Bestralen is ook mogelijk, maar dat heeft een stevig kostenplaatje. Bovendien moet ze dan opgenomen worden. Dat wil ik haar niet aan doen.
We gaan van haar genieten zolang het nog kan ...filmpje pag. 4.
Moderator: Lizzy
- roksefloks
- 4-sterren

We gaan van haar genieten zolang het nog kan ...filmpje pag. 4.
Nooit gedacht dat ik het zou doen. Maar Romie is nog zo jong. 
Bestralen is ook mogelijk, maar dat heeft een stevig kostenplaatje. Bovendien moet ze dan opgenomen worden. Dat wil ik haar niet aan doen.
Laatst gewijzigd door roksefloks op ma 05 aug 2013, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: We gaan de strijd aan...Romie krijgt chemo.
Heftige beslissing. En ook dapper. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gelijk heb je, met zo'n jonge hond. Dan zou ik ook alles uit de kast trekken (in overleg met de da uiteraard). Chemo is voor honden geloof ik veel minder belastend dan voor mensen (kan me het verhaal van Yuki12 nog herinneren van een paar jaar geleden), dus hopelijk valt het mee en kan de ziekte zo de kop worden ingedrukt. Sterkte en beterschap!
Ik wens je heel veel succes en sterkte en we gaan onwijs hard duimen dat de chemo gaat doen wat ie moet doen 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

veel succes!
vechten jullie samen!!
vechten jullie samen!!
-
Lil
Heel veel succes, ik hoop dat de behandeling gaat aanslaan.
Heftige beslissing.
Ik hoop dat de chemo gaat aanslaan en dat de tijd die jullie met elkaar mogen hebben daardoor verlengd wordt.
Ik hoop dat de chemo gaat aanslaan en dat de tijd die jullie met elkaar mogen hebben daardoor verlengd wordt.
Heel veel succes en ik hoop dat het goed aanslaat...
Heel veel succes en sterkte, hopelijk slaat de chemo aan. Wanneer begint het?

- roksefloks
- 4-sterren

Het stond gepland voor vrijdag. Maar nu blijkt de mastceltumor geen mastceltumor te zijn. En welke tumor dan is nog onduidelijk. Dus misschien NOG geen behandeling.*Natasja* schreef: Heel veel succes en sterkte, hopelijk slaat de chemo aan. Wanneer begint het?
![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: We gaan de strijd aan...Romie krijgt chemo of toch niet...
Nou ja zeg...... 
- roksefloks
- 4-sterren

Re: We gaan de strijd aan...Romie krijgt chemo of toch niet...
Morgen weer naar Utrecht. Nog meer onderzoeken. Tumorweefsel moet nader onderzocht. Chemo gaat dus nog niet starten.
Halverwege volgende week hopelijk de uitslagen. Ik leg me er maar bij neer. Al valt het niet mee.
Halverwege volgende week hopelijk de uitslagen. Ik leg me er maar bij neer. Al valt het niet mee.
Re: We gaan de strijd aan...chemo is uitgesteld...
Moeilijk, nog steeds die onzekerheid... Is er een kans dat het een "gunstigere" tumor blijkt te zijn?
- roksefloks
- 4-sterren

Re: We gaan de strijd aan...chemo is uitgesteld...
Geen idee. Ik durf er ook niet op te hopen. Er was eerst sprake van een mastceltumor , de kwaadaardigste vorm.*Natasja* schreef: Moeilijk, nog steeds die onzekerheid... Is er een kans dat het een "gunstigere" tumor blijkt te zijn?