Sylvia....Vergeet niet dat ik hier geen mokkapunten of moorkoppen heb!!!
beginner barf
Moderator: Lizzy
-
202spots
Re: beginner barf
Als je het alleen met Kerstmis en Pasen eet...en misschien nog 1 keer....dan moet dat toch kunnen???
Dank je Dory,heb net een lijstje gemaakt met boven en ondergrondse groentes....alleen het lijstje van de ondergrondsegroentes is veel korter :-/
Moet je persé 2 om 2 of 3 om 3 doen of mag je ook 3 boven en 1 onder doen???
Of moet je gewoon opletten hoe z'n poepie is???
Moet je persé 2 om 2 of 3 om 3 doen of mag je ook 3 boven en 1 onder doen???
-
202spots
Pam,je kan we 6 bladgroente en 2 knolgroentes doen.Maar je moet OOK naar de verhouding kijken.Moet je persé 2 om 2 of 3 om 3 doen of mag je ook 3 boven en 1 onder doen???
Je weet niet of de verhouding goed is als je op 't poepie moet wachten!
-
sylvia
dat moet kunnen ,alleen als ik al marshmellows lees springen m'n vullingen al uit m'n kiezen
maar ik ben ook meer een hartige eter dan een zoetekauw
en kijk uit wat je zegt dalijk sturen ze je nog een moorkop,en hoe die aan gaat komen na zo'n reis
en kijk uit wat je zegt dalijk sturen ze je nog een moorkop,en hoe die aan gaat komen na zo'n reis
Als je het alleen met Kerstmis en Pasen eet...en misschien nog 1 keer....dan moet dat toch kunnen???
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou, we zijn er uit: versvleesvoeding (compleet) en daarnaast 1 á 2 dagen per week barfen. Dan zijn de verhoudingen ook minder belangrijk, zoals ik inmiddels van jullie ook heb geleerd. 
-
sylvia
lijkt me ook een goed plan ,kan je op je gemak dat barfen onder de knie krijgen zonder angst of ze alles wel binnen krijgen 
Nou, we zijn er uit: versvleesvoeding (compleet) en daarnaast 1 á 2 dagen per week barfen. Dan zijn de verhoudingen ook minder belangrijk, zoals ik inmiddels van jullie ook heb geleerd.
ja maar doris,hoe weet IK nou of verhoudingen goed zijn?Waar staan die?
-
ine
neem gewoon 2 ons van het 1 en 2 ons van het ander. de bovengrondse zijn dan wat gevarieerder, dan de ondergrondse!!
ik hoop, dat je me snapt!!

ik hoop, dat je me snapt!!
jaja,jou snap ik altijd
nou,ik zorg volgende week wel dat ik 'n lekkere kist met vanalles heb staan,kun je je uitleven 
-
sylvia
nou ine jij valt met je neus in de boter
of in de Overrijpe GF zogezegd

jaja,jou snap ik altijd ;D nou,ik zorg volgende week wel dat ik 'n lekkere kist met vanalles heb staan,kun je je uitleven :P
-
ine
geen probleem hoor!!
bij pam is het altijd gezellig en kan ik eindelijk eens wat terugdoen!!!

Ja Syl,daarom komt ze ook!!Ze duikt graag in het diepe 
-
sylvia
gewapend met staafmixer 
Ja Syl,daarom komt ze ook!!Ze duikt graag in het diepe
Ja,en een blender graag!!!
ik ga me nu geestelijk in mijn bed voorbereiden op m'n hak/mixklussie van morgen
trust.....