De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders?
Ik duim voor je Tamara!!!
Dit bengeltje vreet sinds gisteren echt n berg energie van me weg merk ik. Weer heel moe en hij heel vrolijk en druk! Ik eet ook heel weinig, geen enkele trek in niks. Dus ook niet gek dat ik futloos ben. Maar ja wat is nou echt voedsel waar je energie van krijgt???
Dit bengeltje vreet sinds gisteren echt n berg energie van me weg merk ik. Weer heel moe en hij heel vrolijk en druk! Ik eet ook heel weinig, geen enkele trek in niks. Dus ook niet gek dat ik futloos ben. Maar ja wat is nou echt voedsel waar je energie van krijgt???
Noten. Tenminste dat werkt bij mij. En rozijnen
Hoop t ook voor je Tamara, sterkte!!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Als je weinig tot geen honger hebt zou het belangrijk zijn om fruit en noten te eten.Jantina schreef: Ik duim voor je Tamara!!!
Hier is de eetlust geen probleem, maar mijn maag keert zich nadien gewoon om dus veel heb ik er ook niet aan.
Vannacht continu misselijk geweest, van zodra ik wat platter lag kwam men maag in opstand.
- Pauline
- 5-sterren

Joehoeeeee komen die babietjes nog een keer tevoorschijn? 
Echt niet 
Jeetje niemand die wil bevallen?????

-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
idem....Jantina schreef: Echt niet![]()
Willen met veel plezier!!!!! Maar ik blijf op 2cm hangen, de harde buiken doen veel pijn aan men rug, maar zijn dus niets waard.*Marga* schreef: Jeetje niemand die wil bevallen?????![]()
![]()
Verlies weer veel "slijm" met wat (nieuw) bloed, maar daar maken ze niets van op het verlofkwartier.
Och ja... nog max tot dinsdag dan is het zowiso D-day
Ik hoop voor je in het weekend in ieder geval.
Pfff puf bijna mee met jullie...
Tot hoever over tijd mogen de vrouwen tegenwoordig doorlopen??
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Tot 42 weken, dus 2 weken overtijd*Marga* schreef: Ik hoop voor je in het weekend in ieder geval.
Q
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is dus niet veranderd. In mijn tijd was dat ook zo. Daar heb ik drie keer gebruik van gemaaktwenche schreef: Tot 42 weken, dus 2 weken overtijd
Sjee Tamara, jullie bengeltje stelt het geduld wel op de proef.
Hier week 1 van m'n verlof achter de rug, werkelijk m'n hele huis blinkt, vandaag voor- en achtertuin onkruidvrij gemaakt. De winkels al een keer leeg gekocht........
Hondenbeest mag elke dag mee naar het bos, zwemmen en weet wat nog meer. Nu maar hard bedenken wat ik de komende vijf weken moet....
Hier week 1 van m'n verlof achter de rug, werkelijk m'n hele huis blinkt, vandaag voor- en achtertuin onkruidvrij gemaakt. De winkels al een keer leeg gekocht........
Hondenbeest mag elke dag mee naar het bos, zwemmen en weet wat nog meer. Nu maar hard bedenken wat ik de komende vijf weken moet....
Mijn moeder heeft 3 weken extra moeten lopen van mij en zie daar, afgezien van wat geestelijke eigenaardigheden, helemaal niets aan de handMieke L. schreef: Dat is dus niet veranderd. In mijn tijd was dat ook zo. Daar heb ik drie keer gebruik van gemaakt(tussen 17 en 12 jaar geleden)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
dat geeft hoopMien 3-tal schreef: Mijn moeder heeft 3 weken extra moeten lopen van mij en zie daar, afgezien van wat geestelijke eigenaardigheden, helemaal niets aan de hand![]()
Ik nog 3 nachtjes tenzij het eerder komt.