Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="kiara"]
als we alles zouden moeten uitzoeken wat wij en onze dieren eten nam je zelf niks meer en durf je het ook niet aan je dieren te geven,wat dacht je als je is gaat uiteten,dan weet je ook niet wat er allemaal mee gebeurd is en waar het vandaan komt. en dat geld ook voor alle soorten kvv, en wat voor soort vers vlees je ook koopt,ook barf producten kan ook wel div keren ingevroren zijn.
Nee als je je hier in gaat verdiepen lust je niks meer,en koop je ook niks meer,dan ga je accuut zelf slachtdieren houden,
[/quote]

Maar er zit wel een mega verschil tussen een minder goede kvv voeren, of rotte kvv voeren....zelf eet je natuurlijk ook geen bedorven eten, die selectie wordt in ieder geval wel gemaakt.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="eelke"]
Maar er zit wel een mega verschil tussen een minder goede kvv voeren, of rotte kvv voeren....zelf eet je natuurlijk ook geen bedorven eten, die selectie wordt in ieder geval wel gemaakt.
[/quote]

Net of Lotgering dus altijd rot is...
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="malinois."]
Net of Lotgering dus altijd rot is...
[/quote]

Nee natuurlijk niet!
Maar ik reageerde op de tekst van Kiara, waarin ze schrijft dat je zodra je op gaat letten zo'n beetje niks meer kunt voeren of eten. En natuurlijk is het zo dat aan zo'n beetje iedere voeding wel iets mankeert, daarom van alles met mate en zo veel mogelijk afwisselen, geld voor mens en hond ;)
Ik vind haar reactie nogal overdreven.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

[quote="fransbulletje"]
Vraag me ook af wat er gebeurt met het vlees wat ontdooit is en door klanten /verkooppunten retour gegeven wordt.
Wordt dat vernietigd of.....weer ingevroren en de volgende dag op route weer meegenomen  :-X
ALS dat laatste gebeurt en het wordt dan wel bevroren geleverd heeft niemand in de gaten dat het al een dag eerder de hele dag in een ongekoelde auto heeft gelegen  :o
[/quote]

Een jaar terug ofzo had iemand die met ons meebestelde ook 2 kratten (totaal en lam/rijst) die zelfs diepbevroren verschrikkelijk stonken. Daar was natuurlijk niks mis mee  ::) maar dat voerden de eigenaars en werknemers van Lotgering daarna zei degene die het ophaalde. Het werd dus niet opnieuw verkocht.

Maargoed, een jaar terug hadden ze dus ook al een slechte serie, je zou ervan uitgaan dat ze er daarna voor zorgde dat het niet meer zou gebeuren.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="eelke"]
Nee natuurlijk niet!
Maar ik reageerde op de tekst van Kiara, waarin ze schrijft dat je zodra je op gaat letten zo'n beetje niks meer kunt voeren of eten. En natuurlijk is het zo dat aan zo'n beetje iedere voeding wel iets mankeert, daarom van alles met mate en zo veel mogelijk afwisselen, geld voor mens en hond ;)
Ik vind haar reactie nogal overdreven.
[/quote]

Maar er zit wel een grote kern van waarheid in ;) heb zelf bij een slachterij gewerkt.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="malinois."]
Maar er zit wel een grote kern van waarheid in ;) heb zelf bij een slachterij gewerkt.
[/quote]

Dat schrijf ik toch ook?

En natuurlijk is het zo dat aan zo'n beetje iedere voeding wel iets mankeert, daarom van alles met mate en zo veel mogelijk afwisselen, geld voor mens en hond
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

[quote="kiara"]
als we alles zouden moeten uitzoeken wat wij en onze dieren eten nam je zelf niks meer en durf je het ook niet aan je dieren te geven,wat dacht je als je is gaat uiteten,dan weet je ook niet wat er allemaal mee gebeurd is en waar het vandaan komt. en dat geld ook voor alle soorten kvv, en wat voor soort vers vlees je ook koopt,ook barf producten kan ook wel div keren ingevroren zijn.
Nee als je je hier in gaat verdiepen lust je niks meer,en koop je ook niks meer,dan ga je accuut zelf slachtdieren houden,
[/quote]

Heb je gelijk in maar dat weet je dan niet, als vlees ontdooid en grijs aankomt en niet fris ruikt dan weet je het wel. Als zoiets me in een supermarkt of restaurant overkomt dan kom ik daar nooit meer, jij wel? ;)
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

