Chihuahua's en kvv
Moderator: eelke
Re: Chihuahua's en kvv
Ja daar heb je ook gelijk in.. Maak me zo snel zorgen om hem
Vandaag is zijn ontlasting wel weer iets vaster. Dankjewel
-
Martine-Tom
Kan ook met diersoorten te maken hebben, en daar kan de kleur ook van veranderen, kip is hier standaard gele poep
Is niks bijzonders en het went vanzelf, met brok heb je immers eigenlijk altijd hetzelfde resultaat en met vers dus niet...
Ok thanks voor de geruststelling
Komt ook omdat hij zo klein is denk dan standaard dat hij niet veel kan hebben..
-
Martine-Tom
Gelukkig hebben ze zelf niet door dat ze zo klein zijn 
Is ook wel een beetje zo hoor, ze hebben gewoon iets minder in te brengen, maar ze mankeren niet zomaar iets hoor, en zeker zolang het gedrag gewoon normaal is is er nagenoeg nooit echt iets aan de hand.
Is ook wel een beetje zo hoor, ze hebben gewoon iets minder in te brengen, maar ze mankeren niet zomaar iets hoor, en zeker zolang het gedrag gewoon normaal is is er nagenoeg nooit echt iets aan de hand.
Haha ja hij doet idd net alsof hij een flinke knaap is 
Ik wil een nieuwe kvv bestelling gaan plaatsen: All animal parelhoen en haring, Haaksbarf geit, Petsfish zalm en makreel, Tinlo barfmenu konijn en groentemix en daarnaast kippennekken van kiezebrink. Van Lotgering heb ik dus al rund, zeevis, lam, kip, paard, wildmix: haas, hert, fazant guanavlees en dan totaal voer pens met rund en lam. 1 x in de week vis en verder varieren. Doe ik dit zo goed?
Ik weet niet goed hoe ik het met die groente mix moet doen is dat inplaats van of bij het vlees want ik zie dat daar ook vlees inzit.
Ik kan op deze site geen kwartelkarkasje bestellen kan ik ook een ander karkas geven aan zo'n kleine pup?
Ik weet niet goed hoe ik het met die groente mix moet doen is dat inplaats van of bij het vlees want ik zie dat daar ook vlees inzit.
Ik kan op deze site geen kwartelkarkasje bestellen kan ik ook een ander karkas geven aan zo'n kleine pup?
Laatst gewijzigd door Joaquin op ma 22 jul 2013, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Kippenruggetjes denk??
De groentemix van tinlo kan je als hele maaltijd geven 2 á 3 per week, 1 maaltijd van de dag lijkt me voldoende, in haaksbarf zit volgens mij ook groente. In plaats van de all animal haring zou ik bijv. konijn of kwartel geven, met de petfish 1x per week heb je al voldoende. Qua diersoorten heb je een mooie variatie, al zou ik de lotgering meer als bij voer geven en de andere kvv's als hoofdmoot van je menu,
De groentemix van tinlo kan je als hele maaltijd geven 2 á 3 per week, 1 maaltijd van de dag lijkt me voldoende, in haaksbarf zit volgens mij ook groente. In plaats van de all animal haring zou ik bijv. konijn of kwartel geven, met de petfish 1x per week heb je al voldoende. Qua diersoorten heb je een mooie variatie, al zou ik de lotgering meer als bij voer geven en de andere kvv's als hoofdmoot van je menu,
-
Martine-Tom
Konijnkarkas? Is ook prima zacht spul, wel ff op maat knippen maar daar ben je zo doorheen...
@ Martine heb de kippenruggetjes erbij gedaan en haring omgewisseld met kwartel. Ja wil Lotgering max 3 dagen in de week gaan voeren om zo de voorraad uit te dunnen en dan op de andere merken doorgaan tenzij hij het niet moet ofz.. Dus 2 a 3 x per week 1 x per dag groentenmix 1 visdag (dus 4x vis) En nekjes en karkas bv 1 x in de week en dan verdelen over 4 maaltjes of gewoon in plaats 1 maaltje? Of is 1 x in de week te weinig?
@ Martine Ze hebben alleen konijnendelen of koppen..
Dankjewel voor de snelle reacties!!
@ Martine Ze hebben alleen konijnendelen of koppen..
Dankjewel voor de snelle reacties!!
Laatst gewijzigd door Joaquin op do 12 sep 2013, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft vnvnd 5 x overgegeven weet niet wat ik moet doen
is er iets wat ik kan doen waardoor hij zich beter voelt?
wat heeft de uk vandaag gegeten ?
Hij heeft vandaag eend op waar hij normaal gesproken geen last van heeft. Hij heeft tijdens de bbq een stukje wit stokbrood gejat en een heel klein stukje varkensvlees wat op de grond was gevallen. Hij heeft nu al 8 x overgegeven en er komt ook steeds veel uit.. ik ben echt in paniek. Gaf m een beetje water en vervolgens gooide hij er weer een berg uit 
Laatst gewijzigd door Joaquin op di 23 jul 2013, 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg hem nu ook niet meer aan het drinken en zijn ontlasting was vloeibaar en leek wel donkergroenig
Als je het niet vertrouwd naar de DA waarschijnlijk is er iets verkeerd gevallen of is het virus maar dat zijn maag en darmen van slag zijn dat is wel duidelijk