Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Milyck: problemen met ontlasting: foto noodkraag!
Laatst gewijzigd door millyckk op ma 05 aug 2013, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Milyck: problemen met ontlasting: foto noodkraag blz 14!
Tja , je moet wat 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

't Eh...staat je leuk, Milyck! *bijt op lip*
Naja, het doel heiligt de middelen, nietwaar? Gelukkig kan hij niet in de spiegel kijken! 
Och erm!
Nou ja, gelukkig lopen er rond deze tijd van het jaar wel meer levende objecten rond met een zwembandje
Nou ja, gelukkig lopen er rond deze tijd van het jaar wel meer levende objecten rond met een zwembandje
gossie 
gelukkig gaat het de goede kant op. op naar de volgende stappen vooruit!
gelukkig gaat het de goede kant op. op naar de volgende stappen vooruit!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
super dat het zo lekker gaat met hem!!
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Hip
Maar fijn dat het de goede kant op gaat!
Maar fijn dat het de goede kant op gaat!
-
sella
Ik lees het nu pas Joke.
Sterkte voor jullie knappe vent.
Ik heb het gelukkig nog niet tot een operatie hoeven laten gaan met Buffel, maar ik geef hem dus iedere dag wat olijfolie, die gaat op het laagst mogelijke bot percentage al heel moeilijk af.
Daar heb je nu niets aan maar is misschien wel een optie in de toekomst.
Ik heb het gelukkig nog niet tot een operatie hoeven laten gaan met Buffel, maar ik geef hem dus iedere dag wat olijfolie, die gaat op het laagst mogelijke bot percentage al heel moeilijk af.
Dank je! Gek genoeg heeft/had Milyck nooit problemen met zijn ontlasting, sterker nog , het was altijd aan de slappe kant en dat ondersteunde ik altijd door per dag compleet te geven met een goede groentemix!sella schreef: Ik lees het nu pas Joke.
Met meneer de Wit gaat het goed! Zijn wond is mooi roze, er komt alleen nog wel veel wondvocht uit wat op zijn achterpoten drupt. Dat is nu een zwarte stekelige bende... Iemand enig idee hoe ik dat er af krijg? Voor de mooiigheid hoeft het niet, maar die stekelige haren op de achterpoten lijken me toch niet lekker liggen.... I.o. met de DA houden we zijn ontlasting nog een paar dagen breiig...Milyck is van het soort die zijn ontlasting op gaat houden als het te zeer doet. DA was wel erg tevreden over hoe zijn poeperd er uit zag, zeker na alle pogingen die via die weg zijn ondernomen om hem van de versteende poep af te helpen.
Het is ongelooflijk hoe lief hij tegen haar blijft, zeker als je hoort wat er allemaal is gebeurd..... hij is de lieveling van het personeel!
We blijven ook flink in de weer met de homeopathie, werkt als een tierelier!
Enne.... de Bobooloon is binnen.....hij kan er prima langsheen met zijn kop
Dus hier zit ik weer.... nog een paar uur voor ik wordt afgelost.....nog minimaal 5 nachten volhouden.....ik is moe ( maar ook heel blij met de gang van zake tot nu toe!)
Het is ongelooflijk hoe lief hij tegen haar blijft, zeker als je hoort wat er allemaal is gebeurd..... hij is de lieveling van het personeel!
Enne.... de Bobooloon is binnen.....hij kan er prima langsheen met zijn kop
Poten wassen met een washandje??
aahhhhgrrrrrrr, jammer van de bobooloon*milyck* schreef: Met meneer de Wit gaat het goed! Zijn wond is mooi roze, er komt alleen nog wel veel wondvocht uit wat op zijn achterpoten drupt. Dat is nu een zwarte stekelige bende... Iemand enig idee hoe ik dat er af krijg? Voor de mooiigheid hoeft het niet, maar die stekelige haren op de achterpoten lijken me toch niet lekker liggen.... I.o. met de DA houden we zijn ontlasting nog een paar dagen breiig...Milyck is van het soort die zijn ontlasting op gaat houden als het te zeer doet. DA was wel erg tevreden over hoe zijn poeperd er uit zag, zeker na alle pogingen die via die weg zijn ondernomen om hem van de versteende poep af te helpen.
Enne.... de Bobooloon is binnen.....hij kan er prima langsheen met zijn kopDus hier zit ik weer.... nog een paar uur voor ik wordt afgelost.....nog minimaal 5 nachten volhouden.....ik is moe ( maar ook heel blij met de gang van zake tot nu toe!)
Re: Milyck: gaat niet goed, duimen gevraagd
Milyck ligt weer onder narcose
Zag vanochtend dat er ïets"uit de wond kwam, lijkt op stuk darm.....we zitten even stuk

Re: Milyck: gaat niet goed, duimen gevraagd
waaaaaaaaaaaaatttttttttt????????? nee!!!!
ik duim voor jullie!!! Bel jullie nu maar even niet maar denk aan jullie hoor! Als je ff wilt kletsen, je weet de weg.
Voor nu een dikke