Ik wil ook van dat onkruid !!!
Zou ik dat nog kunnen zaaien ?
Hier schiet er van alles door nu... mn paksoi bloeit, mn sla is doorgeschoten en mn bieten zijn doorgeschoten en gaan bloeien....
Ach ik geniet er toch wel van, vind het prachtig om te zien !
Wel goed lezen roosj, dat bieten boven de grond uitkomen is geen teken dat ze geoogst kunnen worden. Je kunt dan zien hoe groot ze zijn en oogsten als je ze groot genoeg vindt.
Je hebt volgens mij wel lange bietjes, maar dat zou je op het zakje van het zaad moeten kunnen zien Sowieso duwen ze zich omhoog uit de grond als ze groter worden
Ik had ook 1 bietenplantje die omhoogkwam, de plant zelf dus, daar heb ik de stengel van afgeknipt, eens kijken wat ermee gebeurt
hannabelgje schreef:
Wel goed lezen roosj, dat bieten boven de grond uitkomen is geen teken dat ze geoogst kunnen worden. Je kunt dan zien hoe groot ze zijn en oogsten als je ze groot genoeg vindt.
Nynke schreef:
Je hebt volgens mij wel lange bietjes, maar dat zou je op het zakje van het zaad moeten kunnen zien Sowieso duwen ze zich omhoog uit de grond als ze groter worden
Ik had ook 1 bietenplantje die omhoogkwam, de plant zelf dus, daar heb ik de stengel van afgeknipt, eens kijken wat ermee gebeurt
Met bloembollen halen de boeren de bloem (dus niet het groen) eraf halen zodat de bol meer energie gaat steken in het maken van de bol. Mss gaat jouw biet dan ook groter worden?
Roosj schreef:
Met bloembollen halen de boeren de bloem (dus niet het groen) eraf halen zodat de bol meer energie gaat steken in het maken van de bol. Mss gaat jouw biet dan ook groter worden?
Lekker salade met tonijn aan het eten met deel sla uit eigen tuin. Smaakt goed!
Nynke, mijn courgetteplant was nog maar 15 cm groot toen er al bloemknopjes kwamen. Dat leek me een tikkie te vroeg. Eerst de plant maar wat groter en sterker.
Naomi M. schreef:
Lekker salade met tonijn aan het eten met deel sla uit eigen tuin. Smaakt goed!
Nynke, mijn courgetteplant was nog maar 15 cm groot toen er al bloemknopjes kwamen. Dat leek me een tikkie te vroeg. Eerst de plant maar wat groter en sterker.
Da's snel inderdaad
Als het goed is blijft het 2 dagen wat droger, nu nog wat warmer en dan kan de boel in de tuin wat gaan groeien
M'n pepertjes komen op! Ik had wat zaad van een Spaanse peper in een potje gedaan, op hoop van zegen en ik heb nu ieni mini groene sprietjes. Nu moeten ze nog heeeeeeeel hard gaan groeien