Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

JoepenLola
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoepenLola »

Net nog even in de vriezer gedoken...moet zeggen dat de kleur op de foto niet overeenkomt met de kleur van de rol in het echt,is echt diep rood-paars.
Heb inderdaad echt de Wildmix.
Deze heb ik dus vandaag geleverd gekregen..
Afbeelding
Afbeelding
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

[quote="JoepenLola"]
Net nog even in de vriezer gedoken...moet zeggen dat de kleur op de foto niet overeenkomt met de kleur van de rol in het echt,is echt diep rood-paars.
Heb inderdaad echt de Wildmix.
Deze heb ik dus vandaag geleverd gekregen..
Afbeelding
Afbeelding
[/quote]

Klopt ziet er bij mij net zo uit.
Wat is guana vlees eigenlijk wat op de verpakking staat?
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

Dat hoort denk het Guanaco te zijn. Wilde lama dus..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Guanaco
JoepenLola
3-sterren
3-sterren

[quote="Duman"]
Dat hoort denk het Guanaco te zijn. Wilde lama dus..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Guanaco
[/quote]
Klopt is Wilde Lama.. :biggrin2:
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Slordig foutje op de verpakking dan!  :D
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Of misschien bedoelen ze Iguana :P

Geintje haha
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

en ik ben uiterst tevreden al 7 jaar lotgering  :mbounce: verder weet ik precies hoe het gaat op de fabriek en boerderij ;)
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

[quote="Vivianneb"]
Of misschien bedoelen ze Iguana :P

Geintje haha
[/quote]

Lol, voor heel even dacht ik en leden van een andere forum dat het iguana was ja  :D
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="kiara"]
en ik ben uiterst tevreden al 7 jaar lotgering  :mbounce: verder weet ik precies hoe het gaat op de fabriek en boerderij ;)
[/quote]Aha...de overstap naar Kivo ging niet door?
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

ik zou niet volledig overstappen, ik voer ook wel eens andere merken, nu ook smuldier is gehaald , nou dat stinkt pas, en degomeat voor de kat ook geprobeerd, was op zich goed tot de laatste stukjes in de doos was echt goor, kat moest het ook niet.
JoepenLola
3-sterren
3-sterren

[quote="kiara"]
[/quote]
Super toch als je achter een merk staat!!!...en al 7 jaar dat zegt genoeg toch ;)
Ik voer het nu al 3 jaar in volle tevredenheid met het laatste half jaar ook Degomeat erbij.
Pas voor de 1ste x echt een slechte lading gehad van Lotgering maar gisteren een nieuwe lading binnen gekregen en die was weer prima in orde.
Weet alleen niet waarom die lading ervoor zo slecht is geweest  ::)
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

Ik begon ontevreden te worden tot ik zojuist de uitslag van zijn HD-ED-Rug uitslag kreeg. Alles perfect. Grootgebracht op Lotgering en misschien een paar keer smuldier en rodi wanneer ik te laat was met bestellen. Dus an sich groeien ze er redelijk van  :)
Niet dat het puur van de voeding afhankelijk is om de aandoening te krijgen, maar ik zet het maar even neer  :)
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Duman"]
Ik begon ontevreden te worden tot ik zojuist de uitslag van zijn HD-ED-Rug uitslag kreeg. Alles perfect. Grootgebracht op Lotgering en misschien een paar keer smuldier en rodi wanneer ik te laat was met bestellen. Dus an sich groeien ze er redelijk van  :)
Niet dat het puur van de voeding afhankelijk is om de aandoening te krijgen, maar ik zet het maar even neer  :)
[/quote]

Ik ben niet ontevreden over t voer en heb ook een jonge hond die t eerste jaar alleen op smuldier heeft gestaan en daarna t/m heden op lotgering en is hd en ed vrij. Dus voor mijn honden iig prima voer. Zeker gezien de behoorlijke fysieke belasting die ze hier vanaf pup al krijgen
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

en bij mij zijn er twee grote honden (berner en sint bernard) mee opgegroeid en ook deze honden zijn vrij,ondanks dat het slecht gesteld is met deze rassen,heb ik geen enkel probleem,maar okee niet alleen voer speelt mee.
En wat betreft verkeerde lading ja mag niet maar denk dat het overal wel eens gebeurd,ook bij menselijke consumptie!, maar ik heb het nog nooit gehad al die jaren niet.
En dat het wel eens iets ontdooit is (ook nooit gehad) maar kan absoluut geen kwaad kijk is wat honden zoal eens van straat/bos eten soms te goor voor worden,ware smeerlappen zijn het,honden zijn ook eigenlijk aaseters net als de wolf,en ja prooidieren vangen ze ook maar als ze wat "gratis"kunnen krijgen zullen ze het niet laten ook de honden niet.
Maar nogmaals laat iedereen doen wat hij/zei denkt dat het goed is voor zijn/haar huisdier ;)
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Mij maakt het wel uit of het nog een keer extra ontdooid is. De meeste honden zullen er inderdaad niet ziek van worden maar er gaan wel weer extra voedingsstoffen verloren.
Laatst gewijzigd door Shanti en co op do 11 jul 2013, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie