De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *26/8 wederom een baby geboren!
Wat een schitterende naam en hij wist het dus wel spannend te maken. Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd Jantina, geniet van je kleine 'grote' man (net zo zwaar als mijn kleine man bij de geboorte)
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *24/8 weer een baby erbij!
[quote="wenche"]
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...
Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)
[/quote]
Denk hier spontaan aan reflux. Mijn beide kinderen hadden daar last van en herken veel in jou verhaal. Zoveel mogelijk rechthouden en in een rechte houding laten slapen. Mijn dochter heb ik weken recht tegen mijn buik laten slapen.
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...
Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)
[/quote]
Denk hier spontaan aan reflux. Mijn beide kinderen hadden daar last van en herken veel in jou verhaal. Zoveel mogelijk rechthouden en in een rechte houding laten slapen. Mijn dochter heb ik weken recht tegen mijn buik laten slapen.
- Pauline
- 5-sterren

Gefeliciteerd met Fedde!! 
Van harte "Jantina" !!!!!!!

gefeliciteerd met de nieuwgeboren baby's....! Geniet ervan....
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Fedde!Jantina schreef: Ja onze kleine man is geboren. Fedde weegt 4200 gram dus de keizersnede was een goede keuze voor ons. Helaas wat opstartprobleempjes, hij had erg veel vruchtwater in zijn longen. Erg benauwd, verhoogde hartslag en kwam maar niet op temperatuur. Oei wat een zorgen dan zeg.... Was lang spannend of we naar een ander ziekenhuis overgebracht moesten worden. Maar opeens keerde het tij en nu genieten we!
Wat een mooie naam! Een spannende start, maar goed om te lezen dat het nu goed gaat. Heel veel geluk gewenst met jullie kleine man.
-
sella
Gefeliciteerd met de geboorte van Fedde. En fijn dat na een spannende start hij nu stabiel is.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met Fedde, wat een leuke naam!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Gefeliciteerd met Fedde!!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Reflux aan gedacht, maar ook rechtop is het huilen... Auto rijden/kinderwagen rijden doen we ook niet als oplossing, maar draagdoek is ideaal, want dan kan ik wel gewoon mijn ding doen... (En dat is best handig met 2 honden en de nodige huishoudelijke taken)
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon !Jantina schreef: Ja onze kleine man is geboren. Fedde weegt 4200 gram dus de keizersnede was een goede keuze voor ons. Helaas wat opstartprobleempjes, hij had erg veel vruchtwater in zijn longen. Erg benauwd, verhoogde hartslag en kwam maar niet op temperatuur. Oei wat een zorgen dan zeg.... Was lang spannend of we naar een ander ziekenhuis overgebracht moesten worden. Maar opeens keerde het tij en nu genieten we!
Gefeliciteerd met de geboorte van Fedde! Hij heeft het nog wel even spannend gemaakt, zeg! Maar gelukkig gaat nu alles goed. Geniet ervan!
- HannekeKjell
- 5-sterren

Gefeliciteerd met de geboorte van Fedde!