Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

[quote="deja"]
Ik heb ook de paard versie en dacht dat het 12.5 % was dus niet, bij mij stonds nog niets op de wikkel, het zat wel in de nieuwe verpakking maar kon niet zien wat er in zat.
Over gebeld nou dat was wel paard maar kon er verder niet op vinden.
[/quote]

Ja daarom was ik zo benieuwd en jammer dat er bij jou ook al niks op stond.
Was inderdaad hier ook al de nieuwe verpakking.
Geef Levi nu gewoon zijn standaard hoeveelheid en kijk dan of hij aankomt, dan kan ik nog minder geven.
Daarom wilde ik weten wat het vet percentage was, maar helaas
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Je kan heel goed bellen hoor, ik spreek toch wel regelmatig met Udo uit Zaanstad, de fabriek waar het wordt gemalen, hij kan je heel goed antwoord geven.
Ik had toen een zending waar niets op stond  wat ingrediënten betrof dus kon niets zien.
Ik heb hem inmiddels net gesproken, en hij gaat het opzoeken, ik word vanavond terug gebeld, en ga het je laten weten.
KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

Oke ik ben benieuwd!
KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

Heb je nog wat gehoord?
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ik heb met Tim gesproken, en die zei dat analyses eigenlijk niets betekenen, de ene keer kan het wat vetter zijn dan de andere keer, ligt ook aan het paard zegt hij.
Hij beweerd dat er ong. 16 a 17 % vet in paard totaal zit, en dat dat de ene keer wat vetter uit kan pakken dan de andere keer, hij zij we hebben nu erg mager paard liggen dus dan is het vetpercentage wat lager, zo probeerde hij het mij te vertellen.
Ik voer nu ook sinds een aantal dagen darf en daar zie ik ook veel vet in zetten en ook zenen, eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil met lotgering het is net zo'n prakje maar ik kan het natuurlijk ook alleen maar van zien zeggen.
KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

Ok bedankt voor het antwoord!
JoepenLola
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoepenLola »

Hoorde van een aantal mensen die Lotgering voeren in mijn vriendenkring dat de laatste bestelling die ze gedaan hebben er weer prima uit zag.
Ik wilde nog 1 maal bestellen als het me weer tegen zou vallen zou ik stoppen met Lotgering.
Ga eind deze week nog een bestelling doen...Wil de Wild Totaal/Totaal vlees/Paard Totaal en eend Totaal bestellen (Enkelvoudige bestel ik bij Degomeat).
Als deze partij me weer niet aan staat ,stap ik over op Degomeat.
Ik houd jullie op de hoogte!
Hebben jullie al nieuwe bestellingen gedaan en hoe zag dat eruit ?.
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Zo'n 2 weken geleden een bestelling gedaan en ik moet zeggen dat de wildmix die ik besteld heb er prima uitziet. Geen nare luchtjes ook.
Nu ben ik wel vrij gemakkelijk hierin moet ik eerlijk zeggen.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

De levering van de totaal was weer goed vorige week , had ook gemeld als die weer zo is bestel ik niet meer en ga ik vlees ergens anders bestellen . Ik bestel niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dus ben geen kleine klant voor ze . Kleine klantjes die een klacht hebben word gezegd dat ze dan maar niet meer moeten bestellen bij hem hoorde ik 2 weken terug van iemand , dus die bestellen nu met mij mee
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Sigbrid"]
De levering van de totaal was weer goed vorige week , had ook gemeld als die weer zo is bestel ik niet meer en ga ik vlees ergens anders bestellen . Ik bestel niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dus ben geen kleine klant voor ze . Kleine klantjes die een klacht hebben word gezegd dat ze dan maar niet meer moeten bestellen bij hem hoorde ik 2 weken terug van iemand , dus die bestellen nu met mij mee
[/quote] :o :o :o :o
Zo...daar zou ik dan gelijk helemaal klaar mee zijn als er zo gesproken word tegen mij als klant zijnde.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="Martine-Tom"]
:o :o :o :o
Zo...daar zou ik dan gelijk helemaal klaar mee zijn als er zo gesproken word tegen mij als klant zijnde.
[/quote]

Ja ik ook hoor maar ze wilde het toch blijven geven , want de hond doet het er goed op . Dus ja ik bestel wel voor dr [ en zo kan ze smaken combineren want anders heeft ze maar 1 kratje en dus 1 smaak in maand als ze zelf besteld en dan zijn 10 euro bezorgkosten in verhouding ook wel hoog natuurlijk]
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

[quote="Sigbrid"]
[/quote]

Moet je eerlijk bekennen dat ik niet denk dat hij dat gezegd heeft....
haba
3-sterren
3-sterren

Bericht door haba »

ja , wordt hier wel klakkeloos aangenomen dat dat idd gezegd is...gevaarlijk......
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

[quote="Sigbrid"]
[/quote]
Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van, ik zie daar Udo niet voor aan omdat tegen een klant te zeggen.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="deja"]
Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van, ik zie daar Udo niet voor aan omdat tegen een klant te zeggen.
[/quote]

Was ook niet Udo , er is gezegd dat ze maar een klein klantje waren [ en hadden voor eerste keer besteld ]
en de boel was gewoon in de zon voor de deur gemikt [ konden net als ik , zeer regelmatig meemaak , niet de chauffeur of een ander bereiken hoelaat hij zou komen] Heeft uiteindelijk iemand de volgende dag te pakken gekregen en moest niet zeuren , dat deden ze zo vaak en anders moest ze maar niet bestellen. Ik moet ook zeggen ik wil ook absoluut niet dat de boel buiten neer word gezet [ ik betaal contant en zoveel mogelijk en liefst alle kratten gaan mee terug en controleer ter plekke of t klopt ] dus wil ik wel dat de chauffeur zn tel aan heeft staan s morgens zodat ik een richtlijn heb van de tijd [ ik kan ook Tim bellen als hem niet te pakken krijg maar dan klopt de tijd niet , al vaker meegemaakt]

Plaats reactie