Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
Re: Milyck: problemen met ontlasting :geopereerd
Wie weet waarik dat topic kan vinden over die zelfgemaakte nekkraag van Dory (?) De mooncollar voldoet niet en van de kap wordt hij als geluidsgevoelige hond, helemaal panisch
Ik kreeg een tip dat er hier ergens een tussenoplossing te vinden zou zijn?
Re: Milyck: problemen met ontlasting :vraag: nekkraag?
Ik weet ff niet wat een mooncooloer is.
En ik heb de linken die aangegeven zijn ff niet geopend.
Maar deze lijkt mij erg handig.http://www.broekhuizens.nl/355/verzorging-hond/verzorging/kappen-en-schoentjes?gclid=CKG92dXV3rgCFQpZ3godRnsAkw
Beetje naar beneden scrollen
Maar deze lijkt mij erg handig.http://www.broekhuizens.nl/355/verzorging-hond/verzorging/kappen-en-schoentjes?gclid=CKG92dXV3rgCFQpZ3godRnsAkw
Beetje naar beneden scrollen
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje Joke en Jaap wat een schrik. Sterkte!
Bedankt! Oh, dat is wel wat meer werk dan ik dacht om die te maken.... die tijd heb ik nu effe niet, ik zoek even verder!
Zouwat kunnen zijn, hij is boller van vorm dan die ik hieer heb, ben aan het rondbellen geweest maar wordt volgens mij alleen in webwinkels verkocht, dat zou dus niet voor maandag zijn.Thea schreef: Ik weet ff niet wat een mooncooloer is.
Beetje naar beneden scrollen![]()
Ik heb dat model toevallig ook voor Tessa besteld .
Ik had ook eerst de moon collar in gedachten , maar ik dacht weet je wat ? Eerst de kliniek eens bellen en eens vragen wat hun ervaringen zijn
Nou , menig hond knaagt met moon collar op heel vrolijk de hechtingen kapot zei men daar
Voordeel van de Comfi Cone is dat het een behoorlijk lang model is . Het is zacht , dus ze liggen ev ook nog comfortabel
En de kap is verder vederlicht
Ik had ook eerst de moon collar in gedachten , maar ik dacht weet je wat ? Eerst de kliniek eens bellen en eens vragen wat hun ervaringen zijn
Nou , menig hond knaagt met moon collar op heel vrolijk de hechtingen kapot zei men daar
Voordeel van de Comfi Cone is dat het een behoorlijk lang model is . Het is zacht , dus ze liggen ev ook nog comfortabel
En de kap is verder vederlicht
Ik heb de kap aan het einde van de middag besteld , en de volgende dag was hij er al
https://www.dierapotheker.nl/category/2 ... Kleding-ea
https://www.dierapotheker.nl/category/2 ... Kleding-ea
Heb deze net besteld: http://www.hondenoutlet.nl/product/boob ... tAodz2kASw
Is een heel stuk breder dan die ik nu heb, hoop dat hij nog verzonden wordt:voor 17 uur besteld volgende dag in huis!
Is een heel stuk breder dan die ik nu heb, hoop dat hij nog verzonden wordt:voor 17 uur besteld volgende dag in huis!
Hopelijk krijg je die boobaloon snel binnen en anders misschien naar de Blokker om een kinderzwembandje te halen?
Wel balen dat de mooncollar niet werkt
Ik heb er hier nog wel 1 liggen namelijk in de goeie maat ( grootste XL tot 70 cm halsomvang),kun je zo lenen
Hij werkte wel goed bij de honden als ze niet aan hun buik mochten komen.Is heel sterk.

Wel balen dat de mooncollar niet werkt
Ik heb er hier nog wel 1 liggen namelijk in de goeie maat ( grootste XL tot 70 cm halsomvang),kun je zo lenen
Hij werkte wel goed bij de honden als ze niet aan hun buik mochten komen.Is heel sterk.

Deze heb ik ook te leen gekregen! Helaas komt onze Houdini er met gemak langs!
Ja balen is dat. 
Zo een had ik er ook tussen.
Ik deed ook nog wel eens extra handdoeken om de nek zodat het minder beweeglijk werd.
Zo een had ik er ook tussen.
Ik deed ook nog wel eens extra handdoeken om de nek zodat het minder beweeglijk werd.
Ik zeg het heel zachtjes "fluistermodusaan" : het gaat best goed!
Al 2 x een soort van flubberig poepje gelegd zonder bloed erbij.
Hij heeft geen koorts,drinkt en eet goed ( dit laatste heel vaak over de dag heelkleine beetjes) en gaat graag mee naar buiten.!!!!
We hebben onze nieuwe airco tot afgod verheven: WAT een superaankoop in dit geval. Het is hier nu 22 graden,normaal al snel 26/27
Oh, ik hoop zo dat deze lijn zich voortzet
Hij heeft geen koorts,drinkt en eet goed ( dit laatste heel vaak over de dag heelkleine beetjes) en gaat graag mee naar buiten.!!!!
We hebben onze nieuwe airco tot afgod verheven: WAT een superaankoop in dit geval. Het is hier nu 22 graden,normaal al snel 26/27
*milyck* schreef: Ik zeg het heel zachtjes "fluistermodusaan" : het gaat best goed!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
*milyck* schreef: Ik zeg het heel zachtjes "fluistermodusaan" : het gaat best goed!