Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Ik heb eindelijk bloemen in mn tomaten plantjes !
Mn paprika doet niks, mn bieten doen niks, mn paprika doet niks,, en mn aardperen zijn omgewaaid/geknakt.
Mn paksoi bloeit prachtig en ook mn aardbeien beginnen wat bloemetjes te krijgen.
Niet een heel groot succes allemaal, maar wel leuk !
Mn paprika doet niks, mn bieten doen niks, mn paprika doet niks,, en mn aardperen zijn omgewaaid/geknakt.
Mn paksoi bloeit prachtig en ook mn aardbeien beginnen wat bloemetjes te krijgen.
Niet een heel groot succes allemaal, maar wel leuk !
-
hannabelgje
- 5-sterren

Als je bloemen in je tomaten hebt dan iedere dag even beetje schudden met de plant om de bloemetjes te bevruchten.
Hier moet ik na een week vakantie weer flink aan de bak in de tuin. Er moet een hoop uit. Een hoop geoogst en lege vakjes gevuld. Ik ga mijn erwten en peulen eruit halen en er erwtenstro van maken voor de cavia's en het konijn.
Hier moet ik na een week vakantie weer flink aan de bak in de tuin. Er moet een hoop uit. Een hoop geoogst en lege vakjes gevuld. Ik ga mijn erwten en peulen eruit halen en er erwtenstro van maken voor de cavia's en het konijn.
Ik heb 1 bloempje in mijn watermeloen plant... Moet ik die nu ook zelf bevruchten of gaat dat bij die plant vanzelf? Nu kan ik uiteraard zowiezo niet zelf bevruchten omdat er geen andere bloemen zijn 
-
NL_Annemieke
- 2-sterren

En enthousiast dat ze is! Helemaal heppie de peppieNina013 schreef: Hier ook nog niets te zien bij de krootjes (rode bietjes) maar zo te zien groeien ze goed.
De ene framboos zit bomvol, de andere begint nu pas een enkel bloemetje te maken. Het zal wel een latere soort zijn?!
Oja, ook nog even het vermelden waard, pas hebben we het hier over onze groente tuin gehad die nog een verzorgster zocht... Gevonden! Via barfplaats! Echt leuk!
Inderdaad erg enthousiast, ze staat soms al om zes uur geloof ik in de tuin! Haha! Maar goed dat ik doordeweeks er nu al om half zes uit ga hihi!
Erg leuk als iemand zo enthousiast is hoor!
FF vreselijk off topic.. Maar ik vind je foto van je hond met een lammetje echt super leuk..Nina013 schreef: Inderdaad erg enthousiast, ze staat soms al om zes uur geloof ik in de tuin! Haha! Maar goed dat ik doordeweeks er nu al om half zes uit ga hihi!
Dank je, ik wilde ze nog een keer naast elkaar zetten maar heb tegenwoordig eenzame en ben daar nog niet zo heel handig mee...
Maar Enzo is echt 'the cute-est' stafford hihi!
Maar Enzo is echt 'the cute-est' stafford hihi!
-
Marielle1988
- 2-sterren

Net m'n kruisbessen geoogst....
2,3 kg rode en 4,2 kg witte

2 emmers vol en dat van 2 kleine struikjes
Ik sta morgen de hele avond in de keuken om jam te maken denk ik haha
2,3 kg rode en 4,2 kg witte
2 emmers vol en dat van 2 kleine struikjes
Ik sta morgen de hele avond in de keuken om jam te maken denk ik haha
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Is er iemand met dé tip tegen bladluis? Ze eten mijn artisjokken op 
Ik heb al kaneel, knoflook, bakpoeder, calendula, lieveheersbeestjes en de larven van lieveheersbeestjes geprobeerd en zelfs eerst de mieren bestreden zodat die de luizen niet beschermden tegen de lieveheersbeestjes.
Inmiddels is de hele artisjok zwart van de luis en ik weet het niet meer
Oh nee een deel van bovenstaande was tegen de mieren
Ik heb al kaneel, knoflook, bakpoeder, calendula, lieveheersbeestjes en de larven van lieveheersbeestjes geprobeerd en zelfs eerst de mieren bestreden zodat die de luizen niet beschermden tegen de lieveheersbeestjes.
Oh nee een deel van bovenstaande was tegen de mieren
Ohh lekker kroosjele-flaai mit greumelkes of mit sjoem!!
Ik heb vandaag mijn kropsla, andijvie en chinese kool weg gegooid. Allemaal doorgeschoten.
Wel tuinrapen en koolrabi geoogst.
Ik heb vandaag mijn kropsla, andijvie en chinese kool weg gegooid. Allemaal doorgeschoten.
Wel tuinrapen en koolrabi geoogst.
Afspuiten met een straal water.Sarah5 schreef: Is er iemand met dé tip tegen bladluis? Ze eten mijn artisjokken op
Oh nee een deel van bovenstaande was tegen de mieren![]()
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat kan ook nog wel ik ben in de tuinkaszi schreef: Afspuiten met een straal water.
Jammie zeg !!! Dat klinkt echt super !Marielle1988 schreef: Net m'n kruisbessen geoogst....
2,3 kg rode en 4,2 kg witte![]()
2 emmers vol en dat van 2 kleine struikjes![]()
Ik sta morgen de hele avond in de keuken om jam te maken denk ik haha![]()
Ik heb mijn struikje dit jaar voor het eerst. En ben echt al tig keer geprikt door die mega scherpe prikkels...
en ja... er zitten wel 2 mini kruisbesjes aan
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ontbijt: komkommer
Lunch: komkommer
Avondeten: komkommer
Tussendoortjes: komkommer
De komkommerplanten doen het goed!!
Lunch: komkommer
Avondeten: komkommer