Wat? Nee dat prikt toch, voor orgasmes lijken bananen me echt beter hoor.Sonja schreef: Ananas schijnt beter te zijn. 8)
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fem fatale
- 5-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *26/8 wederom een baby geboren!
-
Martine-Tom
fem fatale schreef: Wat? Nee dat prikt toch, voor orgasmes lijken bananen me echt beter hoor.
(Ik had ook al zoiets getikt maar durfde het niet te laten staan
-
fem fatale
- 5-sterren

Ik heb vorige week een politica "my vagina is 8 Miles wide" zien en horen zingen, sindsdien durf ik alles.
-
Martine-Tom
fem fatale schreef: Ik heb vorige week een politica "my vagina is 8 Miles wide" zien en horen zingen, sindsdien durf ik alles.
-
fem fatale
- 5-sterren

Zou wel makkelijk zijn met bevallen, om toch maar weer ontopic te gaan
Ik ben al een poosje niet meer misselijk! Door de seabands. Wat een uitvinding.
Mijn darmen zijn behoorlijk opgezet. Lijk wel hoogzwanger soms. :p
Dat is goed nieuws!Nadia schreef: Ik ben al een poosje niet meer misselijk! Door de seabands. Wat een uitvinding.
Gisteren nog even wezen shoppen en daarna een terrasje gepikt voor een kopje thee en een bossche bol (de echte van bakker de Groot
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteren is Éydis al mee geweest op haar 1ste demo met de hondjes.
Als babytje van net geen week oud had ze al bijna even veel aantrok als de demo's van de frisbee en de politie honden
Het was maar een paar uurtjes dat we daar aanwezig waren, maar ze heeft er zelf niets van gemerkt.
Ze heeft de hele tijd geslapen als een roosje.
Ook tijdens de politiedemo's sliep ze gewoon door, zowel zij als vriendje Leon (1 maand oud) zijn schotvast bevonden
Ze gaven geen krimp!
Niemand heeft ze dus echt wakker gezien.
Enkel vlak voor we vertrokken heeft ze nog even gedronken, propere pamper en de oogjes vielen alweer toe.
Vannacht ook een goede nacht gehad, ze slaapt eigenlijk mooi door en ben maar 1 keer even op gemoeten om haar te laten drinken.
Een zalig dochtertje dus
Als babytje van net geen week oud had ze al bijna even veel aantrok als de demo's van de frisbee en de politie honden
Het was maar een paar uurtjes dat we daar aanwezig waren, maar ze heeft er zelf niets van gemerkt.
Ook tijdens de politiedemo's sliep ze gewoon door, zowel zij als vriendje Leon (1 maand oud) zijn schotvast bevonden
Ze gaven geen krimp!
Enkel vlak voor we vertrokken heeft ze nog even gedronken, propere pamper en de oogjes vielen alweer toe.
Vannacht ook een goede nacht gehad, ze slaapt eigenlijk mooi door en ben maar 1 keer even op gemoeten om haar te laten drinken.
Een zalig dochtertje dus
Dat klinkt super!orinake schreef: Gisteren is Éydis al mee geweest op haar 1ste demo met de hondjes.
Ze gaven geen krimp!
Een zalig dochtertje dus![]()
Dat klinkt zeker goed. Voel jij je ook alweer zo goed dat dat allemaal lukt??
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Met voldoende rust (lees slapen als zij slaapt) kan ik vrij veel doen ja.Cupcake schreef: Dat klinkt zeker goed. Voel jij je ook alweer zo goed dat dat allemaal lukt??
De demo was maar een paar uurtjes, dus ik heb smorgens lekker lang in bed gelegen met haar.
Opstaan, wassen vertrekken, demo en 3u later al weer naar huis, thuiskomen de zetel op en vroeg bed in
Mijn rug doet wel pijn en dat is zoeken wat kan en wat niet.
Maar ja ik ben nu al 9 maanden op men tanden aant bijten wat pijn betreft dat dit er nog wel bij kan
De knuffelmomenten met mijn wondertje maken gelukkig zoveel goed
Zo, wij melden ons maar weer eens. Pittige koek zo'n keizersnede...
Maar we krabbelen langzaam op. Fedde doet het gelukkig ook steeds beter en het genieten begint langzaam te komen. Ik wil mijn mooie kereltje graag even showen natuurlijk!

En met de hondjes, waar ik zooooo trots op ben!

En met de hondjes, waar ik zooooo trots op ben!

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
oh! wat een mooi kindje hebben jullie gekregen zeg
Wat een dikke bos met haren heeft Fedde!!!!
Ja dat zijn mijn halve Spaanse genen 8). Hij heeft nog maar een kwart maar de bos met haartjes zit verankerd op een zeer sterk gen hebben we wel gemerkt in onze familie!!!
ach wat een schatje en wat een kop met haar , die van mij waren van die kale knikkers