Het ruikt idd niet meer zoals het was en voelt ook wat plakkeriger aan.
Maar ik snap de reacties niet dat Tim onvriendelijk aan de lijn is. Ik heb hem al enkele malen ( lang ) gesproken, vind hem best vriendelijk en legt vrijwel alles uit.
Ennuh, als ik het niet verkeerd begreep, was de grote succes die Lotgering heeft, een van de grootste oorzaken van de problemen waarmee hij kampt de laatste tijd, maar die zouden opgelost zijn dmv een nieuwe vriezer.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="keetje"]
Heb je gelijk in maar dat weet je dan niet, als vlees ontdooid en grijs aankomt en niet fris ruikt dan weet je het wel. Als zoiets me in een supermarkt of restaurant overkomt dan kom ik daar nooit meer, jij wel? ;)
[/quote]Ja dat dacht ik dus ook, vandaar ook dat het mij zo intrigeert...
Als ik in een restaurant kom waar iets gebeurd wat niet door de beugel kan wat ik niet zie...tja dan weet ik het niet en zal ik er idd blijven eten. Maar als ik het zie dan zullen ze er echt een klant aan verliezen en al naar gelang hetgeen is wat mij doet besluiten weg te gaan stuur ik de Keuringsdienst van Waren er nog op af ook.

Bestaat er voor KVV eigenlijk ook een instantie die je erop af kan sturen als je een klacht hebt?
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Martine-Tom"]
Ja dat dacht ik dus ook, vandaar ook dat het mij zo intrigeert...
Als ik in een restaurant kom waar iets gebeurd wat niet door de beugel kan wat ik niet zie...tja dan weet ik het niet en zal ik er idd blijven eten. Maar als ik het zie dan zullen ze er echt een klant aan verliezen en al naar gelang hetgeen is wat mij doet besluiten weg te gaan stuur ik de Keuringsdienst van Waren er nog op af ook.

Bestaat er voor KVV eigenlijk ook een instantie die je erop af kan sturen als je een klacht hebt?
[/quote]
Zulke akties vind ik persoonlijk erg misselijk. Wees dan een meid en overleg t met t betreffende bedrijf...
Je moet t natuurlijk altijd zelf weten maar ik zou dat dus niet doen maar naar t bedrijf stappen
Laatst gewijzigd door malinois. op di 27 aug 2013, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Duman"]
Het ruikt idd niet meer zoals het was en voelt ook wat plakkeriger aan.
Maar ik snap de reacties niet dat Tim onvriendelijk aan de lijn is. Ik heb hem al enkele malen ( lang ) gesproken, vind hem best vriendelijk en legt vrijwel alles uit.
Ennuh, als ik het niet verkeerd begreep, was de grote succes die Lotgering heeft, een van de grootste oorzaken van de problemen waarmee hij kampt de laatste tijd, maar die zouden opgelost zijn dmv een nieuwe vriezer.
[/quote]

Zo heb ik t ook begrepen en ze zijn niet tevreden over de verpakkingen daar komen nieuwe voor dan moet dat ook opgelost zijn.
Ik heb ook nooit problemen met de communicatie snelle reacties en altijd netjes.
En ik was toch behoorlijk pissig de laatste keer met de verkeerde varianten omdat ik niks meer had op voorraad... maar Tim bleef netjes en heeft t dus prima opgelost
Laatst gewijzigd door malinois. op di 27 aug 2013, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

[quote="eelke"]
[/quote]

ik heb het niet over verrot vlees, en dat dat gebeurd is bij lotgering keur ik ook zeker niet goed,maar overdreven reageren ? nee ik vind van niet,er wordt zoveel gekl... tegenwoordig
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

[quote="keetje"]
[/quote]

nee uiteraard niet,maar ik heb ook een keer een voedselvergiftiging opgelopen notabene bij een zeer goed aangeschreven shoarmatent, en je ruikt het niet ,tenminste toen niet,maar was wel goed ziek
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="malinois."]
Zulke akties vind ik persoonlijk erg misselijk. Wees dan een meid en overleg t met t betreffende bedrijf...
Je moet t natuurlijk altijd zelf weten maar ik zou dat dus niet doen maar naar t bedrijf stappen
[/quote]Oh dat was ik met Lotgering niet van plan hoor, vroeg het me alleen af of er ook daar iets is waar je je klacht kwijt kan.
En de keer dat ik de KvW op een restaurant heb afgestuurd was de bedrijfsleider niet van mening dat er een probleem was. Ik wel. KvW is gelijk de volgende morgen langs gegaan en heeft de hele tent gesloten...dus neem maar gewoon aan dat het niet zomaar voor niks was.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Mijn broer werkte in de slagerij van een grote supermarkt keten, paar jaartjes geleden. Het oude op datum grijze gehakt, wordt gewoon weer door het nieuwe heen gedraaid hoor.  :)
Dus in de mensen wereld is ook niet alles koek en ei...

Plaats reactie