beetje spoed! botje door geslikt ** onverwachte update pagina 4
Moderator: Lizzy
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: beetje spoed! botje door geslikt
Hij is onrustig nog en zijn hartje gaat best hard.
Ik doe nu het licht uit, ik zelf hou mn ogen open om te kijken of hij in slaap valt
Ik doe nu het licht uit, ik zelf hou mn ogen open om te kijken of hij in slaap valt
Ai dat klinkt niet goed. Ik duim ook mee !
Dat klinkt inderdaad niet goed. 
Hopelijk is het vannacht allemaal goed gegaan en voelt hij zich nu weer wat beter.
Sterkte.
Hopelijk is het vannacht allemaal goed gegaan en voelt hij zich nu weer wat beter.
Sterkte.
-
Lil
Hoe is het gegaan?
Boris heeft twee jaar geleden een stuk bot dat te gevaarlijk was uit mijn handen gegrist toen ik het buiten in de kliko wilde gooien. Hij bleef met opengesperde bek staan en met zijn poten tot in zijn keel schrapen. Zelf voelde ik niets. Hond gegrepen en naar de dichts bijzijnde da gereden (had geen zin in een autorit van 20 minuten, vond 5 minuten beter idee). Die heeft toen foto's gemaakt, maar toen bleek alles al in de maag te zitten. Ik heb toen wel peperkoek gegeven, want dat was echt veel te scherp bot dat zag je ook op de foto's. Het is er netjes uitgekomen. De peperkoek heeft ook niet laxerend gewerkt. Pens kreeg ik zo snel niet ontdooit namelijk. De da zei dat je ook aardappelpuree kunt proberen. Pens heeft mijn voorkeur, maar ja dat is iets dat ik niet standaard ontdooit heb.
Boris heeft twee jaar geleden een stuk bot dat te gevaarlijk was uit mijn handen gegrist toen ik het buiten in de kliko wilde gooien. Hij bleef met opengesperde bek staan en met zijn poten tot in zijn keel schrapen. Zelf voelde ik niets. Hond gegrepen en naar de dichts bijzijnde da gereden (had geen zin in een autorit van 20 minuten, vond 5 minuten beter idee). Die heeft toen foto's gemaakt, maar toen bleek alles al in de maag te zitten. Ik heb toen wel peperkoek gegeven, want dat was echt veel te scherp bot dat zag je ook op de foto's. Het is er netjes uitgekomen. De peperkoek heeft ook niet laxerend gewerkt. Pens kreeg ik zo snel niet ontdooit namelijk. De da zei dat je ook aardappelpuree kunt proberen. Pens heeft mijn voorkeur, maar ja dat is iets dat ik niet standaard ontdooit heb.
Ik hoop dat het goed gaat daar... Ik vind het niet goed klinken dat het hondje tijdens de wandeling jankt en piept. Het klinkt alsof er iets is blijven steken in de slokdarm. In zulke gevallen (mocht je dit ooit nog eens meemaken en ik hoop van harte van niet): pens achter aan geven. In stukken van zo'n 5 cm.
Ik hoop dat het goed gaat? Ik had andere da gebeld 
jeetje, wat eng!! Ik duim hard voor jullie!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dit was het eerste waar ik aan dacht vanochtend: hoe zou het met het Bubbakind gaan? Ik hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen!
Hier nog 1.
Ik hoop zo dat het goed gaat met je kleintje.....
@stukken pens van zo'n 5 cm. Ik heb zelf een kleine hond en heb dat alleen gemalen. Kan dat ook?
Ik hoop zo dat het goed gaat met je kleintje.....
@stukken pens van zo'n 5 cm. Ik heb zelf een kleine hond en heb dat alleen gemalen. Kan dat ook?
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe gaat het met Bubba?
-
BubbaBling
- 5-sterren

Niet goed ben bij de da
Jullie horen nog
Jullie horen nog
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gos toch. Sterkte, ik duim dat alles goed komt!BubbaBling schreef: Niet goed ben bij de da
Jullie horen nog
Succes ik duim dat het niks ernstig is
Ik duim nog steviger door.
lees het nu pas allemaal, en dit bericht las ik eig. liever nietBubbaBling schreef: Niet goed ben bij de da
Jullie horen nog
Sterkte voor jullie alle 2