Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond!Senta schreef: Waarom is dat een miskoop? Klinkt fenomenaal!
Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Miskopen van de Action
-
judith1967
- 5-sterren

Bij ons was na 3 x de laag eraf!Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Eindelijk een miskoop! De balletjes voor de hond, dacht ik al, maargoed, toch maar meegenomen. MISKOOP! zijn buiten op de tegels na 3x rollen al kapot, gelukkig zitten er 3 reserve in het zakje... 
Hoe ziet die schaar van Action eruit? Ik had 2 hele goeie universele scharen van de AH. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Kennelijk was de uiterste houdbaarheids datum voorbij want binnen 3 dagen allebei gebroken op een stukkie karkas (terwijl ie daar moeiteloos doorheen knipte). Metaalmoeheid
. Nou heb ik een nieuwe van de Ap maar die is lang zo goed niet 
O geen aanrader dusAnne in Duitsland schreef: Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond!![]()
Duurt eeuwig voor t onkruid verbrand is, en dan moet ik nog 80 vierkante meters..... Hahahahaha
Gewoon niet wat ik verwacht had...
Gewoon niet wat ik verwacht had...
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.Lizzy schreef: Hoe ziet die schaar van Action eruit? Ik had 2 hele goeie universele scharen van de AH. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Kennelijk was de uiterste houdbaarheids datum voorbij want binnen 3 dagen allebei gebroken op een stukkie karkas (terwijl ie daar moeiteloos doorheen knipte). Metaalmoeheid. Nou heb ik een nieuwe van de Ap maar die is lang zo goed niet
![]()
Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.
Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja het waren karkassen, maar wel 2 per zakje...pike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??
Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
Ik gebruik nooit antikalk en de vorige is 24 jaar meegegaanpike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??
OK, thanks! Dan ga ik vandaag eens even shoppen! Ik kreeg net niet eens een kippenvleugelbotje door met de universele schaar van de AH*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Tot nu toe alleen de keramische pan die geen succes is.*Dorothea* schreef: Had ik al die fotolijst met afwijkende maat, kom er net achter dat de afwasborstel die ik bij de action heb gekocht zo breed is, dat ie niet in m'n glazen past.
Ben benieuwd naar jullie miskopen van de Action.![]()
Voor de rest ben ik prima tevreden. We krijgen binnenkort een Action in het durp verderop.
Die waren hier ook binnen de minuut kapotFenixjuh schreef: Eindelijk een miskoop! De balletjes voor de hond, dacht ik al, maargoed, toch maar meegenomen. MISKOOP! zijn buiten op de tegels na 3x rollen al kapot, gelukkig zitten er 3 reserve in het zakje...![]()
Heb twee miskopen, de al eerder genoemde koekenpan die direct krom trok op de keramische plaat en m'n schoolagenda, waar alle blaadjes helemaal los scheuren zodra je ze omslaat.
3 keer? Goh wat een mazzel... de mijne was gelijk bol..Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom![]()