Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier ook heerlijk, zo houd ik het nog wel een week of 8 vol. Dit is míjn weer! 
Deze moeder moet gisteren gedacht hebben: met zulk mooi weer kan ik mijn kindje gerust even een half uurtje in de auto achterlaten, in de volle zon http://www.nu.nl/binnenland/3541875/bab ... -auto.html

Ons wasrekje waait steeds om 
Lekker hier, alles open en een rustig windje door het huis!
Gewoon even vasthouden totdat alles droog is.Kaela schreef: Ons wasrekje waait steeds om![]()
of een scheerlijntje eraan zetten.
- Angelique
- 5-sterren

Minder verstand dan een ééncellige*Natasja* schreef: Deze moeder moet gisteren gedacht hebben: met zulk mooi weer kan ik mijn kindje gerust even een half uurtje in de auto achterlaten, in de volle zon http://www.nu.nl/binnenland/3541875/bab ... -auto.html
![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Angelique op za 03 aug 2013, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja heerlijk weer vandaag! 8)
*Natasja* schreef: Deze moeder moet gisteren gedacht hebben: met zulk mooi weer kan ik mijn kindje gerust even een half uurtje in de auto achterlaten, in de volle zon http://www.nu.nl/binnenland/3541875/bab ... -auto.html
![]()
![]()
![]()
Tja , zoveel in de media , en toch is er weer zo,n ui die het doet
Het was zalig vandaag!!!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vandaag was heerlijk! Zit nog buiten maar ga zo wel een lange broek en een trui aandoen. 
Toen we gisteren wegreden uit Rotjeknor was het heerlijk halfbewolkt, maar hoe noordelijker we kwamen hoe zonniger en warmer
maar we konden gelukkig wat in de schaduw zitten en hoe later het werd hoe meer schaduw
Nu mag het van mij wel weer 2 of 3 nachtjes regenen 8)
Nu mag het van mij wel weer 2 of 3 nachtjes regenen 8)
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier schijnt de zon al weer volop.
Zodadelijk kijken of het in de tuin nog houdbaar is, dan ga ik mij daar installeren en hopelijk zelfs nog wat onkruid uittrekken, want ik had gehoopt op kabouterkes, maar die hebben ander prioriteiten blijkbaar
Zodadelijk kijken of het in de tuin nog houdbaar is, dan ga ik mij daar installeren en hopelijk zelfs nog wat onkruid uittrekken, want ik had gehoopt op kabouterkes, maar die hebben ander prioriteiten blijkbaar
Vooral dat. Onze bramen verwelken.Nynke schreef: Nu mag het van mij wel weer 2 of 3 nachtjes regenen 8)
Verder nul gemopper want het is heerlijk zo.
Pffff..inmiddels weer ruim 30 graden hier. Gelukkig wordt er na vandaag minder warm weer verwacht, alleen morgen zou het nog ruim 26 worden en daarna snel richting de 21-22
Woensdag wordt hier 1,8 mm verwacht, donderdag , en voor de rest niksK&D schreef: Vooral dat. Onze bramen verwelken.
Verder nul gemopper want het is heerlijk zo.![]()