Je hebt gelijk!nien-newfies schreef: pfew, fijn dat de ontlasting eruit is! Eerste hindernis is genomen.
koppie omhoog proberen te houden joke!Milyck is een jonge, gezonde en sterke hond en er worden veel duimen voor hem gedraaid. Hoe moeilijk ook, probeer goede hoop te houden anders vreet je jezelf op
Sterkte!!
Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
Re: Milyck: problemen met ontlasting :operatie.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Jeetje JOke, ik lees het nu pas.
Wat een ellende allemaal voor je grote man.
De duimen gaan hier vanaf nu in de turbostand voor Milyck, zodat hij snel weer de oude is.
Zorg je ook goed voor jezelf!!!!!
Wat een ellende allemaal voor je grote man.
De duimen gaan hier vanaf nu in de turbostand voor Milyck, zodat hij snel weer de oude is.
Zorg je ook goed voor jezelf!!!!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
yeah het is er iig uit!
nu opknappen!
nu opknappen!
-
Lil
Wat fijn dat de darm niet open hoefde! Dat scheelt complicaties als lekkage en verklevingen.
Uiteraard is het een zware operatie, de buik is volledig open geweest en misschien zelfs de darmen verplaatst. Cayley is bij de sterilisatie volledig open geweest en darmen eruit omdat men kanker vermoedde. Zij was wonderbaarlijk snel weer op de been. Ik hoop dat jou knapperd ook snel weer er bovenop is.
Ik hoop dat hij snel opknapt. Dikke knuffel voor Milyck.
Inderdaad even gemalen voer en botpercentage laag houden.
Uiteraard is het een zware operatie, de buik is volledig open geweest en misschien zelfs de darmen verplaatst. Cayley is bij de sterilisatie volledig open geweest en darmen eruit omdat men kanker vermoedde. Zij was wonderbaarlijk snel weer op de been. Ik hoop dat jou knapperd ook snel weer er bovenop is.
Ik hoop dat hij snel opknapt. Dikke knuffel voor Milyck.
Inderdaad even gemalen voer en botpercentage laag houden.
Iedereen trouwens heel erg bedankt voor het meeleven , de duimpjes, tips en trucs en gedeelde ervaringen, dat geeft net dat zetje dat ik even nodig heb om er straks te zijn voor onze kanjer als hij weer thuis is! 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gruwelen, ik kon nu pas bijlezen en zag al in de topictitel: 'operatie'. Brrrr. Maar wat fijn dat die achter de rug is nu en dat ze hem hebben kunnen leeghalen! Kan zo'n toestand echt puur aan de warmte en het daarmee gepaard gaande 'gebrek' aan beweging liggen? Tjeetje zeg!
Ik hoop dat je witte held snel over de narcose en aanverwachte ellende heen is en dat hij snel weer herstelt nu! En gefeliciteerd met de verjaardag van vandaag - was die van je man, geloof ik? De keutel die op het verlanglijstje stond is er nu in ieder geval, niet helemaal op de manier zoals gehoopt, maar toch!
Ik hoop dat je witte held snel over de narcose en aanverwachte ellende heen is en dat hij snel weer herstelt nu! En gefeliciteerd met de verjaardag van vandaag - was die van je man, geloof ik? De keutel die op het verlanglijstje stond is er nu in ieder geval, niet helemaal op de manier zoals gehoopt, maar toch!
Pfff...wat een zorgen...Ik hoop dat jullie ventje er snel weer bovenop is !
Ik duim nog verder, de knul gaat 't nog kunnen gebruiken na zo'n gefoeter aan delen waaraan niett gefortert moet worden.
Ook voor jou sterkte en duimen.

Ook voor jou sterkte en duimen.
Pfff,nou dat was stap 1
Wat een opluchting dat alles eruit is geduwd en er geen rare dingen zijn blijven " steken"
Een buikoperatie is altijd zwaar ,maar gelukkig geen darmen opengemaakt.
Ik duim verder voor een goed herstel ( en weer wat rust voor jullie
)
Milyck zal vandaag en morgen vast weer snel opknappen zodra hij weer thuis is.
Net wat Nienke zegt : Milyck is in een topconditie ,dat zal hem zeker helpen bij een voorspoedig herstel.
En mocht je geen KVV willen voeren ,ik heb hier nog voldoende mooi zelfgemalen zacht vleesbot ( eend ,parelhoen)in de vriezer liggen,
dan kun je altijd zelf iets voor hem samenstellen.
Beterschap
Wat een opluchting dat alles eruit is geduwd en er geen rare dingen zijn blijven " steken"
Een buikoperatie is altijd zwaar ,maar gelukkig geen darmen opengemaakt.
Ik duim verder voor een goed herstel ( en weer wat rust voor jullie
Milyck zal vandaag en morgen vast weer snel opknappen zodra hij weer thuis is.
Net wat Nienke zegt : Milyck is in een topconditie ,dat zal hem zeker helpen bij een voorspoedig herstel.
En mocht je geen KVV willen voeren ,ik heb hier nog voldoende mooi zelfgemalen zacht vleesbot ( eend ,parelhoen)in de vriezer liggen,
dan kun je altijd zelf iets voor hem samenstellen.
Beterschap
Gelukkig dat de operatie goed gegaan is, maar ook dat zijn darm niet geopend hoefde te worden, het is een zware operatie maar hoe minder ze als extra hebben hoeven doen, hoe beter het voor hem is.
Lekker verwennen, maar dat gaat wel goed komen als ik het zo lees. Sterkte als hij straks thuis is.
Lekker verwennen, maar dat gaat wel goed komen als ik het zo lees. Sterkte als hij straks thuis is.
Gelukkig dat zijn darmen nu leeg zijn en alles eruit is! Een hele opluchting. Nu duimen op spoedig herstel. Hebben jullie DA en jij enig idee waardoor er zo'n giga verstopping zat?
Sterkte groetjes Jacqueline en Radja
Sterkte groetjes Jacqueline en Radja
Gelukkig, het is eruit!!
Beterschap, de duimen blijven hier draaien tot hij er weer helemaal bovenop is.
Beterschap, de duimen blijven hier draaien tot hij er weer helemaal bovenop is.
Jeetje ik lees het nu pas... Wat een gedoe he 
Fijn dat het er nu uit is! Maar jammer dat het operatief moest.. Hopelijk knapt hij snel weer op!
Met Casper heb ik soortgelijk ook meegemaakt, gelúkkig was een operatie nèt niet nodig, had hij een paar uur later gepoept, dan wel. http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2052083
Mijn ervaring met DAP Olst-Wijhe is trouwens ook echt heel goed, en dan met name DA Jochem-Jan, Heel aardige, maar vooral kundige man. Vanuit Deventer goed te doen vwb afstand.
Fijn dat het er nu uit is! Maar jammer dat het operatief moest.. Hopelijk knapt hij snel weer op!
Met Casper heb ik soortgelijk ook meegemaakt, gelúkkig was een operatie nèt niet nodig, had hij een paar uur later gepoept, dan wel. http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2052083
Mijn ervaring met DAP Olst-Wijhe is trouwens ook echt heel goed, en dan met name DA Jochem-Jan, Heel aardige, maar vooral kundige man. Vanuit Deventer goed te doen vwb afstand.
We zijn thuis, zal zo updaten!