De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders?
Hoi Michiel, jij ook hier..weet jij dan iets meer dan wij?
Ik heb nergens verstand vanC@rine schreef: Hoi Michiel, jij ook hier..weet jij dan iets meer dan wij?
Ot: Ik ben gewoon geinteresseerd in de medemens en benieuwd hoe het ermee ging.
Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik
!
Nou.. ik heb bij mijn eigen keizersnede mee gekeken, was toch machtig interessant hoorJantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik!
Ik begin me langzaam beter te voelen. Vandaag de 2de echo gehad. Alles zag er picobello uit..
Ik zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik!
Maar Michiel misschien niet
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Fanne heeft tot nu toe beide gezien en vond de KS het leukste :pKim_S schreef: Ik zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!
Maar Michiel misschien niet![]()
De gyne had niet verwacht trouwens dat hij plots recht stond om over die doek te kijken naar het snij en wroetwerk
Hier is alles weer muiststil in de buik.
Wel u mag het stil blijven tot zaterdag!!!!! potverdekke.
(Tenzij ik beval binnen dit en 2u20min en dat die ik niet lukken)
Gelukkig! En mooi dat alles er goed uit zag.Nadia schreef: Ik begin me langzaam beter te voelen. Vandaag de 2de echo gehad. Alles zag er picobello uit..
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte meid!! ik moet zeggen ik vond het appeltje eitje... ook daarna!! en ik heb echt wel een buik.... wel begonnen met traumeel tabletten gelijk toen ik terug was op zaal!! scheelde bakken!!hhahahahah met twee dagen al op de been... het was alleen ruk dat de borstvoeding mede door de ingreep niet zo snel op gang kwam.... ennuh de gynaecoloog naderhand was ook leuk...of het allemaal beetje meegevallen was...... tja welke vrouw baart een kind en blijft origineel van onderen! ( hij moest ff herstellen voordat hij on lachen uitbarstte! ) hahhahahaJantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik!
Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst. Juiijj
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
hhahaha herkenbaar... toen ik dus niet doorhad dat ik zwanger was, heb ik dat twee keer gehad... normaal ben ik gek op de geur van een openhaard... ik liep beide keren buiten, rook de lucht van dat hout.... kotsen joh! hhahahahahah en nog geen link leggen he? jawel aan de appelmoes die dacht ik niet goed was, ( totaal vergeten dat ik nooit geen appelmoes at?)Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst. Juiijj
Haha! Mij hebben anderen tegen mij moeten zeggen, goh, volgensmij ben je zwanger.. Uhhhh? Ja? Denk je? Hihi
Maar Jee, 20 weken, das de helft!
Maar Jee, 20 weken, das de helft!
O bah, dat is niet fijn. Sterkte! Gaat het nu weer een beetje?Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst. Juiijj
Een beetje inderdaad. Ik lig inmiddels in bed. Kreeg mijn neus niet leeg gesnoten. Liep steeds weer vol. Ontzettend goor. Klein slokje water gedronken, leek wel of ik het direct uit de maas heb geschept 
De misselijkheid is wel voorbij
De misselijkheid is wel voorbij
Ieuw. Hopelijk was dit de laatste keer.Nadia schreef: Een beetje inderdaad. Ik lig inmiddels in bed. Kreeg mijn neus niet leeg gesnoten. Liep steeds weer vol. Ontzettend goor. Klein slokje water gedronken, leek wel of ik het direct uit de maas heb geschept
De misselijkheid is wel voorbij![]()