Teek verwijdert en dan?

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Teek verwijdert en dan?

Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Had ik echt niet verwacht van jou Sarah  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

Ik heb een glas staan en daar verdrink ik ze in.
Als ze een luchtbel hebben prik ik die kapot na een dag spoel ik ze door de wc
Truida
3-sterren
3-sterren

Bericht door Truida »

Rocky heeft zelden een teek (gelukkig).
Gisteravond zag ik een kleintje in zijn oksel. Dat kreng had zich helemaal ingegraven en ik kreeg hem er niet uit  :rant:.
Rondom de teek zat een verdikking van ong 2 cm en zag het helemaal rood.
Een vriendin heeft kans gezien om met een gewone pincet het loeder er uit te krijgen. Ik heb het wondje en de plek aangestipt met hypercal.
De plek ziet nog steeds rood en voelt wat harder aan, het zit me niet echt lekker. Vraag me af hoe lang ik dit moet aan zien en of ik er mee naar de DA moet.

Vanochtend nog weer een vast boven op zijn kop, die liet zich makkelijk verwijderen met zo'n koevoetje en ligt nu in een flinke druppel afwasmiddel dood te gaan.
bosliefje
4-sterren
4-sterren

Bericht door bosliefje »

Mijn ervaring is ook, ik heb de proef op de som genomen, dat je een teek niet kan verdrinken, ze blijven gewoon leven, hoeveel zeepsop je er ook bij giet. Gooi ze niet in de Rijn, dan klimmen ze bij mij weer op de oever!
Hier ook: bloed moet ik zien!! Roken doe ik niet, dus met hards er boven op slaan, niet te zachtjes.
Sarah5
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sarah5 »

Irish schreef: Had ik echt niet verwacht van jou Sarah :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Nee ik zelf ook niet maar die teken :rant: die moeten het toch echt ontgelden vieze dingen zijn het.

Vanmorgen een ienieminie geval bij Meis (kat) op haar oor. Mooi met de Tick Key er in 1 schuif uit. Ik hou zo van dat ding.
Alleen vond Meis mijn bungelende sleutelbos boven haar hoofd niet zo'n geslaagd plan, maar acht de teek is weg
Laatst gewijzigd door Sarah5 op do 20 jun 2013, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie