Gratis Tarwegraspoeder, je betaalt alleen verzendkosten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Gratis Tarwegraspoeder, je betaalt alleen verzendkosten
Vorige keer was ik net te laat heb nu wel besteld... ben benieuwd, nu het mooie weer zo lang uit blijft kan ik wel wat energie gebruiken
maarre , ....die tarwe gras (die Aquillo bedoelt) .....is dat ook kattengras die je bij de DSZ kunt kopen?
(vinden de dames hier lekker
)
(vinden de dames hier lekker
-
hannabelgje
- 5-sterren

en je hebt een slowjuicer nodig om het te persen.WillyP schreef: Ik neem aan dat je het dan moet zaaien, water geven en oogsten? bij mij gaat dat dan bij water geven al mis.De poeder is makkelijker.
het tarwegras vorige week binnen gekregen.
vanochtend een glaasje geprobeerd... yuk... morgen maar wat vruchtensap op halen.
waar kan het nog meer door? kan het door de yoghurt ofzo? wat doen jullie ermee?
vanochtend een glaasje geprobeerd... yuk... morgen maar wat vruchtensap op halen.
waar kan het nog meer door? kan het door de yoghurt ofzo? wat doen jullie ermee?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Het drinken valt wel mee, het GAAN drinken is hier een probleem.....
.. de gedachte .. de kleur .. de geur ..
en dan, na de eerste slok valt het gelukkig mee en vind ik het zelfs wel lekker, maar ik ben toch blij als het op is
Edit: ik houd het bij water, met jus vond ik het echt vies, vandaar dat ik nu vieze associaties bij de kleur/geur krijg.
.. de gedachte .. de kleur .. de geur ..
en dan, na de eerste slok valt het gelukkig mee en vind ik het zelfs wel lekker, maar ik ben toch blij als het op is
Edit: ik houd het bij water, met jus vond ik het echt vies, vandaar dat ik nu vieze associaties bij de kleur/geur krijg.
Laatst gewijzigd door Fenixjuh op ma 24 jun 2013, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Amanda/Dino
- 3-sterren

ik heb het ook binnen en probeer al 2 dagen mezelf ertoe te zetten, het ruikt naar hooi
heb multivitamientje gehaald van appelsientje en ga morgen echt het eerste glas proberen
Ik doe het door een smootie. 
Ik ook. Dan is het best te pruimen.
JalauraV schreef: maarre , ....die tarwe gras (die Aquillo bedoelt) .....is dat ook kattengras die je bij de DSZ kunt kopen?
(vinden de dames hier lekker)
Ik ben er ook nog steeds niet aan begonnen, kan mezelf er niet toe aan zetten. Heb ondertussen al wel 2 zakken via groupsdeal besteld en gekregen, de eerste en de tweede keer. Heb nu dus een aardige voorraad en zal er toch aan moeten beginnen een dezer dagen. 
Vrijdag binnen gekomen en vanaf zaterdag 1 theelepel door een sapje vanaf vandaag 2x een sapje met een theelepel gras. Het is prima te drinken! Al moest ik de eerste keer ook ff slikken voor ik er aan begon.
ik weet niet hoelang je het moet laten trekken in water, maar ik vond het zo "meelderig" echt poeder met water, het was niet opgelost ofzo. of had ik het langer moeten laten staan dat het in water oplost?
Ik los het op in warm water. Ondertussen helemaal aan de smaak en structuur gewend. Zal het ook zeker weer kopen als deze zak op is!
Door een glas appelsap roeren, dan vind ik het nog wel te drinken. Met alleen water vind ik het echt niet lekker. Met jus d'orange is het ook nog wel te doen, maar met appelsap proef je het grassige minder.
Het is binnen en Richard is er al aan begonnen, ik nog niet