Ben ik nou gek of hoe zit het

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ben ik nou gek of hoe zit het

Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

De producent moet hier niet blij mee zijn, jij niet en de klant ook niet. Maar zeker de nVWA is er niet blij mee.
Die zijn momenteel erg met controles bezig maar geven ook toe dat ze te weinig manuren hebben om op korte termijn alle vleesproducenten te controleren. Ontzettend jammer is dat! Kan de consument alleen maar beter van woorden met meer controles  ;)
doggyfun
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door doggyfun »

[quote="JoepenLola"]
Begrijp niet wat het probleem is,je zegt al duidelijk dat je niet achter het product staat zoals het vaak bij je geleverd word en dat je het zo niet wil verkopen...dan stop je toch met deze leverancier?.
Een verkooppunt waar ik vaak mijn KVV koop is ook over gestapt op een ander merk omdat ze niet meer achter het product stond die ze al jaren inkocht.
Dus ja ik zou zeggen of ga in gesprek met de leverancier dat je zo niet verder wilt....krijg je geen Feedback kies een andere KVV,waar je wel achter staat!!
[/quote]

hoi,
Het probleem is dat er vanuit de producent zo laks mee om wordt gegaan
Maar ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en dat merk gaat uit het assortiment.
Ik kan daar gewoon niet achter staan, en inderdaad verschillende alternatieven zijn er aanwezig.

groetjes
corina
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Ik voer die enkele kapotte verpakking aan me eigen honden. Ik weet wel dat er een nieuw seal apparaat aankomt, is besteld. De seal machine kan de snelheid niet aan.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

[quote="DebbieV"]
Ik voer die enkele kapotte verpakking aan me eigen honden. Ik weet wel dat er een nieuw seal apparaat aankomt, is besteld. De seal machine kan de snelheid niet aan.
[/quote]

Ja sorry hoor, ik vind dit van die *** smoesjes.. geen koelauto - omdat ze het goedkoop willen houden, seal apparaat kapot - komt eraan
Maar ondertussen wel mankement producent verkopen? En jij voert ze aan je eigen honden? Omgekeerde wereld als je het aan mij vraagt - zij horen een product te leveren wat gewoon klopt, we hebben het hier over voedsel, vlees notabene(!)
En jij bent oa een oorzaak waarom ze dit gewoon kunnen blijven doen - als iedereen gewoon het product weigert dan doen ze er tenminste wat aan... ze verdienen er echt wel aan, en ze zijn niet zielig - het zijn ook gewoon zakenlui.
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Ik wil het zeker niet goed praten, wil natuurlijk ook gewoon goede verpakkingen. Ik maak er niet zo'n probleem van, als ik op 11 kratten 3 kapotte verpakkingen tref. Haal deze er altijd gelijk uit en voer ze gelijk op.
doggyfun
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door doggyfun »

[quote="DebbieV"]
Ik wil het zeker niet goed praten, wil natuurlijk ook gewoon goede verpakkingen. Ik maak er niet zo'n probleem van, als ik op 11 kratten 3 kapotte verpakkingen tref. Haal deze er altijd gelijk uit en voer ze gelijk op.
[/quote]

In die aantallen is het ook geen ramp, maar bij ons waren het er beduidend meer. ;)

groetjes
corina
Lil

Bericht door Lil »

[quote="doggyfun"]
hoi,
Het probleem is dat er vanuit de producent zo laks mee om wordt gegaan
Maar ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en dat merk gaat uit het assortiment.
Ik kan daar gewoon niet achter staan, en inderdaad verschillende alternatieven zijn er aanwezig.

groetjes
corina
[/quote]

top!

