Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
Re: Jeukende plekken Joep
Ik blijf hier duimen draaien dat het goed blijft gaan,.....

Hij gaat nog steeds goed!!!! 
Wel een irritatie plekje gehad in zijn lies van een teek, maar dat is dus te herleiden. Ik blaas hem regelmatig met de waterblazer zodat ik echt goed zijn hele huid kan controleren, ziet er prima uit. Hij is fit, vrolijk, afgevallen, glanst en wordt steeds donkerder van kleur. Wel mooi, hij is natuurlijk eigenlijk een werk-golden, hoewel hij daar niet echt de hersencapaciteit voor heeft. Hij heeft pas sinds kort het inzicht dat hij ook via de andere kant van een paal terug kan lopen als hij 'vast' komt te zitten met de riem, ipv maar gewoon in de riem om de paal heen geklemd te gaan hangen en trekken, zodat ik dan maar om de paal heen loop
Wel een irritatie plekje gehad in zijn lies van een teek, maar dat is dus te herleiden. Ik blaas hem regelmatig met de waterblazer zodat ik echt goed zijn hele huid kan controleren, ziet er prima uit. Hij is fit, vrolijk, afgevallen, glanst en wordt steeds donkerder van kleur. Wel mooi, hij is natuurlijk eigenlijk een werk-golden, hoewel hij daar niet echt de hersencapaciteit voor heeft. Hij heeft pas sinds kort het inzicht dat hij ook via de andere kant van een paal terug kan lopen als hij 'vast' komt te zitten met de riem, ipv maar gewoon in de riem om de paal heen geklemd te gaan hangen en trekken, zodat ik dan maar om de paal heen loop
mooi zo!!!
Toppie!!!! 
slimme joep 
hier was er ook zo eentje waar t mee gebeurde
nu geef ik steeds t commando " andersom " en snapt ze t wel
hier was er ook zo eentje waar t mee gebeurde
nu geef ik steeds t commando " andersom " en snapt ze t wel
Weer een heeeeeeeeeeeele tijd verder. Gaat hem goed hoor.
Alleen is mijn konijnenbot ver op en dat komt pas de 20ste binnen. Ik zit nu dan ook te twijfelen of ik misschien kip ga proberen bij hem...is al weer zo lang geleden dat we iets toegevoegd hebben.
Alleen is mijn konijnenbot ver op en dat komt pas de 20ste binnen. Ik zit nu dan ook te twijfelen of ik misschien kip ga proberen bij hem...is al weer zo lang geleden dat we iets toegevoegd hebben.
Kip?
Jij durft!
Ik ben beneiuwd of het goed gaat, blijf lekker meelezen.
Succes!!
Jij durft!
Succes!!
Ja he? Maar waarom niet, dacht ik....tegen hert kon hij toen ook niet, eend ook niet...maar die reacties waren niet heel heftig ofzo. En kip zou wel heel fijn zijn, als het kan...keetje schreef: Kip?
Jij durft!
Succes!!![]()
Ik ga voorlopig geen kip en rund durven, dat weet ik nu al. 
Ja dat snap ik in jullie geval heel goed!! Maar het is uit mijn hoofd, vanaf december geleden dat we wat nieuws toegevoegd hebben (geitenpens) dus we wagen maar weer een poging. Joep heeft hiervoor ook nooit veel kip gehad, vnl rund en lam (smuldier en lotgering in het eerste jaar) dus op zich niet zo een gekke stap.keetje schreef: Ik ga voorlopig geen kip en rund durven, dat weet ik nu al.![]()
Wow wat goed,heerlijk voor jullie!
Spannend, ben benieuwd hoe hij het zal doen op kip!
De kip is besteld 
Hij eet de kip nu