Barfen op vakantie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Barfen op vakantie

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

ladyturtle schreef:
Uhhh sorry maar kan je dat uitleggen?
Moet je t aanmaken met water? Of zet t uit in de maag...

Sorry misschien domme vraag...maar hoe kan 4 kg gelijk zijn aan 4x zoveel KVV??
Het is gevriesdroogd, alle water is onttrokken, je moet het eerst in water laten wellen en vocht weegt ook wat , maar ja eten bestaat uit een groot deel vocht.
Mooi alternatief als je niet al te veel nodig hebt of geen supermarkten ed in de buurt hebt, anders vind ik het nog steeds duur, maar kan nog steeds makkelijk zijn.
ladyturtle
1-ster
1-ster

Bericht door ladyturtle »

Kaio schreef: Het is gevriesdroogd, alle water is onttrokken, je moet het eerst in water laten wellen en vocht weegt ook wat , maar ja eten bestaat uit een groot deel vocht.
Mooi alternatief als je niet al te veel nodig hebt of geen supermarkten ed in de buurt hebt, anders vind ik het nog steeds duur, maar kan nog steeds makkelijk zijn.
Dank voor de uitleg, dan vind ik Renske voor 2 weekjes een beter en betaalbaarder alternatief..
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Naja het ene is wel rauw en het ander niet.
Maar ja tis maar voor 2 weken. Wij nemen wat rauwe mixen mee, wat gekookte worsten en halen wat lokaal, maar we zitten ook met 3 newfs, zie dan maar eens voor 2 weken vers mee te nemen  ::)

Plaats reactie