Nou, ze hebben vandaag voor het eerst hun maaltje duck op en het ging er met veel smaak in

Wat ziet dat er anders uit zeg dan smuldier en rodi, het verschil met rodi valt nog wel mee, maar met smuldier

Dit ruikt nergens naar en smuldier stinkt vreselijk vergeleken met dit, daarom vonden ze het zo lekker denk ik

Het lijkt trouwens erg weinig, 100 gram, maar ik had er anderhalve plak voor rocky uitgehaald en voor benji 2 en halve plak en benji heeft het niet opgekregen, die liet een klein plukje staan en voor rocky was anderhalve plak ongeveer evenveel als hij altijd al kreeg als ik dit zag, dus ik ga toch over op 100 gram voor rocky, anders denk ik niet dat het gaat werken.
Meestal als ie weinig eten had gehad of als er een vaste dag was dan bedelde hij steeds en had honger, daar heb ik nu niks van gemerkt en benji eet normaal erg slecht, maar dit ging er toch wel gauw in en het was een redelijke berg eten wat hij had aan 2 en halve plak en hij liet iets staan, dus het word hier en daar wat aanpassen tot we het goeie hebben gevonden en ze het er goed op doen,
Ben er tot nu toe erg blij mee.
Rocky is gister voor het eerst gewogen en woog 10,1 kilo en vanmorgen ook, dus ben benieuwd of het gaat minderen.
Jullie horen me wel juichen als er wat af is