Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Een vieze vette smeerzooi was het en het zag er zeer onfris uit. Maar ja, hier in Denemarken is slecht vleesvoer te krijgen en brokken willen mijn honden niet eten. Dus met lange tanden hebben ze er toch van gegeten. Na de geboorte van de pups heeft mijn teefje veel gegeten omdat ze gewoon honger had. De laatste weken van de dracht kon ze slecht eten omdat ze zo zwaar was. De tweede dag werd het een stuk minder en de derde dag wilde ze niets meer. Ik werd behoorlijk wanhopig omdat er acht pups gevoed moesten worden. Ondanks dat ze er niet ziek uit zag heb ik voor de zekerheid haar temperatuur opgenomen. Die was op dat moment 40.3. Met spoed naar de dierenarts dus. Die dacht eerst dat ze baarmoederontstekening had, maar op de foto was daar niets van te zien, maar wel een opgeblazen darm. Toen de dierenarts vroeg of ze misschien iets verkeerds had gegeten, dacht ik meteen aan het vlees. Thuis gekomen gebeld met Lotgering en daar kregen we te horen dat wij dus ook vlees hadden gekregen van de partij die niet verkocht had mogen worden.
Goed lezen Anne, ze heeft het voer gegeven terwijl het een "vieze vette smeerzooi" was.
Daarna heeft ze Tim gesproken, was dus wel bereikbaar.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="Lazy Garfield"]
Goed lezen Anne, ze heeft het voer gegeven terwijl het een "vieze vette smeerzooi" was.
Daarna heeft ze Tim gesproken, was dus wel bereikbaar.
[/quote]

Ja, en? Dan had dat vlees nog steeds niet verkocht moeten worden. En als jij goed zou lezen, zou je (willen) zien dat het na één keer voorbij was met de bereikbaarheid van Tim.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Daar heb jij weer gelijk in.  ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="Lazy Garfield"]
Daar heb jij weer gelijk in.  ;)
[/quote]

:worthy: :worthy:      :rock:

:biggrin2:
CooperFlow
3-sterren
3-sterren

Bericht door CooperFlow »

Ik heb nog wat lotgering liggen, maar ik ga het opmaken en niet meer bestellen. Ik heb even tijdelijk een ander merk gegeven en verdomd dat ze niet meer stinken. Ik merkte echt dat ze zo uit hun bek gingen stinken en ook hun vacht werd vet en als ik ze aaide stonk mijn hand. En even een week lang op een andere kvv en ze roken weer neutraal. Dat is toch frappant?
Rouky
1-ster
1-ster

Bericht door Rouky »

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst Lotgering gekocht omdat ik dat aan mijn pup wil geven. Ik vind het er anders uit zien dan bijvoorbeeld carnibest, maar in welke tijd is het slechte voer geleverd want ik wil m'n pup geen slecht voer geven.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="Rouky"]
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst Lotgering gekocht omdat ik dat aan mijn pup wil geven. Ik vind het er anders uit zien dan bijvoorbeeld carnibest, maar in welke tijd is het slechte voer geleverd want ik wil m'n pup geen slecht voer geven.
[/quote]

Ik heb ruim 2 maanden terug een levering gehad die niet was zoals anders [ ging alleen om de totaal dus rund/lam/kip alle andere smaken was niks mee en ik heb er standaard 5 liggen en diverse smaken enkelvoudig degomeat ] daarna was het gewoon weer goed
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ik vind de rund/kip/lam nog steeds niet goed. Het ene pakje ruikt goed en ziet er uit zoals het hoort en is hier zomaar op. Een ander pakje ruikt weer zo raar en is slijmeriger en vind mn hond ook niet lekker . Ik hoef dit eerst echt niet meer, blegh.
Ik weet dat er 2 maanden terug een verkeerde lading pens was, blijkbaar zijn dit er nog de overblijfselen van?! Ook erg kwalijk dat je het dan als bedrijf zijnde nog wel verkoopt maargoed. Geef anders tenminste een waarschuwing aan je wederverkopers.

Eend/kip enzo heb ik overigens nooit problemen mee gehad.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Sigbrid"]
Ik heb ruim 2 maanden terug een levering gehad die niet was zoals anders [ ging alleen om de totaal dus rund/lam/kip alle andere smaken was niks mee en ik heb er standaard 5 liggen en diverse smaken enkelvoudig degomeat ] daarna was het gewoon weer goed
[/quote]
Ik bestel elke maand en geen enkele foute levering gehad.
De laatste maanden heb ik:
Totaal
Totaal met vis
Totaal met wild
Laatst gewijzigd door malinois. op do 08 aug 2013, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

Hier was de totaal rund, lam enz ook bagger. Als zelfs een labrador het niet wil eten is dat voor mij wel een teken aan de wand.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="malinois."]
Ik bestel elke maand en geen enkele foute levering gehad.
De laatste maanden heb ik:
Totaal
Totaal met vis
Totaal met wild
[/quote]

Ik bestel ook 1x per maand meerdere smaken voor mezelf en paar anderen. Heb 1 levering totaal gehad die niet was zoals anders [rare grauwe kleur, plakkerig , heel fijn , rook niet helemaal fris] heb maand erop en tot nu gewoon weer normale zoals ervoor
[ ik heb standaard totaal, totaal wild , totaal met paard , eend/lam en totaal vis liggen]
erwinenmarloes
2-sterren
2-sterren

Bericht door erwinenmarloes »

De levering die ik bij Lotgering heb omgeruild had de datum 23-5 (totaal) en 30-5 (totaal vis) op de verpakking staan. Geen problemen gehad met omruilen. Kreeg meer terug dan ik in te ruilen had. Gewoon twee volle kratten.

En je komt er zeker achter wanneer het niet goed is. Het is ruikt gewoon zuur.
Rouky
1-ster
1-ster

Bericht door Rouky »

Oke bedankt voor jullie reacties. Hij heeft z'n eerste eend op en dat zag er ook gewoon goed uit. Kwestie van openmaken en kijken dus  :)
Datze
1-ster
1-ster

Bericht door Datze »

Ik heb geen ervaring met lotgering maaar kwam dit bericht tegen op het lab - forum . Ik vind het NIET kunnen...

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=81488
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Jeetje ijzer  :-X

Ik heb er ook eens een stuk blauw hard plastic in gevonden. Ik prakte het gelukkig sowieso al! Daarna pluisde ik het ook nog eens uit. Ze zullen het maar opeten...

Plaats reactie