Op die van mij daar zitten van die een soort van mini wratjes en als je eroverheen ga met je vinger dan is het net een stekeltje wat er aan zit/uitsteekt!!
judith1967 schreef:
Nou die van jou is ook mega zeg
Op die van mij daar zitten van die een soort van mini wratjes en als je eroverheen ga met je vinger dan is het net een stekeltje wat er aan zit/uitsteekt!!
Als dat hetzelfde is als bij een komkommer, dan heb je een oud ras te pakken, wat meer smaak en meer vitamines zou moeten hebben
Voor de vierde dag op rij gegeten uit de moestuin. Zondag bietjes, Maandag sla, gisteren spitskool (lekker roergebakken) en vandaag andijvie. Toch wel erg leuk hoor!
Wij hadden 3 kleine spitskooltjes en toen werden ze zo fanatiek aangevallen door rupsen en rupsjes dat ik ze maar geslacht heb. Dat was 2 weekjes geleden, ik had ze in de koelkast gelegd in een gesloten plastic zakje en we hebben ze vanavond opgegeten, smaakte prima !!
Ik vind wel veel verschil zitten in de compost. Ik heb 1 bak met alleen compost van cranenbroek erin en bakken met compost van containerpark. Die van cranenbroek doet het veel beter.
Ik ga as zaterdag de biologische compost van die eerder genoemde site halen. Het is enkel gemaakt van plantaardig materiaal en dat heeft mijn voorkeur. Ik haal 80 liter, hoop dat dat genoeg is..