Chihuahua's en kvv

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Chihuahua's en kvv

ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

Leuk! Ben benieuwd hoe hij het allemaal vindt  :biggrin2:

Als je eens losse dingetjes wilt proberen, en niet gelijk een kilo wilt kopen: mijn vriezers zijn vaak goed gevuld ;)
Ik dacht dat je ook uit Spijkenisse kwam? Als ik het heb kun je altijd een los karkasje ofzo even halen om te kijken wat hij ervan vindt :)
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Ja ik ook! Ow wat lief van je ::) Heb nu alles maar op de gok gekocht maar als hij er niks van moet weten zit ik met kilo's vlees waar ik niks mee kan  :-X
Wat een leuk idee dat lijkt me wel wat ;) Ik woon zelf in Etten-Leur (Vlakbij Breda) Maar mijn vriend woont hier en ben hier veel vaker.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="Iris & Django"]
Ja ik ook! Ow wat lief van je ::) Heb nu alles maar op de gok gekocht maar als hij er niks van moet weten zit ik met kilo's vlees waar ik niks mee kan  :-X
Wat een leuk idee dat lijkt me wel wat ;) Ik woon zelf in Etten-Leur (Vlakbij Breda) Maar mijn vriend woont hier en ben hier veel vaker.
[/quote]

Anders mag je ook bij mij wat halen hoor, ik woon in Bergen op Zoom :) (ik geloof niet eens dat mijn honden het merken als er een chi mee zou eten :P )
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Wat ben ik toch blij dat ik dit forum heb gevonden! Iedereen is vriendelijk en behulpzaam  :)

@ Eelke super dat jij het ook aanbied. Heel veel kan je alleen maar in grote hoveelheden kopen en voor zo'n kleine keutel is dat vaak veel te veel en dan maar afwachten of hij het lekker vind..
Laatst gewijzigd door Joaquin op za 27 jul 2013, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Iris & Django"]
Wat ben ik toch blij dat ik dit forum heb gevonden! Iedereen is vriendelijk en behulpzaam  :)

@ Eelke super dat jij het ook aanbied. Heel veel kan je alleen maar in grote hoveelheden kopen en voor zo'n kleine keutel is dat vaak veel te veel en dan maar afwachten of hij het lekker vind..
[/quote]En als je dan bijna een kilo over heb omdat smurf het niet belieft te eten..kijk je gewoon of je het met iemand hier kan ruilen  :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="Iris & Django"]

[/quote]

:P Gijs eet 750 gram alleen al aan vleesbot, per dag. Dus die kan wel wat missen :)
Heb vrijwel altijd kip, eend en konijn aan vleesbot. Oh en ik bestel regelmatig bij degomeat, dus als je een samen wilt bestellen hoor ik het wel.
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

@ Martine ideaal  :)

@ Eelke jeetje dat zijn nog eens hoeveelheden  ::) Fijn dankjewel. Al zal ik voorlopig even mijn gemak moeten houden haha t nam allemaal toch meer ruimte in de vriezer in als ik had verwacht en mijn vent vond het wat minder smaakvol dat de keuken veranderd was in een slagerij met overal bloed en vooral stank van de groentenmix van Tinlo..oepss  ;D
Laatst gewijzigd door Joaquin op za 27 jul 2013, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Ik wil zo zijn eerste konijnenoor geven :D heb m door de helft geknipt kan hij dit dan in zn geheel op eten?
Laatst gewijzigd door Joaquin op za 27 jul 2013, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kunnen wel, of ie het ook gaat doen is een ander punt  :biggrin2:
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Nou dat ging erin als zoete koek! Heerlijk om m zo bezig te zien. Hopelijk blijft het binnen  :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

wat een lekker ding !!!
en leuke foto`s  :D
Lucie110
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lucie110 »

Wat een super schattig hondje  :smitten: :smitten: :smitten:
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

[quote="Iris & Django"]
[/quote]

Mocht je vlees hebben wat hij niet lust, hier lusten ze alles  :biggrin2: Dus waarschijnlijk wil ik het wel overnemen dan van je ;)

Als je eens iets wilt proberen stuur je maar een berichtje!
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

@ LauraV en Lucie110 Dankjewel, hij is leuk he :D
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

@ ChantalKrijn ow dat is mooi meegenoomen  :) Tot nu toe eet hij alles wat ik hem voorzet maar hij heeft natuurlijk een hele hoop nog niet geproefd. Zodra ik een iets legere vriezer heb hoor je van mij  8) Thanks!

Plaats reactie