Ja.Mien 3-tal schreef: Buro in delen naar boven gesjouwd, alleenEne buurman iets teveel spulletjes gerookt, andere deed niet open. Werkschuw tuig! Nu ben ik warm. Moet bij een laminaatbeschermer eigenlijk de gladde of de ruwe kant boven? (Zo'n grote plastic plaat)
Wat heb je enzovoort....deel 499
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat heb je enzovoort....deel 499
-
Buran en Co
- 5-sterren

Uhm, volgens mij is 'Ja' niet het antwoord wat we verwachtenRonald schreef: Ja.
Ronald schreef: Ja.
Ik lees dan: Dat maakt niets uit...Buran en Co schreef: Uhm, volgens mij is 'Ja' niet het antwoord wat we verwachten(mijn nieuwe van de Ikea staat buiten zijn geurstoffen uit te dampen voor hij naar binnen mag dus ik lees even mee
). Meer of de gladde OF de ruwe kant boven moet
![]()
![]()
Daar zei ik toch net "Ja" op? Het is de gladde kant of de ruwe kant 
Mijn logica zou zeggen: ruwe kant onder, want dat moet blijven liggen, gladde kant boven, want daar moet de stoel overeen rijden...
Mijn logica zou zeggen: ruwe kant onder, want dat moet blijven liggen, gladde kant boven, want daar moet de stoel overeen rijden...
Ja, ohooofff, de gladde kant beneden, zodat die vastplakt en netjes blijft liggen. Een ruwe kant blijft natuurlijk nooit echt liggen, het is nog steeds plastic.Ronald schreef: Daar zei ik toch net "Ja" op? Het is de gladde kant of de ruwe kant
- Angelique
- 5-sterren

Nadat ik ze aan beide kanten getest had, ben ik tot de conclusie gekomen dat je laminaat aan gort rijden veel minder frustratie oplevert en heb die rolmatten fijntjes in de schuur gedumptMien 3-tal schreef: Ja, ohooofff, de gladde kant beneden, zodat die vastplakt en netjes blijft liggen. Een ruwe kant blijft natuurlijk nooit echt liggen, het is nog steeds plastic.
En na het dumpen, heb je toen de gladde of ruwe kant boven gedumpt?Angelique schreef: Nadat ik ze aan beide kanten getest had, ben ik tot de conclusie gekomen dat je laminaat aan gort rijden veel minder frustratie oplevert en heb die rolmatten fijntjes in de schuur gedumpt![]()
Volgens mij moet ik naar de dokter. Ik liet net een scheet en nu ruikt het naar bbq 
koekje schreef: Volgens mij moet ik naar de dokter. Ik liet net een scheet en nu ruikt het naar bbq![]()
Neuh, dat moet nog. Ik krijg wel steeds meer het idee dat het van buiten komt, het ruikt namelijk nog steeds naar bbq.
- Angelique
- 5-sterren

Ze staan rechtopMien 3-tal schreef: En na het dumpen, heb je toen de gladde of ruwe kant boven gedumpt?![]()
Crap, daar heb ik weer niets aan dus, zuchtAngelique schreef: Ze staan rechtop![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zit echt met verbazing naar RTL woonmagazine te kijken....
"o dit is echt een karin dingetje dit" (op een toon alsof het het zevende wereldwonder betreft)
een stel ouwe wit geschilderde lijstjes aan de muur
"o dit is echt een karin dingetje dit" (op een toon alsof het het zevende wereldwonder betreft)
een stel ouwe wit geschilderde lijstjes aan de muur
Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
nee dank u, ik heb de hele bank voor mezelf, 2 dallies aan m'n voeten, life is good 8)koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer![]()