Groene smoothie (foto)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Groene smoothie (foto)
Ik heb vanmorgen een groene van 2 schijven ananas flinke hand vol snijbiet halve komkommer kleine stok bleekselderij, sap van limoen klein stukje avocado en 1 groene appel, erg lekker fris met een klein bittertje. Wel erg dik dus wat water erbij voor de liefhebbers van dunnere versies:))
Laatst gewijzigd door Leontine op vr 28 jun 2013, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh klinkt lekkurLeontine schreef: Ik heb vanmorgen een groene van 2 schijven ananas klinkt hand vol snijbiet halve komkommer kleine stok bleekselderij, sap van limoen klein stukje avocado en 1 groene appel, erg lekker fris met een klein bittertje. Wel erg dik dus wat water erbij voor de liefhebbers van dunnere versies:))
Vandaag een nieuwe : flink wat spinazie, klein kwart venkel en een appel. Tsja heb hem op was niet vies ook niet echt lekker maar in ieder geval gezond:-\
-
fransbulletje
Vandaag: Rode eikenbladsla, 3 peertjes , 1 banaan, 1 uitgeperste sinasappel en 2 glazen water
Zo da's een hele maaltijd:))fransbulletje schreef: Vandaag: Rode eikenbladsla, 3 peertjes , 1 banaan, 1 uitgeperste sinasappel en 2 glazen water
-
fransbulletje
Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dagLeontine schreef: Zo da's een hele maaltijd:))
ah dan snap ik het ik maak altijd voor mijn ontbijt dan is dit echt te veel ik heb altijd glas van ruim een halve liter da's zatfransbulletje schreef: Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dag![]()
Iemand wel eens courgette of spitskool door een smoothie gedaan?
Wel courgette, vrij smakeloos. Dus als ik over heb dan gaat dat er zeker bij/in.
- Charlie Angel
- Moderator
Nee, wel paksoi en chinese kool, dat gaat prima.Lonaa schreef: Iemand wel eens courgette of spitskool door een smoothie gedaan?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Courgette proef je niet zo, maar dat maakt het wat dikker.
Dank voor de adviezen. 
Ik heb 2 spitskolen en 5 courgettes gescored op de markt, voor 2 euro.
1 courgette is inmiddels soep geworden, samen met wat mosterd. Anderhalve courgette gaat in een quiche morgenavond, een halve in mijn smoothie en dan heb ik er nog 2 over waar ik, denk ik, pannenkoekjes mee ga bakken.
1 spitskool gaat sowieso geroerbakt worden overmorgen, en ik ga wat in een smoothie stoppen, kijken wat er gebeurd.
Voor morgenochtend wordt ie:
200 gram aardbeien, lijnzaad, halve courgette, banaan, yoghurt.
Ik heb 2 spitskolen en 5 courgettes gescored op de markt, voor 2 euro.
1 courgette is inmiddels soep geworden, samen met wat mosterd. Anderhalve courgette gaat in een quiche morgenavond, een halve in mijn smoothie en dan heb ik er nog 2 over waar ik, denk ik, pannenkoekjes mee ga bakken.
1 spitskool gaat sowieso geroerbakt worden overmorgen, en ik ga wat in een smoothie stoppen, kijken wat er gebeurd.
Voor morgenochtend wordt ie:
200 gram aardbeien, lijnzaad, halve courgette, banaan, yoghurt.
Jullie hebben me helemaal gek gemaakt met jullie sappige verhalen over smoothies 
Ben niet zo'n held, maar ik wil graag wat gezonder eten en ik wil heel graag wat kilo's kwijt (weet niet of dat op deze manier lukt, maar goed).
Ben dus vanochtend gaan struinen wat ik nog in huis had en voila......
1 banaan 1 appel 1 nectarine een stronkje broccoli en wat sinaasappelsap, de volgende keer wat meer water toevoegen, hij was wat dik, maar belangrijker nog; lekker om te drinken...............dus wie weet
Ben niet zo'n held, maar ik wil graag wat gezonder eten en ik wil heel graag wat kilo's kwijt (weet niet of dat op deze manier lukt, maar goed).
Ben dus vanochtend gaan struinen wat ik nog in huis had en voila......
1 banaan 1 appel 1 nectarine een stronkje broccoli en wat sinaasappelsap, de volgende keer wat meer water toevoegen, hij was wat dik, maar belangrijker nog; lekker om te drinken...............dus wie weet
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag een smoothie met een halve avocado, banaan, ananas, amandelmelk, water, spinazie, komkommer, chiazaadjes, buienpollen en tarwegraspoeder. En hij is yukkie bah. Maar ik zal em braaf opdrinken.
-
fransbulletje
Kan me ook niet voorstellen dat het lekker is beetje te veel verschillende ingrediënten lijkt mehannabelgje schreef: Vandaag een smoothie met een halve avocado, banaan, ananas, amandelmelk, water, spinazie, komkommer, chiazaadjes, buienpollen en tarwegraspoeder. En hij is yukkie bah. Maar ik zal em braaf opdrinken.
Hier vandaag: Rode eikenbladsla, 3/4 ananas, 1 banaan en 2 grote glazen water. 1250 ml Smoothie genoeg voor de hele dag.