Wat heb je enzovoort....deel 499
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat heb je enzovoort....deel 499
Leuk Hannah!
Net lekker gefietst met Oscar. Niet zo heel ver en op de terugweg hebben we het losloopveldje mee gepakt. Heerlijk! Nu ben ik moed aan het verzamelen voor de boodschappen...
Net lekker gefietst met Oscar. Niet zo heel ver en op de terugweg hebben we het losloopveldje mee gepakt. Heerlijk! Nu ben ik moed aan het verzamelen voor de boodschappen...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net met Zoë om een oud stuk kanaal heengelopen. Gaat ze ineens daar het water in
ze schrok er zelf van en wilde er vlug weer uit. Dat lukte niet dus maar even geholpen. De sukkel. Ze is wel lekker opgefrist nu geloof ik. 
Succes woensdag Hanna !!!
OT: Makkelijke ochtend achter de rug en nu ga ik op pad voor een professionele tondeuse, in het kader van nu geld uitgeven en dan jarenlang besparen op kappersbezoek
OT: Makkelijke ochtend achter de rug en nu ga ik op pad voor een professionele tondeuse, in het kader van nu geld uitgeven en dan jarenlang besparen op kappersbezoek
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dankewel jullie! 
succes Hanna, ik hoop dat je die opleiding mag gaan doen!! Spannend hoor we duimen voor je 
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh zo spannend Hanna, misschien beginnen aan een opleiding! Leuk om te gaan doen wat je graag wilt, welke richting? Succes!
Hier moed aan het verzamelen om te beginnen met voorbereiden voor het nieuwe schooljaar, elke week les. Er staat nog een scriptie op het programma en een thuistentamen, genoeg te doen. Nu de stap nog zetten
.
Hier moed aan het verzamelen om te beginnen met voorbereiden voor het nieuwe schooljaar, elke week les. Er staat nog een scriptie op het programma en een thuistentamen, genoeg te doen. Nu de stap nog zetten
Succes woensdaghannabelgje schreef: Jippie ik heb een oproep gekregen om volgende week woensdag naar een info ochtend te komen voor die opleiding die ik wil gaan doen. Het balletje gaat rollen. Spannend hoor.
Lekker gewandeld en al twee bussen van binnen gezogen en gepoetst. Nu bedenken hoe ik het vriezerprobleem ga oplossen. Inkoop planning was goed maar tante mag geen barf meer dus de voorraad slinkt per week veertien kilo minder waardoor er een bergingsprobleem gaat ontstaan. Brokken is veel makkelijker.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zal eens gaan poetsen. Zucht
Ik kan de bodem van de vriezer hier zien en heb nog geen grote bestelling gedaan ( behalve spiervlees) dus als we wat van jullie moeten overnemen roep je maar!kira schreef: Lekker gewandeld en al twee bussen van binnen gezogen en gepoetst. Nu bedenken hoe ik het vriezerprobleem ga oplossen. Inkoop planning was goed maar tante mag geen barf meer dus de voorraad slinkt per week veertien kilo minder waardoor er een bergingsprobleem gaat ontstaan. Brokken is veel makkelijker.
Charlotte moet gebadderd worden, maar heb weinig zin 
@pallas ik zal zondag op de laptop mijn bestelling na zien en doe je dan pb
Eens kijken of tante pollewop haar eten gereed is. Ze heeft al vier uur een lege maag maar het blijft zwaar bevroren. Grote beer houdt vakantie ze onttrekt zich aan de wandelingen door heel rap een drolletje te doen en terug te rennen naar de caravan. Slimme beer
Eens kijken of tante pollewop haar eten gereed is. Ze heeft al vier uur een lege maag maar het blijft zwaar bevroren. Grote beer houdt vakantie ze onttrekt zich aan de wandelingen door heel rap een drolletje te doen en terug te rennen naar de caravan. Slimme beer
kira schreef: @pallas ik zal zondag op de laptop mijn bestelling na zien en doe je dan pb
okidoki
wat krijgt tante nu te eten dan? Is ze aan het wisselen soms?
Grote beer heeft gelijk, gewoon het vakantie gevoel zelf opzoeken....lukt best zo![]()
Arme Joep niet zo lekker. Eerst overgegeven, knal geel met gras, en daarna hijgen....okugest erin maar blijven hijgen en hij kwam hulp vragen bij mj, dus maar ff naar buiten. Hij moest heeeeeeeeeel erg poepen, beetje dunnig en stinken! Niet normaal. Dus dat zal goed dwars hebben gezeten, nu ligt hij wel lekker rustig.
Arme brave Joep, de achterdeur staat open maar daar zal hij het echt niet zo maar doen
Arme brave Joep, de achterdeur staat open maar daar zal hij het echt niet zo maar doen
Beterschap voor Joeperdepoep !!!!
OT: Niks te melden, behalve dat ik de laatste dagen bijzonder weinig in het huis gedaan heb (what's new 8)) ik zit zo heerlijk in mijn Dick Francis te lezen

OT: Niks te melden, behalve dat ik de laatste dagen bijzonder weinig in het huis gedaan heb (what's new 8)) ik zit zo heerlijk in mijn Dick Francis te lezen