Miskopen van de Action

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Miskopen van de Action

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Senta schreef: Waarom is dat een miskoop? Klinkt fenomenaal!
Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond! :biggrin2:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom :-\
Bij ons was na 3 x de laag eraf! >:(
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Eindelijk een miskoop! De balletjes voor de hond, dacht ik al, maargoed, toch maar meegenomen. MISKOOP! zijn buiten op de tegels na 3x rollen al kapot, gelukkig zitten er 3 reserve in het zakje... ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hoe ziet die schaar van Action eruit? Ik had 2 hele goeie universele scharen van de AH. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Kennelijk was de uiterste houdbaarheids datum voorbij want binnen 3 dagen allebei gebroken op een stukkie karkas (terwijl ie daar moeiteloos doorheen knipte). Metaalmoeheid :biggrin2:. Nou heb ik een nieuwe van de Ap maar die is lang zo goed niet :-\
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Anne in Duitsland schreef: Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond! :biggrin2:
O geen aanrader dus :biggrin2: :biggrin2:
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Duurt eeuwig voor t onkruid verbrand is, en dan moet ik nog 80 vierkante meters..... Hahahahaha
Gewoon niet wat ik verwacht had...
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Lizzy schreef: Hoe ziet die schaar van Action eruit? Ik had 2 hele goeie universele scharen van de AH. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Kennelijk was de uiterste houdbaarheids datum voorbij want binnen 3 dagen allebei gebroken op een stukkie karkas (terwijl ie daar moeiteloos doorheen knipte). Metaalmoeheid :biggrin2:. Nou heb ik een nieuwe van de Ap maar die is lang zo goed niet :-\
hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.
Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??

Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

pike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??

Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
ja het waren karkassen, maar wel 2 per zakje...
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

pike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??

Ik gebruik nooit antikalk en de vorige is 24 jaar meegegaan :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.
OK, thanks! Dan ga ik vandaag eens even shoppen! Ik kreeg net niet eens een kippenvleugelbotje door met de universele schaar van de AH >:(
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

*Dorothea* schreef: Had ik al die fotolijst met afwijkende maat, kom er net achter dat de afwasborstel die ik bij de action heb gekocht zo breed is, dat ie niet in m'n glazen past.
Ben benieuwd naar jullie miskopen van de Action.  ;D
Tot nu toe alleen de keramische pan die geen succes is.

Voor de rest ben ik prima tevreden. We krijgen binnenkort een Action in het durp verderop.  :groupwave2:  Hoef ik niet meer heeeeelemaaaal naar Assen.  :P  Ik ben als een kind zo blij.  :biggrin2:
Petra
1-ster
1-ster

Bericht door Petra »

Fenixjuh schreef: Eindelijk een miskoop! De balletjes voor de hond, dacht ik al, maargoed, toch maar meegenomen. MISKOOP! zijn buiten op de tegels na 3x rollen al kapot, gelukkig zitten er 3 reserve in het zakje... ::)
Die waren hier ook binnen de minuut kapot :P
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

Heb twee miskopen, de al eerder genoemde koekenpan die direct krom trok op de keramische plaat en m'n schoolagenda, waar alle blaadjes helemaal los scheuren zodra je ze omslaat.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom :-\
3 keer? Goh wat een mazzel... de mijne was gelijk bol..

Plaats reactie