kivo

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: kivo

kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

nou dan maar geen kivo en kijken of ik toch dan maar nog aan lotgering kan komen. het is een heel lang en triest verhaal wat mij betreft dan en niet de hondjes maar kan dus door prive omstandigheden geen duurder merk geven en brokken wil ik zeker niet.
ga tim lotgering maar is bellen en de situatie uitleggen
maar bedankt voor de tips ;)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Geen idee wat de reden dan is hoor maar Lotgering bezorgt toch gewoon aan huis en volgens mij woon jij er niet zover vanaf en Kivo is toch ook niet zoveel goedkoper...?
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

Kivo is zelfs iets duurder dan lotgering. Maar je kan ook eens kijken op frostpetfood.nl daar staat er ook 1 op rond zelfde prijs als de kivo.
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

[quote="Martine-Tom"]
Het gaat goed tot het fout gaat...
Maar als jij hier gelukkig mee bent vooral doorgaan zou ik zo zeggen.
[/quote]

Dit zou je dan voor alles kunnen zeggen waar je niet achter staat.
Waarom zou kivo voeren fout moeten gaan?

Ik geef op dit moment de voorkeur aan kvv mede omdat mijn hond bij de fokker dit al kreeg. Ik heb lotgering gegeven en dat hoef ik niet weer in huis. In mijn ogen stinkt het plakt het aan de bak vast etc...maar dat wil nog niet zeggen dat het een slecht voer is. Sommige honden zullen het hier prima op doen. Ik geef het niet omdat hij mij niet aan staat niet omdat mijn hond het er niet goed op doet.
kimber
3-sterren
3-sterren

Bericht door kimber »

Ik heb gelezen dat Lotgering zo vet is en nu lees ik in dit topic dat ook Kivo vet is.
Ben erg benieuwd of er nog verschil zit het vetprecentage tussen deze twee?
Of dat ze beiden even vet zijn?
doggyfun
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door doggyfun »

hoi,

Heb je al eens naar degomeat gekeken?
De enkelvoudige mixen bevatten geen premix en zijn in mijn ogen zeer acceptabel aan prijs...
Hier wordt het goed gegeten, en de honden doen het er goed op.
Kivo aten ze hier wel, maar vond het zelf vervelend om steeds naar Veldhoven te moeten rijden vanuit regio arnhem

groetjes
corina
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

mijn probleempje is inmiddels gelukkig opgelost ;)
Lil

Bericht door Lil »

[quote="kimber"]
Ik heb gelezen dat Lotgering zo vet is en nu lees ik in dit topic dat ook Kivo vet is.
Ben erg benieuwd of er nog verschil zit het vetprecentage tussen deze twee?
Of dat ze beiden even vet zijn?
[/quote]

Ik heb beiden een tijd(je) gevoerd. Kivo ging langer goed dan lotgering, dus ik denk dat lotgering vetter is dan kivo.

Van kivo kreeg Boris, reu, 27 kg, toen nog 2 uur wandelen per dag en 2 keer in de week trainen, maximaal 200 gram per dag. Reken uit hoe vet het is. Van barf krijgt hij 400 gram per dag en dat is al weinig te noemen.  ;)
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Angelique"]
Nee, zeker in onze ogen niet en wat betreft een vegetarisch menu voor een kat worden we daarin ook nog wel ondersteund door de "wetenschap". Maar als iemand tevreden is over een voer en zijn/haar honden doen het in zijn/haar optiek er goed op, wie zijn wij dan om te zeggen dat ze wat anders moeten gaan voeren. Wat niet wil zeggen dat wij dat voer dan ook goed moeten vinden, of dat we mee moeten jubelen ect. integendeel natuurlijk. Iedereen mag z'n mening ventileren als daar om gevraagd wordt. En wat ik zeg, ik snap je punt wel. Zelf ben ik altijd op zoek naar goed, beter best en daardoor ben ik ooit van brok naar kvv gegaan en doorgestroomd naar BARF omdat ik altijd het idee had....misschien kan het nog beter. Als iemand in datzelfde traject in een eerder stadium al dik tevreden is omdat er b.v. al zo'n significant verschil is opgetreden nadat de brok de deur uit is gegaan en deze voermethode dan ook nog past bij portomonee en levensstijl dan is dat verder ook prima.
[/quote]

O0 het is de toon die de muziek maakt...
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Probeer een interessepeiling in vraag en aanbod voor best4dogs.
Dan ben je per kg ook ongeveer 1,80 kwijt ;)
Dan heb je dus de kvv van Degomeat ;).
Ik vind die niet vet. En ziet er goed uit :)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Daar heb ik dus ook besteld, van het begin af aan aten ze kip en eend al amper dus die 2 smaken heb ik uiteindelijk maar verkocht. De andere 3 smaken gaan er ook met steeds langere tanden in  :-\
Konijn en parelhoen vinden ze nog wel lekker maar de kalkoen verliest ook al intresse...
Niet handig als je er 100 kilo van in moet kopen.
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Daarom zeg ik een groepsbestelling. ;)
Ik zit nu al op ruim 200 kg.
5 soorten en dus heb je nooit heel veel rollen van 1 soort.
Daarbij heb ik hier al voor de katten de eend,kalkoen,kip,konijn en geit .
De geit vinden de katten niet zo lekker, maar met een beetje stinkblik komt het wel op ;)
En de geit kan je niet bij best4dogs bestellen ;)
choopy
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door choopy »

[quote="Lil"]
Ik heb beiden een tijd(je) gevoerd. Kivo ging langer goed dan lotgering, dus ik denk dat lotgering vetter is dan kivo.

Van kivo kreeg Boris, reu, 27 kg, toen nog 2 uur wandelen per dag en 2 keer in de week trainen, maximaal 200 gram per dag. Reken uit hoe vet het is. Van barf krijgt hij 400 gram per dag en dat is al weinig te noemen.  ;)
[/quote]

Weet niet hoelang dit geleden is??

Ik had het in het verleden ook hoor, dat ze zo weinig kregen.
Nu staan ze al ruim een jaar op zo'n 500 gram vlees (Kivo) per hond.
Bora 16 kg, Djilly 17 kg en Darky 21 kg. De laatste 2 niet meer zo actief, met pensioen, Bora nog wel aardig actief, zeker nu er een pup bij is.
Lil

Bericht door Lil »

[quote="choopy"]
Weet niet hoelang dit geleden is??

Ik had het in het verleden ook hoor, dat ze zo weinig kregen.
Nu staan ze al ruim een jaar op zo'n 500 gram vlees (Kivo) per hond.
Bora 16 kg, Djilly 17 kg en Darky 21 kg. De laatste 2 niet meer zo actief, met pensioen, Bora nog wel aardig actief, zeker nu er een pup bij is.
[/quote]

Dat is alweer zo'n 2,5 jaar geleden.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ik heb het jaaaaaren geleden eens gehad, maar er zaten zulke scherpe stukjes bot in, dat ik het niet meer hoeft.

Plaats reactie