De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Ik heb eigenlijk nog best goed geslapen uiteindelijk. Ben er maar 1 keer uit geweest om naar het toilet te gaan en ben een paar keer wakker geweest om me om te draaien. Dat kan ik niet meer slapend.
Ik heb inderdaad ook zo'n waterdichte hoeslaken op bed liggen. Die plastic dingen uit het kraampakket heb ik in de auto gelegd om evt de stoel te kunnen beschermen.
Succes met de echo!
Ik heb inderdaad ook zo'n waterdichte hoeslaken op bed liggen. Die plastic dingen uit het kraampakket heb ik in de auto gelegd om evt de stoel te kunnen beschermen.
Succes met de echo!
Begint ook spannend te worden voor jullie nu dames!
Hier het eerste hoofdstuk al afgesloten; dag kraamhulp
Wat was het een lieverd, fijn mens. M'n huis leek wel een hotel. Heerlijke fruitsalades, iedere dag schoon en kreukvrij gestreken beddengoed
. Zaaaalig! Hoop dat jullie ook zo'n fijne treffen!
Wat was het een lieverd, fijn mens. M'n huis leek wel een hotel. Heerlijke fruitsalades, iedere dag schoon en kreukvrij gestreken beddengoed
Wat fijn dat je zo'n lieve kraamhulp getroffen hebt! Dat is echt een cadeautje. En wat een machtig mooi kereltje is Fedde zeg!

Je kunt er ook een treffen die je hele huis dagelijks ontsmet met chloor 
Tsja, onhygiënisch hè, zo'n boerderij
Gelukkig was ze verder wel lief
Mooi mannetje is Fedde zeg! En wat een fantastische naam
Tsja, onhygiënisch hè, zo'n boerderij
Gelukkig was ze verder wel lief
Mooi mannetje is Fedde zeg! En wat een fantastische naam
Helpt dat echt genoeg kim? Ik heb er voor alle zekerheid eentje onder liggen, maar kon me niet voorstellen dat dat zoveel vocht kan hebben?? (we hebben pas nieuwe matrassen, dus wil 'm echt niet verziekt hebben)
Ik vond mezelf al redelijk eigenwijs om niet het hoofdkussenadvies te volgen (zou je een vuilniszak onder je kussenhoes moeten doen) maar dan doe ik echt geen oog meer dicht)
Ik ga het gewoon een paar nachten zo proberen, als het echt niet went kan ik het er altijd weer onderuit halen. Vandaag ook braaf klossen opgehaald dus vanavond in een krakende hoogslaper,hihi.
Wat fijn dat je zo'n fijne kraamverzorgster had, dat moet je inderdaad maar net treffen.
Doet jullie kleine man het goed??
Ik vond mezelf al redelijk eigenwijs om niet het hoofdkussenadvies te volgen (zou je een vuilniszak onder je kussenhoes moeten doen) maar dan doe ik echt geen oog meer dicht)
Ik ga het gewoon een paar nachten zo proberen, als het echt niet went kan ik het er altijd weer onderuit halen. Vandaag ook braaf klossen opgehaald dus vanavond in een krakende hoogslaper,hihi.
Wat fijn dat je zo'n fijne kraamverzorgster had, dat moet je inderdaad maar net treffen.
Doet jullie kleine man het goed??
Ik werd er wakker van en ben toen wel meteen mijn bed uit gegaan, maar mijn pyama, hoeslaken én dekbed waren goed nat. Toen meteen gekeken en de matras was helemaal droog. Dus in mijn geval werkte het perfect.
Gebruik hem nu in bed van dochterlief (van 4), mocht ze eens een ongelukje hebben 's nachts. Ook dat is al een keer gebeurd, en alles was nat behalve de matras.
Ik heb die van de Ikea by the way
Gebruik hem nu in bed van dochterlief (van 4), mocht ze eens een ongelukje hebben 's nachts. Ook dat is al een keer gebeurd, en alles was nat behalve de matras.
Ik heb die van de Ikea by the way
bij de action liggen ze ook , alleen voor 1 persoons matras ( 6 euro nogwat )
voor de kussens hebben ze er ook liggen
voor de kussens hebben ze er ook liggen
Wij hebben niks op t matras gedaan dus kan jullie er niet mee helpen. Ja een badlaken tussen m'n matras en overtrek nu voor t vloeien, mocht je n ongelukje hebben.
@ Cupcake, Fedde doet het super. Echt zo'n heerlijk manneke!
Waarom een vuilniszak onder je kussenhoes?
Dat heb ik ook niet gedaan, hoor. Zou ik echt niet mee kunnen slapen.Nadia schreef: Waarom een vuilniszak onder je kussenhoes?
Ja maar wat is het doel er dan van? Waarvoor raden ze dat aan?
Zoeentje had ik er destijds (bijna 18 jaar geleden) ook. Ze had best mogen blijven. Maar ja...al die kinderen die er dan bijhoren he...Jantina schreef: Begint ook spannend te worden voor jullie nu dames!
Wat was het een lieverd, fijn mens. M'n huis leek wel een hotel. Heerlijke fruitsalades, iedere dag schoon en kreukvrij gestreken beddengoed. Zaaaalig! Hoop dat jullie ook zo'n fijne treffen!
Een fijne kraamtijd is errug prettig.
Een rubberhoes is ook prettig. Dat merk je bijna niet. Die heb ik nog heel lang bij onze kinderen gebruikt, tot ze goed zindelijk waren.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Morgen komt Kind & Gezin op 1ste huisbezoek.
Ik zie er zo hard tegen op omdat ik niet weet wie het is
De dame die we hadden bij Eneas en Éowynn was een geschenk!
Ze had zelf honden, dus ging elke keer eerst de honden begroeten en begon dan pas met de baby's.
Ik heb gevraagd of ze konden regelen dat zij ook deze keer weer kwam, dan ben ik toch een stuk geruster.
Stel dat het zo'n jonge tutebel is die een hemelse schrik heeft van honden of nog leuker een allergie???
Ben wel benieuwd hoeveel ons smurfinneke al gegroeid is!
Ik heb de indruk dat ze wel begint bij te komen in gewicht, maar lengte heb ik weinig zicht op.
Ik zie er zo hard tegen op omdat ik niet weet wie het is
De dame die we hadden bij Eneas en Éowynn was een geschenk!
Ze had zelf honden, dus ging elke keer eerst de honden begroeten en begon dan pas met de baby's.
Ik heb gevraagd of ze konden regelen dat zij ook deze keer weer kwam, dan ben ik toch een stuk geruster.
Stel dat het zo'n jonge tutebel is die een hemelse schrik heeft van honden of nog leuker een allergie???
Ben wel benieuwd hoeveel ons smurfinneke al gegroeid is!
Ik heb de indruk dat ze wel begint bij te komen in gewicht, maar lengte heb ik weinig zicht op.
Geen idee, ik had er ook nog nooit van gehoord. Misschien tegen de kraamtranen ofzo?Nadia schreef: Ja maar wat is het doel er dan van? Waarvoor raden ze dat aan?
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga hem morgen ziehien, ik ga hem morgen ziehien!!!Jantina schreef: Wij hebben niks op t matras gedaan dus kan jullie er niet mee helpen. Ja een badlaken tussen m'n matras en overtrek nu voor t vloeien, mocht je n ongelukje hebben.