Ging iedereen maar zo goed ermee om.  :-* O0 O0 O0
doggyfun
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door doggyfun »

Hoi,

Thx Lil,

Ik prijs me erg gelukkig met mijn klantenkring.
De meeste klanten hebben begrip en waardering voor mijn besluit , en gaan over op de alternatieven.
Zat er eerlijk gezegd wel even mee in mijn maag, waren toch een behoorlijk aantal mensen wat het merk voerden.
De keerzijde (en klinkt misschien onaardig): liever iets minder mensen maar produkten waar ik volledig achter sta, dan elke keer stress onder het motto  "wat treffen we nu weer aan"
In elk geval iedereen bedankt voor de tips/opmerkingen

groetjes
corina
Elizaw
4-sterren
4-sterren

Bericht door Elizaw »

Dat vind ik een hele goede instelling, wij verkopen het merk ook niet, omdat wij er absoluut niet achter kunnen staan.
Op zich wel jammer, want er zijn toch mensen die weinig geld hebben en op zoek zijn naar een goedkopere KVV, zoals Lotgering of Smuldier.
Maar als hij nu eens zou investeren in op z'n minst een paar goede koelwagens, dan kan hij de prijs toch iets omhoog doen? Liever iets goeds en iets duurder, dan goedkoop maar veel mindere kwaliteit.
doggyfun
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door doggyfun »

[quote="RuBep"]
Dat vind ik een hele goede instelling, wij verkopen het merk ook niet, omdat wij er absoluut niet achter kunnen staan.
Op zich wel jammer, want er zijn toch mensen die weinig geld hebben en op zoek zijn naar een goedkopere KVV, zoals Lotgering of Smuldier.
Maar als hij nu eens zou investeren in op z'n minst een paar goede koelwagens, dan kan hij de prijs toch iets omhoog doen? Liever iets goeds en iets duurder, dan goedkoop maar veel mindere kwaliteit.
[/quote]

Inderdaad was dat ook de reden om het bij ons erbij te nemen.
Sommige mensen willen graag kvv voeren, maar hebben een klein budget.
Op verzoek van klanten hebben wij toen daardoor het erbij genomen.

groetjes
corina
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Prima juist dat je die zooi niet wil verkopen, check mijn laatste topic maar eens, daar staan de gevolgen voor mijn hond in door een KVV wat niet gekoeld vervoerd wordt, dus ook half ontdooid aankomt.

Ik wou dat er meer leveranciers er zo over nadachten! Jij denkt er als consument goed aan te doen door KVV te halen, wordt het compleet om zeepgeholpen omdat er geen koelauto wordt ingezet!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Senta"]
Prima juist dat je die zooi niet wil verkopen, check mijn laatste topic maar eens, daar staan de gevolgen voor mijn hond in door een KVV wat niet gekoeld vervoerd wordt, dus ook half ontdooid aankomt.

Ik wou dat er meer leveranciers er zo over nadachten! Jij denkt er als consument goed aan te doen door KVV te halen, wordt het compleet om zeepgeholpen omdat er geen koelauto wordt ingezet!
[/quote]Tot op heden staat er nog geen bewijs bij dat het komt door onvoldoende gekoelde kvv...
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

[quote="doggyfun"]
Ik prijs me erg gelukkig met mijn klantenkring.
De meeste klanten hebben begrip en waardering voor mijn besluit , en gaan over op de alternatieven.
Zat er eerlijk gezegd wel even mee in mijn maag, waren toch een behoorlijk aantal mensen wat het merk voerden[/quote]

Wanneer je duidelijk de reden aangeeft waarom je een merk uit het assortiment haalt zullen de meeste klanten dat inderdaad wel begrijpen (zeker wanneer je aangeeft dat je het meerdere malen hebt aangekaart bij de leverancier maar er geen enkele verbetering merkbaar was). Een deel zal wellicht dan zelfs denken: bij dat verkooppunt wordt dus aandacht besteed aan de kwaliteit!
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

[quote="Fido"]
De producent moet hier niet blij mee zijn, jij niet en de klant ook niet. Maar zeker de nVWA is er niet blij mee.
Die zijn momenteel erg met controles bezig maar geven ook toe dat ze te weinig manuren hebben om op korte termijn alle vleesproducenten te controleren. Ontzettend jammer is dat! Kan de consument alleen maar beter van woorden met meer controles  ;)
[/quote]

Dat wordt hoog tijd! Er is genoeg werk aan de winkel!

Plaats reactie