Milyck: gaat niet goed: vernauwing....

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Milyck: gaat niet goed, update: ergste crisis bezworen!

Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

*milyck* schreef: Gelukkig niet zo onrustig meer: heeft zich er aan over gegeven en raar maar waar.....als hij weer begint te spoken zet ik de airco aan..... niet lachen: niet vanwege de temp. maar vanwege het constante soesgeluid..... het werkt....denk dat hij dan alle andere geluiden kan laten/wegfilteren... opeen gegeven moment lag hij op zijn rug (!) op de grond en werd wakker omdat  de mooncollar afviel :)))
Hier een hond die ook altijd onrustig is. Als ik maar een teen beweeg overeind kom. Dus eigenlijk overdag nooit echt goed slaap.
Maar als ik de ventilator toren aan zet dan gaat hij ervoor liggen en dan droomt hij zelfs en kan ik (als ik heel zachtjes doet) opstaan zonder dat hij gelijk overeind vlieg. ;)
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Thea schreef: Hier een hond die ook altijd onrustig is. Als ik maar een teen beweeg overeind kom. Dus eigenlijk overdag nooit echt goed slaap.
Maar als ik de ventilator toren aan zet dan gaat hij ervoor liggen en dan droomt hij zelfs en kan ik (als ik heel zachtjes doet) opstaan zonder dat hij gelijk overeind vlieg. ;)
Maf he? Hier kende ik het trouwens niet: in huis is hij altijd heel relaxed, er gaat een lodderig oog open als ik wat onderneem maar nu er van alles met hem aan de hand is, draait zijn systeem overuren!
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Duimen draaien voor Milyck. Hoop dat hij nu snel hersteld.
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Nu, ik hoop  :duimen: dat het nu de goede kant op gaat met jullie lieve witte kanjer. Zoen op zijn toet.  :-*
En even warme armen voor jullie.  :bigarmhug:
berenboot
5-sterren
5-sterren

Bericht door berenboot »

fijn dat er iets meer rust is gekomen en het lekken minder is geworden.  :-* knuf aan milyck!
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Voor jullie allemaal. Zet hem op Milyck!!!
millyckk
5-sterren
5-sterren

Re: Milyck: update: ergste crisis bezworen!

Bericht door millyckk »

Even een update!  Er komt wat minder wondvocht/bloed uit de drain, hij eet goed maar begint duidelijk genoeg te krijgen van het blikvoer van de DA (jezus ,wat meurt dat spul ), poepen gaat goed,maar wel dun dus ik ga vandaag beginnen om er wat paardenvlees en orgaan aan toe te voegen

Zijn wond ziet er prachtig uit, wel wordt het steeds interessanter dus de nachtdiensten blijven deze week gehandhaafd....

Meneer M. had trouwens een prachtig kado: toen hij me wakker maakte voor mijn deel van de nachtdienst, bleek het al 7 uur: hij had de hele nacht gedaan :smitten:
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Re: Milyck: gaat redelijk: ergste crisis bezworen!

Bericht door de Meiden »

Aardige meneer M.... ;D
Fijn dat het nu echt beter gaat, wat een zorgen heb je van het ene op het andere moment gekregen...
Daantje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Daantje »

Fijn ,dat gaat de goede kant op  8)
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Wat lief van je man, fijn ook om te lezen dat 't stilletjesaan vooruit gaat.

fijne zondag
Lucie110
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lucie110 »

Heb net je hele topic vanaf het begin doorgelezen. Wat een toestand maar gelukkig gaat het nu de goeie kant op met hem. Je zult wel helemaal gesloopt zijn door slaapgebrek en alle emoties. Wat dat betreft kan ik er over meepraten, ik bewaak Jack ook al 2,5 week en mijn god wat kost dat een energie.

Heel veel sterkte en ik duim mee voor een snel herstel van je kanjer  :duimen:
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Lucie110 schreef: Heb net je hele topic vanaf het begin doorgelezen. Wat een toestand maar gelukkig gaat het nu de goeie kant op met hem. Je zult wel helemaal gesloopt zijn door slaapgebrek en alle emoties. Wat dat betreft kan ik er over meepraten, ik bewaak Jack ook al 2,5 week en mijn god wat kost dat een energie.

Heel veel sterkte en ik duim mee voor een snel herstel van je kanjer  :duimen:
Heb jouw topic daarnet ook even gelezen: ik geloof dat we elkaar de hand kunnen schudden als het om het energieverbruik gaat :P Hoop dat jouw kerel ook weer snel opknapt :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Wat lief van meneer M! En wat fijn dat het toch gestaag de goede kant op gaat nu. Langzaam weer leren ontspannen nu!
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

*milyck* schreef: hij eet goed maar begint duidelijk genoeg te krijgen van het blikvoer van de DA (jezus ,wat meurt dat spul ),
bedoel je die high-energy blikjes , dat spul ziet eruit als leverpastei en stinkt 7 dagen de volgende week in. :o :o

Bindi kreeg die ook voorgeschreven , maar  ze nam het  alleen met lange tanden en met voeren uit de hand .

Gelukkig dat het beter gaat met je witte ventje  :)
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

nova schreef: bedoel je die high-energy blikjes , dat spul ziet eruit als leverpastei en stinkt 7 dagen de volgende week in. :o :o

Bindi kreeg die ook voorgeschreven , maar  ze nam het  alleen met lange tanden en met voeren uit de hand .

Gelukkig dat het beter gaat met je witte ventje  :)
Ja, dat spul..... ik moet het ook uit de hand voeren om er wat in te krijgen en als we langs een plek komen waar hij een paar uur eerder heeft gepoept,denk ik het nog te ruiken ::)

Vandaag ga ik beginnen met zijn eigen eten behalve bot. Ik heb een Porkert te leen gekregen maar daar moet de schijf van verwisseld worden en dat krijg ik niet voor elkaar. Als ik wat kipkarkas gemalen heb, begin ik eerst eens met 20 % (?)

Meneer de Wit zelf vindt dat hij niets meer mankeert: probeert tussen de slaapjes door voortdurend om tot spel uit te dagen....dacht het dus niet! Verder zie je dat hij veel spiermassa verloren heeft,heeft van die akelig dunne billen. Maar ja, 3 x narcose in 12 dagen tijd en 10 minutenrondjes....kan ook haast niet anders

Om half 5 moeten we naar de DA om de drain er uit te laten halen, zal me benieuwen of dat doorgaat want er komt nog wel wondvocht uit.

Gesloten