Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

[quote="labranwk"]
Toen ik terugkwam van vakantie dit voorjaar kreeg ik wat Lotgering van een vriendin om te voeren, omdat onze vriezers leeg waren (normaal Barf dus geen kvv). Maar ik was echt in shock wat ik zag! Net een soort kauwgom, niet van elkaar te krijgen grijze plakzooi. Het had meer weg van te dik aangemaakte behanglijm, dan kvv. NOOOOIIITTT!!! meer!
[/quote]
Zo waren dus een aantal van de smaken hier ook. En met name alle totaalvoer met paard. Alleen de kliko lustte het. ;D

[quote="Martine-Tom"]
Typisch, ik maak mijn eigen kvv en dat is altijd rood, of wat paarsig als het wild betreft, grijs krijg je alleen als je er veel vet in doet.
[/quote]
Ik maal hier ook zelf voor de katten, eerst handmatig, nu electrisch, maar het is hier ook NOOIT grijs als ik een portie ontdooi! En ik ontdooi eerst de stukken vlees, karkassen en orgaan - dan malen en mengen - en dan in porties en weer de vriezer in. Ziet er precies zo uit als wat er in zit en ruikt vers!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

[quote="Hylos"]
Blijkbaar ook maar net welke soort je besteld aangezien wij bij hetzelfde verkooppunt bestelden. Maar ik vond de laatste 3 leveringen van totaalvoer rund, lam, kip echt smerig.
[/quote]

Ik heb nu nog de kattenversie, de laatste levering dus ik moet iets anders gaan verzinnen voor ze. Wisselde het nu af met haaksbarf, maar enkel haaksbarf is niet te betalen dus ik overweeg zelf te gaan malen.

Voor de hond had ik in het verleden alle versies wel, de laatste tijd vooral de wildversie. Dus dat klopt wel dat we andere versies hebben.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Hylos"]
Blijkbaar ook maar net welke soort je besteld aangezien wij bij hetzelfde verkooppunt bestelden. Maar ik vond de laatste 3 leveringen van totaalvoer rund, lam, kip echt smerig.
[/quote]
Ik voer de goedkopere varianten: totaal, totaal met vis, totaal met wild en pens mix. Voor een vriend van me totaal met pens erbij dit keer. Nergens problemen mee (gehad). Het enige een paar maanden geleden dat t te fijn gemalen was imo verder altijd prima en de honden eten t nog uitermate graag en zien er prima uit ook qua energiebehoefte krijgen ze dus ruim voldoende.

Ow ja vorige maand van iemand krat totaal lam rijst overgenomen ook uitstekend van kwaliteit
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

[quote="malinois."]
Ik voer de goedkopere varianten: totaal, totaal met vis, totaal met wild en pens mix. Voor een vriend van me totaal met pens erbij dit keer. Nergens problemen mee (gehad). Het enige een paar maanden geleden dat t te fijn gemalen was imo verder altijd prima en de honden eten t nog uitermate graag en zien er prima uit ook qua energiebehoefte krijgen ze dus ruim voldoende.

Ow ja vorige maand van iemand krat totaal lam rijst overgenomen ook uitstekend van kwaliteit
[/quote]
Tja, hier dus een totaal andere ervaring. Het zag er uit als bagger maar honden kijken niet naar hoe het er uit ziet, maar als dan zelfs labradors hun neus ervoor ophalen en het laten staan zegt me toch wel iets. Vier jaar gevoerd hoor en de twee laatste keren was het gewoon zeer slecht van kwaliteit. En ik vind het heel jammer.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

[quote="malinois."]

[/quote]

Hier dezelfde ervaring maar ga er niet meer op in, wordt vervelend ze langzamerhand.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Maar waarom moet nou perse iemand die vervelende ervaringen heeft (en merendeel hier) overtuigd worden dat het wel goed is?
Als er iemand tegen in moet gaan is de leverancier het wel, die heeft wat te bewijzen, jullie toch niet? Ze bestaan nog, je kan daar gewoon halen, dus wat doet het jou voor "schade" als er slechte ervarings verhalen online komen

