Milyck: gaat niet goed: vernauwing....
Moderator: Lizzy
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Milyck: gaat goed: ergste crisis bezworen!
Hè, fijn dat die pijniging bijna achter de rug is! Een hechtingsvrije hond en vele mooie uren slaap gewenst! 
Re: Milyck: gaat goed: hechtingen zijn er uit!!
Onze kanjer is zijn draadjes kwijt
Nu kunnen we gaan opbouwen! Wond ziet er prachtig uit, we moeten nog wel blijven smeren met honingzalf maar mijn nachtmerrie over kapot gevreten hechtingen kan op stal!!!
Het is echt een kanjer onze witte, hij was best bang maar liet stoer toe dat tante DA op de knieën ging en de hechtingen verwijderde....we zijn zo ongelooflijk trots, blij en opgelucht!!!!
Het is echt een kanjer onze witte, hij was best bang maar liet stoer toe dat tante DA op de knieën ging en de hechtingen verwijderde....we zijn zo ongelooflijk trots, blij en opgelucht!!!!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Lekker zeg!
Pfiew ,geweldig ! 
Wat een heerlijk nieuws voor jullie ,
nu kunnen jullie weer ontspannen na alle gedoe en een beetje bijslapen :sleep1:
Toppertje hoor jullie Milyck
Wat een heerlijk nieuws voor jullie ,
nu kunnen jullie weer ontspannen na alle gedoe en een beetje bijslapen :sleep1:
Toppertje hoor jullie Milyck
Zo raar.... baasjes zijn natuurlijk opgelucht maar meneer de Wit doet vrolijk mee...Hij heeft besloten dat hij beter is en schiet direct in zijn oude patroon van 3 weken geleden...raar want daar zijn meneer en mevrouw M. nog helemaal niet aan toe.. D'r is veel gebeurd, op allerlei fronten en met allerlei mensen maar wat we alle twee merken: er is een hele nieuwe "laag" ontstaan in het contact met onze Witte en ons... dat zal ik op een ander moment nog eens proberen te verwoorden, maar voor nu: Milyck ligt al in de slaapkamer

-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Joepiiii
gefeliciteerd
gefeliciteerd
Aah wat goed, ik ben blij voor jullie !
-
sella
Heerlijk een hechtingvrije kanjer.
Ik snap wel wat je bedoeld qua verdieping van de band.
Nooit zouden er meer honden op mijn kamer slapen na Diego.
Toen Buffel door het oog van de naald was gekropen slaapt hij op mijn kamer, dat was makkelijker in de gaten houden, en nu blijft het zo.
Ik snap wel wat je bedoeld qua verdieping van de band.
Nooit zouden er meer honden op mijn kamer slapen na Diego.
Toen Buffel door het oog van de naald was gekropen slaapt hij op mijn kamer, dat was makkelijker in de gaten houden, en nu blijft het zo.
goed he!!!! Knuffel m maar te pletter*milyck* schreef: Onze kanjer is zijn draadjes kwijtNu kunnen we gaan opbouwen! Wond ziet er prachtig uit, we moeten nog wel blijven smeren met honingzalf maar mijn nachtmerrie over kapot gevreten hechtingen kan op stal!!!
wat SUPER!!!!

En hebben jullie lekker geslapen of snurkte milyckje?
Ik heb er al helemaal een beeld bij, nog een weekje verder en mr de wit ligt tussen jullie in te tukken

En hebben jullie lekker geslapen of snurkte milyckje?
Gaat niet goed, kan niet poepen, nu op weg naar de Tweede lijn.... 
Wat betekend dat: tweede lijn. En misschien kan hij vanmiddag wel poepen. Gatsie zeg.
Ooooh nee he!
Volgens mij de naam van de kliniek.Neally schreef: Wat betekend dat: tweede lijn. En misschien kan hij vanmiddag wel poepen. Gatsie zeg.
Oh, dankjewel Eelke.
dan mee je niet!!!! Ik weet even niet wat ik moet zeggen..... denk aan jullie, veel sterkte!! Dikke*milyck* schreef: Gaat niet goed, kan niet poepen, nu op weg naar de Tweede lijn....![]()
Laatst gewijzigd door berenboot op di 20 aug 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.