Wat heb je enzovoort....deel 499
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat heb je enzovoort....deel 499
Ik heb weer eens debiel gedroomd. Er was een oude klasgenoot overleden en ik was op een receptie daarvan. En daar kreeg iedereen een zeepje met zn naam.
-
fem fatale
- 5-sterren

Damn, ik ga morgen mijn uitvaartverzekering bellen om budget voor zeepjes te regelen, wat een goed idee.
-
cj
Waar is hier???????eelke schreef: Ja niet piepen Koekje, ik ben 25 en heb nu al een 'Saskia-bosje'![]()
Waarom kom je niet hier wonen Saskia?
Saskia
Bergen op Zoomcj schreef: Waar is hier???????
Saskia
- Charlie Angel
- Moderator
Ik kan wel zeggen op de volgende bbq, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik dat dan wel weer vergeten.Ronald schreef: Waaer blijft mijn stroopwafel![]()
En ja, in dit geval had je het niet verdiend.
Bij Koekje!cj schreef: Waar is hier???????
Saskia
Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrots 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd!bloemetje schreef: Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrots![]()
-
Martine-Tom
bloemetje schreef: Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrots![]()
Ik snapt er geen moer van, ik dacht dat je Theo=TMG bedoelde
-
Martine-Tom
Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...koekje schreef: Ik heb weer eens debiel gedroomd. Er was een oude klasgenoot overleden en ik was op een receptie daarvan. En daar kreeg iedereen een zeepje met zn naam.
Wie wint?
Martine-Tom schreef:![]()
![]()
![]()
Ik snapt er geen moer van, ik dacht dat je Theo=TMG bedoelde![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd hoor!
Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.Martine-Tom schreef: Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...
Wie wint?![]()
Of heb jij paars haar op je benen?
-
Martine-Tom
Nee maar ik kan er normaliter geen vlecht in leggenkoekje schreef: Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.
Of heb jij paars haar op je benen?![]()
Stond best charmant eigenlijk
Voortuin onkruid vrij gemaakt. Nu probeer ik de kleine beer uit te leggen dat ik het te warm vind voor een wandeling en dat we wat later gaan. Dat is best lastig. Grote beer had vanochtend een vergissing. Ze heeft een uur gewandeld. De rest van de week zal ze wel niet meer willen.
- var Stolthet
- 4-sterren

De hormonen zijn weer rustig... Yrsa loopt weer samen met Silas... Oya weer samen met Trigger.. Weer gefixt.