Ik heb ook vorige week een KVV gehaald van een hele nieuwe leverancier.. nou het meurde niet normaal.. echt echt goor
Als ik daar geen respons op krijg zal ik het hier ook als waarschuwing neerzetten. En dan zijn er vast rollen die wel goed geweest zijn, maar de mijne waren het niet.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="Vivianneb"]
Maar waarom moet nou perse iemand die vervelende ervaringen heeft (en merendeel hier) overtuigd worden dat het wel goed is?
Als er iemand tegen in moet gaan is de leverancier het wel, die heeft wat te bewijzen, jullie toch niet? Ze bestaan nog, je kan daar gewoon halen, dus wat doet het jou voor "schade" als er slechte ervarings verhalen online komen

Ik heb ook vorige week een KVV gehaald van een hele nieuwe leverancier.. nou het meurde niet normaal.. echt echt goor
Als ik daar geen respons op krijg zal ik het hier ook als waarschuwing neerzetten. En dan zijn er vast rollen die wel goed geweest zijn, maar de mijne waren het niet.
[/quote]

Je hebt gelijk, maar ik word er moe van zo langzamerhand, het zijn steeds dezelfde verhalen.  ;) ;)
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 25 aug 2013, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Gewoon wegklikken, er zijn heel veel mensen tevreden met smuldier, en zovelen niet. De een doet moeilijk over vet aan vlees de ander niet..
Als jij tevreden bent, gewoon lachen om het vlees wat weer goed binnen komt en van de honden genieten die het heerlijk vinden :)
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="Vivianneb"]
Gewoon wegklikken, er zijn heel veel mensen tevreden met smuldier, en zovelen niet. De een doet moeilijk over vet aan vlees de ander niet..
Als jij tevreden bent, gewoon lachen om het vlees wat weer goed binnen komt en van de honden genieten die het heerlijk vinden :)
[/quote]

Gaan we doen Vivian! :D
Wissel trouwens wel af met Darf eko en ga binnenkort degomeat proberen, is ook betaalbaar.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 25 aug 2013, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

[quote="Vivianneb"]

[/quote]

Je hebt helemaal gelijk! Ik ben jaren tevreden geweest over Lotgering. Maar toen dat niet meer zo was, kreeg ik als antwoord dat er niks mis mee was. Dat het stinkt vinden de honden lekker en het door-en-door bruin/grijze maakt ook niets uit - in de natuur eten ze ook verrot vlees. Sorry, maar dan ben ik er klaar mee!!
Het is ook geen incidenteel geval, en er wordt in veel gevallen niets aan gedaan. Als klagen bij de leverancier niet helpt dan vind ik dat hier gezegd mag worden hoe de vork in de steel zit.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Dat is ook mijn mening Ruisje, ik had het ook tegen lazy garfield direct eronder... had effe moeten quoten..
1eboa
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door 1eboa »

Als je iets niet goed vindt, geef je het niet meer en je kunt dan wel of niet overleggen met de fabrikant.
We leven in een vrij land  ;), je mag iets goed of slecht vinden.
Ik hoop dat deze topic nu een keer sluit!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

[quote="1eboa"]
Als je iets niet goed vindt, geef je het niet meer en je kunt dan wel of niet overleggen met de fabrikant.
We leven in een vrij land  ;), je mag iets goed of slecht vinden.
[/quote]

Iedereen mag zijn of haar mening geven over een product, zoveel positief als negatief.
Zo lang er hier met respect over gecommuniceerd kan worden zie ik geen reden om een topic te sluiten.
Aan alleen maar jubeltopics hebben we ook niets, eerlijke ervaringen hebben we meer aan.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="1eboa"]
We leven in een vrij land ;), je mag iets goed of slecht vinden.
[/quote]

Dit dus  :)
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

[quote="Bernie"]
Iedereen mag zijn of haar mening geven over een product, zoveel positief als negatief.
Zo lang er hier met respect over gecommuniceerd kan worden zie ik geen reden om een topic te sluiten.
Aan alleen maar jubeltopics hebben we ook niets, eerlijke ervaringen hebben we meer aan.
[/quote]
Een beetje jubelen mag toch wel...? 
Afgelopen week heb ik dus het grootste gedeelte van mijn krat Lotgering aan de kliko gevoerd. Ik wissel merken af dus de honden zouden niet 1-2-3 op droog brood komen te staan. En nou heb ik vanavond via FB om 20:00u 10 kilo barfmenu (tinlo) gewonnen.  :D

Plaats reactie