nou ik had daar laatst een schaar gekocht die brak spontaan doormidden tijdens het knippen van een stukje spiervleesMartine-Tom schreef: Yep die
De gewone schaar en de snoeischaar heb ik ook, snoeischaar is nog wel de zwakste van de 3, maar ja koop er daar gewoon 5 van en doe er een jaar mee (Daar knip ik de ruggegraat mee) en de rest gaat of met de gewone schaar of de semi-snoeischaar![]()
Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Miskopen van de Action
-
Martine-Tom
Die met die 2 kleurige handvatten/vaten?*Dorothea* schreef: nou ik had daar laatst een schaar gekocht die brak spontaan doormidden tijdens het knippen van een stukje spiervlees![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
zwart/oranje die moet je niet hebben, maar m'n nieuwe schaar valt tot nu toe niet tegen....Martine-Tom schreef: Die met die 2 kleurige handvatten/vaten?
Blauw/zwart is het ook niet. Die valt graag van de messenmagneet af.
ik heb altijd de schaar van de ikea, die knipt de eendjes zo doormidden 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hebben we al eens een scharentopic gehad? 
dat zou een goed idee zijn ja!*Dorothea* schreef: Hebben we al eens een scharentopic gehad?![]()
Ja! Een scharentopic!eelke schreef: dat zou een goed idee zijn ja!
En dan een met plaatjes.Ja! Een scharentopic!
gegeven. Die je dus niet moet hebben....
Neally schreef: En dan een met plaatjes.En eventueel ook plaatjes van scharen die op welke manier de geest hebben
gegeven. Die je dus niet moet hebben....
Alleen heb ik mijn "djeeezzzz deze is echt goed-schaar" een paar weken geleden vaarwel gewuifd de kliko in. Nadat we een maand of 2 ruzie hadden, mijn schaar en ik. En nu heb ik een cheap ass schaar waar ik ook ruzie mee heb. Ik denk dat het aan mij ligt en overweeg deze te gaan gebruiken.

Miskoop.... vergiet die je in kan klappen , na een keer vaatwasser was hij krom .Maar zo fijn vond ik hem toch niet voor de kefir te zeven.
Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom 
een onkruidbrander......
Ik heb al 12jr een Zwillinge schaar, ook aardig mishandeld en die begint in het midden ook iets speling te krijgen
Maar sinds vorig jaar september ook een gevogelteschaar van de bijenkorf. Die gebruik ik als het echt niet wil met de gewone 
Waarom is dat een miskoop? Klinkt fenomenaal!Beppie1 schreef: een onkruidbrander......