American Pitbull Bully xxl van brok naar vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: American Pitbull Bully xxl van brok naar vlees

TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

*wendy* schreef: Iedereen vind pens meuren. Ben ik dan de enige die er niet van over zijn nek gaat ?
Mij herinnert t aan het boerenland. Heerlijk net voor t gaat regenen t uitstrooien.
Nee hoor..ik vindt pens ook niet stinken. Krijg daar zo'n vroeger op de boerderij gevoel van  :biggrin2:
Drijver
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Drijver »

TMG1961 schreef: Nee hoor..ik vindt pens ook niet stinken. Krijg daar zo'n vroeger op de boerderij gevoel van  :biggrin2:
Ik ook. Lekker. Net als pers/kuilvoer  :D
winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

Ik vind het ook niet meer stinken. Eerst dacht ik dat het aan de pensen lag, maar dat zal toch niet....En aangezien ik van 5 kg. 50 lapjes moet knippen vind ik het nu ook nog eens lekker/apart aanvoelen  ;)
Els01
1-ster
1-ster

Bericht door Els01 »

Fijn, dat je je hond goed wilt voeren en hier info vraag etc, dit is echt goede plek daarvoor!! Maar...wat ik echt vreselijk vind is het couperen van staarten en/of oren!! Begrijp niet, dat "mensen" dat nog (laten) doen!! Ga verder geen verhaal ophangen. maar moet dit gewoon "kwijt".

Plaats reactie