Wat heb je enzovoort....deel 499

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wat heb je enzovoort....deel 499

Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Mien 3-tal schreef: Dillemma: Hallo Jumbo, of Salamalaikum?
Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je  :) :)  Da's beter dan Hallo Jumbo, zeker als dat met een R'dams accent wordt uitgesproken  :crazy2:

OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed  :-\ :-\
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Nynke schreef: Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je  :) :)  Da's beter dan Hallo Jumbo, zeker als dat met een R'dams accent wordt uitgesproken  :crazy2:

OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed  :-\ :-\
Dat wist ik achteraf wel... ::) Het is "daar zit wat in" geworden :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Kim_S schreef: Lekker!  :biggrin2:

Ja, nou werkt ie weer, vannacht had ie een storing geloof ik  >:(
nee, ik reageerde er op, hetzij met enige vertraging. :biggrin2:
Kwam vast door de dongel waar ik mee werkte.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag eens ouderwets vroeg op zodat ik zeker op tijd ben voor de info ochtend over de opleiding. Ik ben heel benieuwd. Eens kijken of ik Zoë mee naar buiten krijg. Die houdt niet van vroeg opstaan. ;D
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

@Hannabelgje: Veel plezier!!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ben aan het proberen kaarten te bestellen voor PSV-AC Milan.... Maar alle media om dat te doen ligt plat :-X :-X
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Yeahhhhhhhh gelukt hoor ik net van mijn vriend 8) Ben blij voor 'm :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Vandaag maar even rustig aan, eind van de middag de laatste paar uurtjes van deze week werken. Het bevalt wel om weer te werken, al is het toch wel 'zwaar'. Kom op die dagen verder nog niet echt aan veel toe. Maar goed, dat hoeft ook niet, ben ook niet voor niks therapeutisch bezig.
Maar het blijft zo wennen, van hele dagen met je werk bezig zijn, naar niks, naar 11 uur per week werken. Voor mijn operatie maakte ik dagen van 11 uur :P
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

:bigarmhug: en  :-*  voor Eelke !!!

OT: Rustige werkochtend en thuis gekomen eerst wolfjes wakker gekust en daarna stuk in mijn Dick Francis boek gelezen met bak koffie erbij  :P  Nu even pastasalade maken voor de bbq van vanavond.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

eelke schreef: Vandaag maar even rustig aan, eind van de middag de laatste paar uurtjes van deze week werken. Het bevalt wel om weer te werken, al is het toch wel 'zwaar'. Kom op die dagen verder nog niet echt aan veel toe. Maar goed, dat hoeft ook niet, ben ook niet voor niks therapeutisch bezig.
Maar het blijft zo wennen, van hele dagen met je werk bezig zijn, naar niks, naar 11 uur per week werken. Voor mijn operatie maakte ik dagen van 11 uur :P
Je moet ergens beginnen hè? Ik begon na mijn operatie met 2x 1 uur per week.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

Voor een vrije dag heb ik het akelig druk. 2 afspraken voor vrijwilligerswerk, paspoort ophalen en het "hoera! Je bent bijna 30"-onderzoekje.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Nou ik ben weer thuis. Eerst een uur uitleg gehad over de opleidingen, daarned een test nederlands gemaskt schriftelijk,  uitslag volgt nog, test engels via compu uitslag bizar hoog en test frans en die uitslag was verre van goed helaas. Volgende week dinsdag heb ik een persoonlijk gedprek en dan komt er nog een testweek. Poeh das nog heel wat voor je eraan mag beginnen zeg.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Fijn dat het nog redelijk ging, Hanna, als je de test Nederlands net zo hebt ingevuld als je posting, vrees ik echter het ergste :biggrin2:

Om 9u opgestaan, wakker, "aan" en dus maar eens flink aan de arbeid gegaan. Paard verpakt, de rest is nog te bevroren, gestofzuigd, afgewassen, de was gevouwen, krabpaal helemaal gedaan, kattenbakken gedaan, slaapkamer deels terug verbouwd naar kantoor en dan vergeet ik vast nog wel wat. De gemiddelde huisvrouw zou er waarschijnlijk om lachen, ik ben er best trots op :biggrin2:

Nu ben ik moe trouwens, dus misschien nog maar even gaan liggen voor ik aan het betaalde werk moet.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Gelukkig was de nederlandse test schriftelijk en geen kans dus op typefoutjes. ;D
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mien 3-tal schreef: Fijn dat het nog redelijk ging, Hanna, als je de test Nederlands net zo hebt ingevuld als je posting, vrees ik echter het ergste :biggrin2:

Om 9u opgestaan, wakker, "aan" en dus maar eens flink aan de arbeid gegaan. Paard verpakt, de rest is nog te bevroren, gestofzuigd, afgewassen, de was gevouwen, krabpaal helemaal gedaan, kattenbakken gedaan, slaapkamer deels terug verbouwd naar kantoor en dan vergeet ik vast nog wel wat. De gemiddelde huisvrouw zou er waarschijnlijk om lachen, ik ben er best trots op :biggrin2:

Nu ben ik moe trouwens, dus misschien nog maar even gaan liggen voor ik aan het betaalde werk moet.
Blij dat je je huis weer voor jezelf alleen hebt Michiel?  :biggrin2:

Gesloten