Ah Milyckbeer toch... ik lees zo trouw mee maar ik vind het zo moeilijk om te reageren (omdat ik ook zo'n knuffelbeer in huis heb denk ik). Ik duim zo hard voor jullie dat het goed komt..
Wij lopen n beetje met een kat met verstopping te klungelen dus ik heb alle 25 pagina's gelezen.
Wat een ellende!!
Ik was ook heel blij hier op de laatste pagina te lezen, dat ie lekker in het bos heeft gelopen en dat dat zo goed heeft gedaan dat ie daar lekker gepoept heeft! Dun, maar is beter dan dik en er niet uit kunnen!
Heel veel sterkte en ik hoop er iets gevonden wordt waarmee Milyck geholpen kan worden!!
Wil je vanaf deze kant even sterkte wensen. Milyck was afgelopen dinsdag bij ons in de kliniek in Wilhelminaoord.
Ik heb gelezen dat je van alle kanten adviezen krijgt om naar een internist te gaan en ik begrijp dat je alle mogelijkheden wilt onderzoeken. Een internist kan hier ook niets mee want die opereert niet, dan doet de chirurg.
Ik hoop dat je een manier van voeden kan vinden (eventueel met laxatract of tractonorm oid) waardoor je de ontlasting zacht kunt houden zodat er doorgang blijft.
*milyck* schreef:
Effe snel tussendoor: heb manlief gesproken: ze hebben heerlijk door het bos gesjouwd! Voor het eerst sinds 3 weken weer want de wond op zijn buik is immers dicht. Hij heeft verschillende keren gepoept, dun, dat wel, maar godzijdank, zonder pijn
wat fijn!! Ik duim nog steeds hard dat je zoektocht naar een oplossing toch nog iets heeft opgeleverd.
jemig ik lees je verhaal nu pas, sterkte!
Pruimen kunnen helpen om de ontlasting zacht te houden ik deed dat bij mijn vorige hond,
naast minder botwerk en meer groente.