Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
Re: Milyck: gaat niet goed, update: ergste crisis bezworen!
wat hebben ze eig. uit de darm gehaald?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Fijn dat hij weer thuis is. 
Gelukkig is hij weer lekker thuis. 
Ik duim ook zodat hij zich snel weer helemaal lekker voelt.

en voor jullie beiden een hele dikke knuffel
Ik duim ook zodat hij zich snel weer helemaal lekker voelt.
en voor jullie beiden een hele dikke knuffel
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jeetje wat een dag!!
Fijn dat hij weer thuis is!
En nu goed herstellen knapperd!
Fijn dat hij weer thuis is!
En nu goed herstellen knapperd!
Een "gewone" ronde, maar steenharde,drol! Een deel hebben ze er via de anus uitgekregen, de rest zat in het bekken..Niks geen uitstekende botjes o.i.d. dus maar een ordinaire drol... dat maakt me ook zo onzeker....nova schreef: wat hebben ze eig. uit de darm gehaald?
Laatst gewijzigd door millyckk op vr 09 aug 2013, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Milyck: gaat niet goed, update: crisis bezworen!
Dank, ga ik straks even lezen!El budha schreef:voor het drolletje.
Hierbij het linkje naar mijn topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 382.0.html
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooow, zo'n drol kun je wel inlijsten, nietwaar?
Fijn dat hij de operatie goed heeft doorstaan. En inderdaad, dan maar een paar dagen flink dweilen. Je was toch vast niet aan schoonmaken toegekomen de afgelopen dagen. 
Potverdorie, hij blijft maar rondlopen i.p.v. zijn rust nemen..... hij voelt die drain zitten,probeert hem met een achterpoot er uit te krijgen als je niet zou opletten en komt met zijn bal aanzetten, m.i. als een soort overspronggedrag om maar niet aan die drain te hoeven denken/voelen.....dit gaat wederom weereen laaaaaange nacht worden...manlief komt net uit bed, ik ga er maar even in tot een uur over 1.00 u.... 
Ik heb even niet meer meegelezen, dacht dat het goed ging.... maar dit is weer schrikken, nu gewoon beter worden meneer de wit !
Sterkte voor de baasjes !
Wat een schrik weer vandaag zeg

Hoop dat hij straks wat rustiger wordt en jullie ook een beetje bij kunnen komen
van deze heftige dag
Hoop dat hij straks wat rustiger wordt en jullie ook een beetje bij kunnen komen
van deze heftige dag
Ik precies hetzelfde, wat zal je enorm geschrokken zijnde Meiden schreef: Ik heb even niet meer meegelezen, dacht dat het goed ging.... maar dit is weer schrikken, nu gewoon beter worden meneer de wit !
*milyck* schreef: Potverdorie, hij blijft maar rondlopen i.p.v. zijn rust nemen..... hij voelt die drain zitten,probeert hem met een achterpoot er uit te krijgen als je niet zou opletten en komt met zijn bal aanzetten, m.i. als een soort overspronggedrag om maar niet aan die drain te hoeven denken/voelen.....dit gaat wederom weereen laaaaaange nacht worden...manlief komt net uit bed, ik ga er maar even in tot een uur over 1.00 u....![]()
Arme vent! Hopelijk laat hij de drain er braaf inzitten. Jammer dat het medpet shirt nu nog niet kan
Succes met de nachtwacht!
Gelukkig is hij toch nog in slaap gestort...
.
Ik hoop wel dat hij morgen rustiger is...
.
Nope, het leven bestaat momenteel uit slapen, snel eten, medicijnrondjes, plasrondjes en bovenal: opletten, opletten,opletten.....Anne in Duitsland schreef: Ooow, zo'n drol kun je wel inlijsten, nietwaar?Fijn dat hij de operatie goed heeft doorstaan. En inderdaad, dan maar een paar dagen flink dweilen. Je was toch vast niet aan schoonmaken toegekomen de afgelopen dagen.
![]()
Ik hoop wel dat hij morgen rustiger is...
Jeetje, ik zit nu pas bij te lezen. Wat een schrik, maar ook een relatieve opluchting na de operatie. Pfff nu snel écht herstellen!!
Sterkte met het oppassen oppassen oppassen.
Sterkte met het oppassen oppassen oppassen.
Gelukkig niet zo onrustig meer: heeft zich er aan over gegeven en raar maar waar.....als hij weer begint te spoken zet ik de airco aan..... niet lachen: niet vanwege de temp. maar vanwege het constante soesgeluid..... het werkt....denk dat hij dan alle andere geluiden kan laten/wegfilteren... opeen gegeven moment lag hij op zijn rug (!) op de grond en werd wakker omdat de mooncollar afviel
))
Gisteren voor mijn idee heel veel bloed over de vloer en in zijn vacht. Dat heb ik vanochtend vroeg schoongemaakt om een beeld te krijgen...hij bloed nu wel wat minder maar wel zoveel dat ik denk dat het goed is dat dat niet in zijn lijf lekt. De DA zei gisteren nog wel dat ze niet zoveel wondrand hadden weg hoeven snijden omdat het allemaal goed doorbloed was...nou, dat zien we dan maar als oorzaak.. Hij lijkt de drain ook beter te accepteren, doet geen pogingen meer w.s. omdat ik constant kijk::)
Ben nu op vanaf 3 uur, over een uurtje is het mijn beurt
Gisteren voor mijn idee heel veel bloed over de vloer en in zijn vacht. Dat heb ik vanochtend vroeg schoongemaakt om een beeld te krijgen...hij bloed nu wel wat minder maar wel zoveel dat ik denk dat het goed is dat dat niet in zijn lijf lekt. De DA zei gisteren nog wel dat ze niet zoveel wondrand hadden weg hoeven snijden omdat het allemaal goed doorbloed was...nou, dat zien we dan maar als oorzaak.. Hij lijkt de drain ook beter te accepteren, doet geen pogingen meer w.s. omdat ik constant kijk::)
Ben nu op vanaf 3 uur, over een uurtje is het mijn beurt