Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Moderator: Lizzy
Re: Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Fijn om te lezen dat Luna nu eindelijk aan het opknappen is, dat ze ook weer lekker in haar vel gaat zitten. En over haar huid, ach stippen zijn in 
Hoop voor jullie dat het idd zo blijft, ook als je dadelijk over stapt naar ander voer.
Maar wat super dat het nu allemaal zo goed gaat, en ja die haartjes die komen wel terug, en ach wat maakt een jeukloos vlekje nou uit. Luna blijft knap met of zonder vlekjes.
Maar wat super dat het nu allemaal zo goed gaat, en ja die haartjes die komen wel terug, en ach wat maakt een jeukloos vlekje nou uit. Luna blijft knap met of zonder vlekjes.
Weten jullie wat al zo fijn is?
Dat ik iedere dag zie dat ze ietsie beter is en eigenlijk gerust opsta. Eerst was het zo, van wat gaat er vandaag weer opspelen, waar krijgt/heeft ze vandaag weer wonden.
Ik hoop echt dat het zo doorgaat en veel haar of weinig haar? Maakt me geen biet uit als ze maar geen pijn meer heeft. Ze zit gewoon duidelijk fijner in haar vel is veel attenter etc. Kortom, ze is weer een echte bul, wel een gedeeltelijke naaktbul maar wel weer met een bullenkaraktertje.
Dat ik iedere dag zie dat ze ietsie beter is en eigenlijk gerust opsta. Eerst was het zo, van wat gaat er vandaag weer opspelen, waar krijgt/heeft ze vandaag weer wonden.
Ik hoop echt dat het zo doorgaat en veel haar of weinig haar? Maakt me geen biet uit als ze maar geen pijn meer heeft. Ze zit gewoon duidelijk fijner in haar vel is veel attenter etc. Kortom, ze is weer een echte bul, wel een gedeeltelijke naaktbul maar wel weer met een bullenkaraktertje.
Dat is fijn! Heel herkenbaar hoor, altijd opstaan 's morgens met het idee, 'wat tref ik nu weer aan'? Geeft ook veel spanning bij jezelf.
Behandel je de demodex nu nog steeds met shampoo?
Behandel je de demodex nu nog steeds met shampoo?
Ze is 10 augustus voor het laatst gewassen met de Ectodex. Dus nadat er geen mijten meer gezien zijn heb ik haar nog 3 keer gewassen. Ik dacht 2 keer maar het is 3 keer. Daarna heb ik haar niet meer gewassen.
O, ik hoop zo dat het nu alleen maar bergopwaarts gaat.keetje schreef: Weten jullie wat al zo fijn is?
Ik hoop echt dat het zo doorgaat en veel haar of weinig haar? Maakt me geen biet uit als ze maar geen pijn meer heeft. Ze zit gewoon duidelijk fijner in haar vel is veel attenter etc. Kortom, ze is weer een echte bul, wel een gedeeltelijke naaktbul maar wel weer met een bullenkaraktertje.![]()
Er is niet veel ergers dan je maatje pijn te hebben en niet weten wat je er nog meer aan kunt doen.
Gelukkig heeft ze zo'n ongelooflijke doorzetter als eigenaar.
Ik duim voor jullie!
Ik las net trouwens ergens anders dat het afsterven van demodex ook jeuk of pijn kan veroorzaken.
Wist jij dat ook?
Was voor mij nieuw.
Ik las net trouwens ergens anders dat het afsterven van demodex ook jeuk of pijn kan veroorzaken.
Wist jij dat ook?
Was voor mij nieuw.
Nee, dat wist ik (nog) niet.
Ik heb bij Luna niets van jeuk gemerkt tijdens het afsterven van de Demodex.
Wel viel het me vanmorgen op dat ze nu over zowat haar hele lichaam weer een donslaagje krijgt. Nu maar hopen dat dat er blijft zitten.
Ik heb bij Luna niets van jeuk gemerkt tijdens het afsterven van de Demodex.
Wel viel het me vanmorgen op dat ze nu over zowat haar hele lichaam weer een donslaagje krijgt. Nu maar hopen dat dat er blijft zitten.
We zijn weer aan het wassen met Ectodex. De Demodex is terug. We gaan er voor, we zullen die rotmijten onder de duim krijgen. 
Jeetje,
sterkte ermee
Pff nee toch dat is schrikken. Wel fijn dat je nu weet wat het is. Nu maar snel de kop indrukken dan.
Jeetje wat vervelend weer! Hopelijk is dit snel verholpen 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Terug naar af?

Ik weet verstandelijk dat het de Demodex is maar ik heb nu zo de neiging om weer een zak brokken te halen. Alles gaat goed, wassen met Ectodex en brokken. En ik ga aan het vlees en de ellende is er weer.
Misschien is Luna gewoon die 1 op de zoveelduizend honden wiens weerstand achteruit gaat door iets in haar vleesvoer waardoor de demodex weer opduikt? Ik word er moedeloos van. Goed, 1 keer gewassen. Dinsdag weer.

Ik weet verstandelijk dat het de Demodex is maar ik heb nu zo de neiging om weer een zak brokken te halen. Alles gaat goed, wassen met Ectodex en brokken. En ik ga aan het vlees en de ellende is er weer.
Misschien is Luna gewoon die 1 op de zoveelduizend honden wiens weerstand achteruit gaat door iets in haar vleesvoer waardoor de demodex weer opduikt? Ik word er moedeloos van. Goed, 1 keer gewassen. Dinsdag weer.