Kat met suiker en eiwitallergie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Kat met suiker en eiwitallergie

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Wat fijn zeg, dat het zo goed gaat!
Petra
1-ster
1-ster

Bericht door Petra »

Er groeien weer haartjes in zijn nek en aan de ene kant van zijn koppie :mbounce:
paasnini
2-sterren
2-sterren

Bericht door paasnini »

Ik hoop dat je thuis zijn bss meet?
Ik hoop dat na het stoppen met de cortico's het probleem niet terugkomt.
Heeft je kat suiker door de cortico's of ben je pas met de cortico's begonnen na de suiker diagnose?
Hou iig in je achterhoofd dat ab en cortico's de bss van je kat beinvloeden dus als je stopt of minderd je de insulinegift zal moeten bijsturen.
Carnibest eend bevat ook geen koolhydraten.
Petra
1-ster
1-ster

Bericht door Petra »

Ik spuit niet :)
Gisteren weer bij de dierenarts geweest en hij krijg nu een half tabletje om de twee dagen ;DHij gaat echt supergoed.Zijn wonden zijn haast volledig verdwenen en ik mag een ander eiwit proberen maar zodra hij jeuk krijg moet ik gelijk weer naar elke dag een tabletje. ;D
Petra
1-ster
1-ster

Bericht door Petra »

Ik wacht nog even tot hij helemaal van de medicatie af is en ik wil graag met een vissoort beginnen want dat vind hij toch het allerlekkerst...en als dat goed gaat dan hou ik hem op Bandit wild en die vissoort voor twee dagen in de week denk ik.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Petra schreef: Ik spuit niet :)
Gisteren weer bij de dierenarts geweest en hij krijg nu een half tabletje om de twee dagen ;DHij gaat echt supergoed.Zijn wonden zijn haast volledig verdwenen en ik mag een ander eiwit proberen maar zodra hij jeuk krijg moet ik gelijk weer naar elke dag een tabletje. ;D
Is dat wel handig? Niet dat ik er zoveel verstand van heb maar als je een dier toe gaat voegen en hij krijgt jeuk, dan stop je met die diersoort en stop je er pred in, dan weet je dus niet of het stoppen met die diersoort geholpen heeft...
Het lijkt mij dat pred en elimineren best lastig samen gaan...
Petra
1-ster
1-ster

Bericht door Petra »

Nee ik begin ook pas als hij helemaal medicatie vrij is..ik luister wel naar jullie hoor :)
paasnini
2-sterren
2-sterren

Bericht door paasnini »

Je kat heeft suikerziekte maar je spuit niet. Je roept halleluja over vers maar je geeft prednison waardoor jeuk word onderdrukt en de bss stijgt en de kat werd volgestopt met antibiotica? Hij is mogelijk allergisch en dan voor alle eiwitten.
Ik geloof niet dat ik een warm gevoel krijg bij jouw dierenarts.

Plaats reactie