Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
Re: Milyck: problemen met ontlasting :operatie.
Blijf ook duimen! Heel veel sterkte!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik lees het nu pas, maar wat een nare situatie!
Ik ga keihard duimen voor een goed bericht straks. 
Heel, heel veel sterkte gewenst.
Heel, heel veel sterkte gewenst.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pff ik duim hier verder!
Pfff... Wat een zeer vervelende situatie 
Ik duim voor jullie dat alles goed gaat
Ik duim voor jullie dat alles goed gaat
Werd net gebeld: operatie is klaar..... hij zat heel erg vol, gevraagd wat het was: ontlasting... het was een heel zware operatie geweest, ze hebben wel de buik open gehad maar niet de darm ingesneden,als ik het goed heb begrepen hebben ze het naar beneden kunnen duwen. Hij is nog niet bij , ze bellen me straks als dat het geval is.... dan vraag ik ook even verder, ze zat nu in de auto en was moeilijk te verstaan... Stap 1 is in ieder geval genomen!
Duimen draaien hier ook! Sterkte 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

het blijft maar in mn hoofd zitten....
gelukkig dat de rommel er nu uit is..
en nu huppatee opknappen
!!
sterkte!
gelukkig dat de rommel er nu uit is..
en nu huppatee opknappen
sterkte!
Ach wat zal die schat een zere poeperd hebben als ie wakker wordt.
Wel een geluk dat de darm niet open is gemaakt. Sterkte.
Wel een geluk dat de darm niet open is gemaakt. Sterkte.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wel alles meegelezen, maar nog niet gereageerd.
Heel veel sterkte!! Komt zeker goed allemaal. Duimen op turbostand...
Heel veel sterkte!! Komt zeker goed allemaal. Duimen op turbostand...
Wat fijn dat de darm niet open hoefde !! Dat zal een hele hoop hersteltijd schelen 
Ik hoop het zo!!! Ze benadrukte diverse keren dat het een heel zware operatie was geweest, mijn onderbuikgevoel is hier niet zo blij meeNynke schreef: Wat fijn dat de darm niet open hoefde !! Dat zal een hele hoop hersteltijd schelen![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik hoop zo dat hij vlug op gaat knappen nu.
Natuurlijk zal het een tijd duren, de buikwand is wel open geweest, maar de darm niet, dus dat zal een hele hoop schelen qua bacteriën lijkt mij. De DA's onder ons zullen dat wel duidelijker kunnen zeggen?*milyck* schreef: Ik hoop het zo!!! Ze benadrukte diverse keren dat het een heel zware operatie was geweest, mijn onderbuikgevoel is hier niet zo blij mee![]()
In eerste instantie lijkt het me het belangrijkst dat de hond koel en de wond schoon blijft. Geen echte wandelingen of abrupte bewegingen, niet zwemmen of buikjebaden ook.
De hersteltijd bij Jeppe viel mij erg mee, wel heeft hij de eerste 2 weken kvv gegeten met altijd een scheutje olie erbij.
Zijn anus zal ook behoorlijk geïrriteerd zijn, misschien zelfs een klein beetje beschadigd. Ik geloof dat ik die zou insmeren met honingzalf, meerdere keren per dag. Maar dat is puur wat ik denk, niet wetenschappelijk onderbouwd
In elk geval is het achter de rug en gaat Milyck nu opknappen !!
pfew, fijn dat de ontlasting eruit is! Eerste hindernis is genomen.
koppie omhoog proberen te houden joke!
Milyck is een jonge, gezonde en sterke hond en er worden veel duimen voor hem gedraaid. Hoe moeilijk ook, probeer goede hoop te houden anders vreet je jezelf op 
Sterkte!!
En idd, de tip van nyncke vwb gemalen voeren is een hele goede!! Hier 2 jaar geleden een hele zware buikoperatie gehad bij een van mijn dames en ook haar een tijd op gemalen gehad.
koppie omhoog proberen te houden joke!
Sterkte!!
En idd, de tip van nyncke vwb gemalen voeren is een hele goede!! Hier 2 jaar geleden een hele zware buikoperatie gehad bij een van mijn dames en ook haar een tijd op gemalen gehad.
Laatst gewijzigd door berenboot op do 01 aug 2013, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Na de eerdere ervaringen deze week, mag ik zelfs niet naar zijn kont wijzen, ben bang dat insmeren niet gaat lukken... wat koel houden betreft: we hebben daarnet een mobiele airco gekocht, speciaal voor dit doel dus dat komt in ieder geval goed en zwemmen, daar is hij toch niet zo'n liefhebber vanNynke schreef: Natuurlijk zal het een tijd duren, de buikwand is wel open geweest, maar de darm niet, dus dat zal een hele hoop schelen qua bacteriën lijkt mij. De DA's onder ons zullen dat wel duidelijker kunnen zeggen?
In eerste instantie lijkt het me het belangrijkst dat de hond koel en de wond schoon blijft. Geen echte wandelingen of abrupte bewegingen, niet zwemmen of buikjebaden ook.
De hersteltijd bij Jeppe viel mij erg mee, wel heeft hij de eerste 2 weken kvv gegeten met altijd een scheutje olie erbij.
Zijn anus zal ook behoorlijk geïrriteerd zijn, misschien zelfs een klein beetje beschadigd. Ik geloof dat ik die zou insmeren met honingzalf, meerdere keren per dag. Maar dat is puur wat ik denk, niet wetenschappelijk onderbouwd
In elk geval is het achter de rug en gaat Milyck nu opknappen !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder gaan we ook homeopathie inzetten om het herstel te bevorderen