Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Miskopen van de Action
Even off-topic, ik ben zo blij met de Action met drie middelbare scholieren thuis. Die rekbare boekenkaften van tekstiel ideaal!!
die pan is alleen vuilnisbakvulling, ik heb ze ook gehad en zeer snel aan de kliko gedoneerdMargaS schreef: Heb twee miskopen, de al eerder genoemde koekenpan die direct krom trok op de keramische plaat en m'n schoolagenda, waar alle blaadjes helemaal los scheuren zodra je ze omslaat.
Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet

In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;

Kosten 60 cent ofo? Ik heb ze in de winter in zo'n beetje alle schoenen, lekker warm, en zacht alsof je de hele dag op pantoffels loopt.

Kosten 60 cent ofo? Ik heb ze in de winter in zo'n beetje alle schoenen, lekker warm, en zacht alsof je de hele dag op pantoffels loopt.
Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?eelke schreef: In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ojee dat is natuurlijk net zoals met de sasbezem, je zet het op bp en meteen overal uitverkocht.Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet![]()
![]()
![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik zal in het Haagse kijken!Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet![]()
![]()
![]()
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaarLizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet![]()
![]()
![]()
Ruffen? Wasda?Senta schreef: Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?
ruiken /stinken 
morgen ook maar eens gaan zoeken bij de action
morgen ook maar eens gaan zoeken bij de action
Oooww!!lauraV schreef: ruiken /stinken
morgen ook maar eens gaan zoeken bij de action![]()
Tja, zodra ze stinken of slap worden en daardoor gaan schuiven gooi ik ze weg. Voor 60 cent...
Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ikeelke schreef: Oooww!!
Tja, zodra ze stinken of slap worden en daardoor gaan schuiven gooi ik ze weg. Voor 60 cent...
Met 'ruffen' bedoel ik of hij snel gaat pillen, oprollen, oud worden.
Voor het geld vind ik het wel meevallen. Langer dan een seizoen gaan echt niet mee.Senta schreef: Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ik
Met 'ruffen' bedoel ik of hij snel gaat pillen, oprollen, oud worden.
Oh, daar heb ik hier ook al een paar keer naar gezocht, naar die bezem, maar mooi nadaAlba schreef: Hier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaar.
Wat trouwens ook niet lang is meegegaan is mn zadel-gel-dekje. Ik heb gevoelige kadetjes, dus had zo'n speciaal gelkussentje gehaald voor op mn fietszadel. Vorige week zag ik ineens dat de gel door de stof heen kwam.