Duimen gaan iig nog draaien voor je ventje
Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
Re: Milyck: gaat niet goed, update: crisis bezworen!
Ach jee, lees het nu pas.

Re: Milyck: gaat niet goed, update: crisis voor nu bezworen!
Pfff, hier ook opluchting*milyck* schreef: Net telefoon van de DA: het was toch geen darm wat er naar buiten kwam, 4 man sterk op het verkeerde been want het was omentum, het vlies wat er over de darmen heen ligt. Ze hebben het afgebonden en de wondranden opnieuw gehecht. Heeft nu een drain en we mogen over een uurtje naar hem toe....ik zit compleet te shaken en kan niet meer stoppen met huilen van opluchting....we zijn er nog niet maar het kon veel erger! Willen jullie nog even doorduimen voor een verdere opgaande lijn? En allemaal super bedankt voor het meeleven, normaal is het moeilijk voor te stellen dat zoiets helpt als je hond gezond is, weet ik nu, maar het geeft zoveel steun![]()
Hier, vangen!
Oef, gelukkig was het dat maar, maar toch, de duimen gaan hier wel nog wat "in den draai".
Krabbel voor die grote witte en
voor jullie 
Krabbel voor die grote witte en
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jeeeetje, wat een schrik! Ik denk: even bij Gezondheid kijken hoe het met alle voormalig zieken gaat (Milyck, Zimba o.a.), lees ik dit ineens vers van de pers! Gelukkig is de operatie achter de rug en lijkt het allemaal gunstig. Maar wat een schrik! Kan me voorstellen dat je zit te shaken!
Dus ook ik duim gewoon verder voor je stoere witte!
Dus ook ik duim gewoon verder voor je stoere witte!
Jeetje ,ik kom hier net even bijlezen .... ???
Pffft ,dat is schrikken ,ik blijf meeduimen hoor
Die Milyck toch!Heel veel beterschap ,hopelijk mag hij snel weer mee naar huis.
Pffft ,dat is schrikken ,ik blijf meeduimen hoor
Die Milyck toch!Heel veel beterschap ,hopelijk mag hij snel weer mee naar huis.
djeez, ik lees dit nu pas. Wat zal jij in de rats hebben gezeten!
Arm mannetje, dat moet echt auw hebben gedaan.
Nu maar lekker bijkomen allemaal dan.
voor jullie

Arm mannetje, dat moet echt auw hebben gedaan.
Nu maar lekker bijkomen allemaal dan.
voor jullie
Jeetje wat zul jij vreselijk zijn geschrokken 
Budha hebben ze meerdere keren opnieuw moeten hechten omdat alles open stond en de laatste keer keek ik zo bij hem naar binnen. Toen heeft een weekendarts hem onder narcose opnieuw onderhuids ook moeten hechten. Deze gaf aan dat dit niet vaker moest gebeuren omdat hij straks niet veel huid meer overhad om te hechten.
Gelukkig is het met onze vent helemaal goed gekomen. Ik kan me jouw angst en verdriet dan ook heel goed indenken.
Heel veel sterkte met jullie kanjer

Budha hebben ze meerdere keren opnieuw moeten hechten omdat alles open stond en de laatste keer keek ik zo bij hem naar binnen. Toen heeft een weekendarts hem onder narcose opnieuw onderhuids ook moeten hechten. Deze gaf aan dat dit niet vaker moest gebeuren omdat hij straks niet veel huid meer overhad om te hechten.
Gelukkig is het met onze vent helemaal goed gekomen. Ik kan me jouw angst en verdriet dan ook heel goed indenken.
Heel veel sterkte met jullie kanjer
Re: Milyck: gaat niet goed, update: crisis voor nu bezworen!
Ik kan er een aardig woordje over meepraten*milyck* schreef: .ik zit compleet te shaken en kan niet meer stoppen met huilen van opluchting....we zijn er nog niet maar het kon veel erger! Willen jullie nog even doorduimen voor een verdere opgaande lijn? En allemaal super bedankt voor het meeleven, normaal is het moeilijk voor te stellen dat zoiets helpt als je hond gezond is, weet ik nu, maar het geeft zoveel steun![]()
Geniet van je bezoekje zo meteen, het komt vast weer goed met de hond
pfff joke, dit kost je weer vele grijze haren!
dikke knuf straks voor milyck! 
Hij is weer thuis, er hangt een drain uit net naast zijn piemel. Zowel op de DA praktijk als hier hebben we geprobeerd om het op de een of andere manier te verbinden maar dat lukt niet door de plek waar de wond zit en de stress die het hem oplevert. Nu zit er dus niets om en sijpelt hij in de kamer en in zijn vacht... nou ja, maandag mag de drain er weer uit.
Het goede nieuws is, dat hij daarnet voor het eerst een soort drolletje heeft gedraaid!!! Zoooooo fijn te weten dat daar alles het weer min of meer doet!!!!
El Budha: heb je een linkje van jouw topic van toen?
Het goede nieuws is, dat hij daarnet voor het eerst een soort drolletje heeft gedraaid!!! Zoooooo fijn te weten dat daar alles het weer min of meer doet!!!!
Re: Milyck: gaat niet goed, update: ergste crisis bezworen!
Kun je hem een medical petshirt aantrekken waar je een handdoekje of een washandje in legt op de lek-plek?
oja, en fijn dat ie weer thuis is . Zou ik vergeten ..
oja, en fijn dat ie weer thuis is . Zou ik vergeten ..
Dat gaat niet, hij verdraagt nog niets in de buurt van zijn anus, het gebied daar rondomheen is nog behoorlijk gezwollen 
dan wordt het dweilen... 
ach, met een loopse teef in huis heb je ook een vaste afspraak met de dweil
ach, met een loopse teef in huis heb je ook een vaste afspraak met de dweil
*milyck* schreef: Hij is weer thuis, er hangt een drain uit net naast zijn piemel. Zowel op de DA praktijk als hier hebben we geprobeerd om het op de een of andere manier te verbinden maar dat lukt niet door de plek waar de wond zit en de stress die het hem oplevert. Nu zit er dus niets om en sijpelt hij in de kamer en in zijn vacht... nou ja, maandag mag de drain er weer uit.
Hierbij het linkje naar mijn topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 382.0.html
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh mai, ik zit gewoon met natte oogjes. Ik duim als een gek voor jullie ventje. Het moet nu echt helemaal goed komen