Mijn "obsessie" is ook (grotendeels) offlineMien 3-tal schreef: Ik heb gewoon een offline leven naast BP, maar sttttt, das eigenlijk geheim.
nieuwe verslaving.......Candy Chrus Saga...........
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: nieuwe verslaving.......Candy Chrus Saga...........
Wat dan wat dan wat dan 
Daar moet je wel een beetje gek voor zijn en ook verder niks te doen hebben (haha)Nadia schreef: Wat dan wat dan wat dan![]()
Ik bedoel de 53j8! Begint weer 9 sept!
Nog nooit van gehoord. Wat is dat dan?
Mr X gaat het land door, en als je hem vind, win je 50.000 euro. Jaarlijkse actie van radio 538.Nadia schreef: Nog nooit van gehoord. Wat is dat dan?
Ik ben niet zo gek om stad en land af te rijden, maar ik vind het wel geweldig om het te volgen.
Je weet ook niet hoe Mr X eruit ziet, wat hij doet enz, maar je krijgt steeds aanwijzingen over de plek waar hij zich bevind, daar moet je als "jager" dan naartoe, en hem aanspreken met "ik stop de 53j8"en dan win je dus 50k.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Ik vind bordspellen ook leuk!!
Jokeren en klaverjassen deed ik ook altijd met mijn moeder.
Meneer Spreeuw kent dat allemaal niet. En al een hele tijd hebben geen energie meer voor dat soort leuke dingen.
Er moet nog zo veel af hier, voor t winter wordt.
Het dak van het provisorische houtschuurtje is aan vervanging toe. Het hout moet nog gezaagd en gehakt. T huis geschilderd. (Zijn we nu mee bezig). En de Pipowagen moet ook écht helemaal geschilderd. Anders is hij volgend jaar rijp voor de sloop.
Verder moeten voor en achtertuin ook weer aangepakt worden. Ik schaam me dood met al dat onkruid.
Jokeren en klaverjassen deed ik ook altijd met mijn moeder.
Meneer Spreeuw kent dat allemaal niet. En al een hele tijd hebben geen energie meer voor dat soort leuke dingen.
Er moet nog zo veel af hier, voor t winter wordt.
Het dak van het provisorische houtschuurtje is aan vervanging toe. Het hout moet nog gezaagd en gehakt. T huis geschilderd. (Zijn we nu mee bezig). En de Pipowagen moet ook écht helemaal geschilderd. Anders is hij volgend jaar rijp voor de sloop.
Verder moeten voor en achtertuin ook weer aangepakt worden. Ik schaam me dood met al dat onkruid.
bordspellen en puzzelen zijn hier ook favoriet. Gelukkig heb ik nu een vriendin die daar ook van houdt. Gewoon gezellig een potje rummikub of samen een puzzel maken 
ik speel nu Pearl's Peril via FB, ook erg leuk !!! Dingen zoeken op plaatjes en daardoor proberen je score te vergroten, erg leuk 8)
yep, zucht, ik ook nu door jou. En bedankt he

Maar die kan niet op mijn telefoon dus dat scheelt weer in de verslaving.
Maar die kan niet op mijn telefoon dus dat scheelt weer in de verslaving.
Ik heb je een verzoek gestuurd, ik stuur altijd voor de spelletjes dingen enz...Nynke schreef: ik speel nu Pearl's Peril via FB, ook erg leuk !!! Dingen zoeken op plaatjes en daardoor proberen je score te vergroten, erg leuk 8)