kippennek in 2 seconden

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:kippennek in 2 seconden

Peet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Peet »

Kippenek is toch kraakbeen? Er zit toch geen echt (hard) bot in? Het lijkt me dat een schrokjanus dat zonder problemen weg kan werken, zonder al dat vermoeiende gekluif ;D
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Volgens mij ook Peet, want in het begin sloeg ik ze nog plat voor Andor, en dat ging eigenlijk vrij gemakkelijk, alleen glibberden die dingen steeds onder m'n hamer uit ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Je kunt ook gewoon grotere delen van kip gaan proberen. Die kan hij niet in 1 keer opvreten. Ik geef overigens (kostentechnisch gezien) hier nog steeds wel kippenvleugels. Pinkel bijt de botjes goed door, Brutus kraakt ze 1 keer en slikt ze door. Heel vervelend, een hond die niet goed 'kauwt'. Maar goed, het materiaal is dus inderdaad eigenlijk te klein, dus ik zou zeggen: ga groter of plet de botjes eerst met een bijltje of hamertje.
yalla

Bericht door yalla »

Hier gaan kippennekken met drie tegelijk naar binnen. Slap-slik-weg.
Kipkarkassen worden één, hooguit twee keer, doorgebeten.
Laatst gewijzigd door yalla op do 24 feb 2005, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Ashley slikt de nekken en vleugels ook in 1x door, daarom knip ik de vleugels nog altijd in; maar eigenlijk geef ik hem 't liefst idd. een heel of half karkas, daar kauwt-ie nog een beetje op (2 of 3 keer). Angel en Andor kauwen allebei redelijk goed. Of Andor dat blijft doen is maar de vraag, want hij is een vreselijke schrokop. ::)

Plaats reactie