Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Milyck: problemen met ontlasting :vraag: nekkraag?
Fijn dat de stijgende lijn er weer in zit!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hoe gaat het vandaag?
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

super dat het beter gaat!
doorzetten zo dus ;-)
ik heb die boobooloon ook eens aangeschaft en werkt prima. ze kunnen er inderdaad lekker comfortabel op slapen ook
overigens gewoon in en dierenzaak (had ik ook niet verwacht maar ben als een gek gaan rondbellen toen)
succes met de man!
doorzetten zo dus ;-)
ik heb die boobooloon ook eens aangeschaft en werkt prima. ze kunnen er inderdaad lekker comfortabel op slapen ook
overigens gewoon in en dierenzaak (had ik ook niet verwacht maar ben als een gek gaan rondbellen toen)
succes met de man!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Klinkt alsof het de goede kant op gaat. Fijn!
Ik ben ook benieuwd naar hoe het vandaag is gegaan
Kom op witte vent! Hou die stijgende lijn erin 
Het gaat nog steeds heel voorzichtig de goede kant op. s'Nachts moeten we er om de 2 uur met hem uit, de laatste rondjes gaf hij pijn aan bij het poepen/flatsen. Heb de DA weer gebeld, er mag wat pijnstilling bij s'nachts zodat de spiegel wat hoger ligt. De wond is wat rozig en wat verdikt, maar lijkt me niet ontstoken. Helaas is de Boobooloon niet gekomen vandaag. We hebben een Woezel en Pip kinderzwembandje gekocht, die eerst omgedaan en daarvoor de Mooncollar. Heb er een foto van, geen gezicht, maar even geen puf om die eerst op Photobucket te zetten. Ga ik morgen doen, mogen jullie meegenieten!
Ook toch nog maar een Comfy Cone gehaald, maar ook daar raakt hij zo gestresst van dat we dat niet gaan doorzetten. Hoop dat die Boobooloon maandag arriveert, dat geeft ons in ieder geval s'nachts wat meer rust: hoeven dan niet meer echt wakker te blijven maar kunnen wat doezelen op de bank. Ik ben straks weer aan de beurt, dus ga nu even slapen! Misschien tot vannacht en anders tot morgen!
Ook toch nog maar een Comfy Cone gehaald, maar ook daar raakt hij zo gestresst van dat we dat niet gaan doorzetten. Hoop dat die Boobooloon maandag arriveert, dat geeft ons in ieder geval s'nachts wat meer rust: hoeven dan niet meer echt wakker te blijven maar kunnen wat doezelen op de bank. Ik ben straks weer aan de beurt, dus ga nu even slapen! Misschien tot vannacht en anders tot morgen!
Wat fijn dat het ietsje beter gaat, ik blijf gewoon doorduimen voor jullie 
Hoop dat je wat uit kunt rusten
Hoop dat je wat uit kunt rusten
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Sorry Joke ik hoorde je bericht pas vandaag ( gisteren de bevalling van kim) en ik heb niets anders als muilkorven, plastic kappen of een mooncollar
-
Lil
Fijn dat er een stijgende lijn in zit.
yvette_van_alert schreef: Sorry Joke ik hoorde je bericht pas vandaag ( gisteren de bevalling van kim) en ik heb niets anders als muilkorven, plastic kappen of een mooncollar
Ik las net in de bar dat jij de afgelopen nachten ook wel even bezig bent geweest:gefeliciteerd!
Jeetje, wat een heftige dagen hebben jullie gehad zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het herstel. De duimen gaan hier aan het werk.
Zo, mag bijna naar mijn bedje... even korte update. Gaat best goed, heeft wel last van wondvocht dat er soms langs zijn piemel uitlekt en dat jeukt natuurlijk. Het ziet er wel wat rood uit, maar heb het idee dat dat ook komt doordat hij geschoren is. 's Avonds lukt het wel om er honingzalf op te krijgen maar dat vergt wel wat organisatie
De warmte en de plek waar het zit werken niet mee...(Oh wat ben ik blij met die airco)
We gaan om de 2 uur met hem uit, laat dan natte flatsen en soms iets waar wat structuur in lijkt te zitten. Hij voelt zich wel vervelend, denk dat dat ook nog wordt versterkt doordat de achterkant van zijn staart en zijn kont flink zijn geschoren. Als je dan buiten loopt schuren die stoppels en voelt het w.s. raar als er wind langs komt. Binnen gaat dat best goed!
Hij heeft nog 2 bandjes om: 1 zwemband en een mooncollar, hij zou in principe bij de wond kunnen maar doet dat niet. Ik wil dit wel koste wat kost voorkomen dus zolang er geen Boobooloon is gearriveerd zitten we er dag en nacht met onze neus bovenop. Hoop wel dat hij snel wordt bezorgd: mams wordt nu toch wel erg moe en moet van de week ook nog extra werken i.v.m. vakantievervanging...nou ja, ik klaag niet als het met onze kanjer gestaag de goede kant op blijft gaan!
We gaan om de 2 uur met hem uit, laat dan natte flatsen en soms iets waar wat structuur in lijkt te zitten. Hij voelt zich wel vervelend, denk dat dat ook nog wordt versterkt doordat de achterkant van zijn staart en zijn kont flink zijn geschoren. Als je dan buiten loopt schuren die stoppels en voelt het w.s. raar als er wind langs komt. Binnen gaat dat best goed!
Hij heeft nog 2 bandjes om: 1 zwemband en een mooncollar, hij zou in principe bij de wond kunnen maar doet dat niet. Ik wil dit wel koste wat kost voorkomen dus zolang er geen Boobooloon is gearriveerd zitten we er dag en nacht met onze neus bovenop. Hoop wel dat hij snel wordt bezorgd: mams wordt nu toch wel erg moe en moet van de week ook nog extra werken i.v.m. vakantievervanging...nou ja, ik klaag niet als het met onze kanjer gestaag de goede kant op blijft gaan!
Re: Milyck: problemen met ontlasting: geopereerd
Dat zijn goede berichten joke!! toppie!
Hopelijk wordt `t ding vandaag bezorgd, dan kan je weer een beetje bijtukken. 
Fijn dat hij weer wat beter is. Tja, en ineens een kale bips...hmm, daar zou je je zelf toch ook wat raar door voelen. 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

goed zo, steeds een stapje vooruit!!