Haaksbarf paard, paardenlever?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaksbarf paard, paardenlever?

Nugget
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nugget »

[quote="Roosjes3"]
Kippenlever zou toch ook slecht zijn? Volgens mij kan hij geit wel hebben, dan ga ik daar maar eens naar op zoek! Dank :)
[/quote]

Kippenlever slecht? Daar heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn, ook via de zoekfunctie kan ik zo gauw niks vinden en bij de lijntjes voor vers vlees zie ik vaak zat kippenlever staan.
Kalkoenlever zou je misschien ook nog aan kunnen denken?
Roosjes3
3-sterren
3-sterren

Bericht door Roosjes3 »

Dat zou mooi zijn, want kip verdraagt hij ook prima... Ik meen ergens gelezen te hebben dat kippenlever slecht zou zijn vanwege veel antibiotica die kippen krijgen. Hopelijk is dat onzin! Zou ook best kunnen hoor, mijn geheugen werkt een beetje stroef en gooit nogal eens dingen door elkaar  :biggrin2:
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

biokippenliver ipv plofkippenlever?
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

[quote="Roosjes3"]
Dat zou mooi zijn, want kip verdraagt hij ook prima... Ik meen ergens gelezen te hebben dat kippenlever slecht zou zijn vanwege veel antibiotica die kippen krijgen. Hopelijk is dat onzin! Zou ook best kunnen hoor, mijn geheugen werkt een beetje stroef en gooit nogal eens dingen door elkaar  :biggrin2:
[/quote]Niks mis met kippenlever, behalve dan dat het in de regel afkomstig is van dieren die niet zo gezond geleefd hebben ('plofkip'). Biologische kippenlever is prima :) 
P.s. Als je wilt kun je dat met me mee bestellen, laat dan maar weten ;)

Plaats reactie